LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarschuwing voor mensen met uitkering

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
toos_
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:48

Re: waarschuwing voor mensen met uitkering

Ongelezen bericht door toos_ »

geen dank companancy heel graag gedaan...jammer dat je er dit jaar naast zit,maar gelukkig weet je nu de regels....maar eerlijkheid duurt het langst??? ik twijfel toch..laten wij dan maar menselijk blijven en elkaar helpen waar nodig is..ik wens je het aller allerbaste toe...

companancy
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:44

Re: waarschuwing voor mensen met uitkering

Ongelezen bericht door companancy »

ik kan me voorstellen dat je een beetje twijfeld ik denk soms ook zo maar dan wint de kant om eerlijk te zijn toch weer van de andere kant.

ik denk althans hoop dat in de longrun toch de vruchten ervan kan plukken (volgens mij zeg ik het niet goed hihi)
maar ik denk dat je het wel begrijpt hihi nou groetjes en nogmaals bedankt :wink:

toos_
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:48

Re: waarschuwing voor mensen met uitkering

Ongelezen bericht door toos_ »

hoi companancy...
Ik begrijp je ,en goed van je dat je je hoop niet op geeft...ik heb het opgegeven...maar ben niet verbitterd hoor,hou het bij mijn echte vrienden en verder is mijn deur dicht..toch is het hebben van echte vrienden ook veel geluk...nogmaal companancy heeellll veel geluk...en ga er op af volgend jaar he....geef nooit op...groetjes toos...

companancy
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:44

Re: waarschuwing voor mensen met uitkering

Ongelezen bericht door companancy »

dankje toos het zelfde geld ook voor jou
ja goede vrienden zijn tegenwoordig goud waard.
groetjes en pas goed op je zelf doei doei

Gesloten