| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Leasebelegger neigt naar 'ja'
Re: Leasebelegger neigt naar 'ja'
Ben jij soms de H... van ome dirk? H... Van Dick Bruneel. Kruip terug in zijn .... De letters kan jezelf wel invullen
Is dat die donkere plaats waar jij graag vertoefd?

Jij mag je van ome dirk prostitueren op dit forum, dick heeft genoeg vaseline voor je Harry, ook jij komt aan de beurt!!!!
Dit was de laatste reactie op jou, je bent het nl. niet waard om nog meer woorden aan vuil te maken.
Toch ben je in wezen een goed mens, ook al werk je bij dexia. Ook god heeft voor jou een plaatsje gereserveerd, uiteindelijk zal je op je daden afgerekend worden.
Dit was de laatste reactie op jou, je bent het nl. niet waard om nog meer woorden aan vuil te maken.
Toch ben je in wezen een goed mens, ook al werk je bij dexia. Ook god heeft voor jou een plaatsje gereserveerd, uiteindelijk zal je op je daden afgerekend worden.
En als dirk niet meer heeft kan je altijd bij dhr. willems terecht.
Hoi rust. Kan je niet tegen de waarheid? De waarheid is gewoon hard.
Don't kill the messenger!!
Don't kill the messenger!!
Harry, bedrog komt altijd uit!!!
-
a survivor
Ben erg benieuwd naar de uitslag...
Ik hoop op dat er massaal "nee" is gestemd maar ik verwacht een "ja" omdat er waarschijnlijk veel gedupeerden zijn die niet met zo'n hoge schuld zijn opgezadeld en die hebben dan gekozen voor emotionele rust in plaats van naar de rechter te gaan.
Toch moet Dexia niet gaan denken dat ze het voor elkaar hebben want er blijven genoeg gedupeerden achter die wel gaan procederen die wel de kracht en energie kunnen opbrengen om door te blijven vechten voor hun recht!
We moeten er vanuit gaan dat er toch nog "zuivere" rechters in ons land zijn die net zoals wij vinden dat het recht moet zegevieren!
Al moet ik jammer genoeg constateren dat in Nederland corruptie, handjeklap en vriendjespolitiek de overhand hebben.
Maar hoe zien deze mensen zichzelf s'morgens in de spiegel?
Het kan er bij mij niet in dat ze trots op zichzelf kunnen zijn, wetende dat ze heel veel burgers schade berokkenen en jaren van vreugde hebben weggenomen

Ik hoop op dat er massaal "nee" is gestemd maar ik verwacht een "ja" omdat er waarschijnlijk veel gedupeerden zijn die niet met zo'n hoge schuld zijn opgezadeld en die hebben dan gekozen voor emotionele rust in plaats van naar de rechter te gaan.
Toch moet Dexia niet gaan denken dat ze het voor elkaar hebben want er blijven genoeg gedupeerden achter die wel gaan procederen die wel de kracht en energie kunnen opbrengen om door te blijven vechten voor hun recht!
We moeten er vanuit gaan dat er toch nog "zuivere" rechters in ons land zijn die net zoals wij vinden dat het recht moet zegevieren!
Al moet ik jammer genoeg constateren dat in Nederland corruptie, handjeklap en vriendjespolitiek de overhand hebben.
Maar hoe zien deze mensen zichzelf s'morgens in de spiegel?
Het kan er bij mij niet in dat ze trots op zichzelf kunnen zijn, wetende dat ze heel veel burgers schade berokkenen en jaren van vreugde hebben weggenomen
-
CashDamageLeader
Het gaat om miljarden, een pot met ducaten die verdeeld wordt onder de personen die corruptie in vervulling laat gaan dat zijn deze Legio-Lease zaken, zodat Dexia sterk is, wie penningen uitgeeft heeft macht
Jaren worden met penningen opgekocht
Waarvan Basta
Waarvan Basta
dat interesseert ze niets, ze denken alleen aan hun eigen belang, het is hier een graaicultuur geworden, de witte boorden criminaliteit viert hoogtij in nederland, ER wordt iemand vermoord door een ontsnapte tbs er maar volgens professor Donner, die een mijlenver van de bewoonde wereld leeft zijn de regels toegepast, ja je neemt een gestoorde moordenaar mee zonder goede begeleiders, hij kan zo weg lopen, het ergst is nog dat zo'n vervelend minister gewoon blijft zitten of er niets gebeurt is. Jammer dat hij niet zijn verantwoordelijkheid neemt en opstapt. Nee het is ieder voor zich in nederland, menselijkheid bestaat niet meer, vecht daarom voor je recht, ander wordt je vermorzeld door de machtige banken.Driia degeldkraan dicht naar deze machtswellustelingen, alleen zo pak je ze aan. wij hebben de banken niet nodig, maar de banken hebben ons nodig om on s geld afhandig te maken.
Peter Paul de Vries:
Vrgr Pewi.
Een brief hebben jullie zeker ontvangen. Ik zal hem hieronder nog eens plaatsen."Geen boze telefoontjes of brieven over de inhoud van het akkoord. Als beleggers er nu faliekant tegen waren geweest, dan hadden we die wel gekregen."
Ik kreeg van een van uw medewerkers te horen, dat ik geen lid was van VEB en dat u deze brief dus niet hoeft te antwoorden.Geachte heren.
Onbegrijpelijk dat u zich achter het voorstel van dhr. Duisenberg / Dexia schaart. Hoewel u ongetwijfeld weet aan welke zaken Dexia zich schuldig heeft gemaakt, wil ik alsnog een opsomming geven, waaraan Dexia grondig is te kort geschoten / nalatig is gebleven.
1. In heel veel gevallen heeft Dexia verzaakt na te gaan of de slachtoffers de lasten wel kunnen dragen. Dexia heeft zich niet verdiept in de financiële gegevens van hun "klanten". Zorgplicht heet dat.
2. Dexia (en hun tussenpersonen) zijn erg agressief te werk gegaan v.w.b. "klanten"werving. Vaak werden alleen de positieve kanten van het verhaal belicht, echter nooit de negatieve. Nooit is inzichtelijk gemaakt, wat er kon gebeuren als de beurs zou crashen. Misleiding, dwaling heet dat.
3. In de meeste gevallen is er sprake van huurkoop contracten. Hier dient de partner mede te tekenen. Dexia heeft hier geen aandacht aan besteed en deze contracten dienen nietig verklaart te worden. Dat wil zeggen dat zowel de restschuld als de inleg niet voor rekening mag komen voor de slachtoffers.
4. Het WCK verhaal. Dexia is pas in de loop van 2003 in het bezit gekomen van een WCK vergunning. D.w.z. dat zij nooit gerechtigd zijn geweest om kredieten te verstrekken. Ook hier dient dus alle betalingen terug te vloeien naar de slachtoffers, en ook de restschuld moet worden doorgestreept.
5. Hoe het precies zit met het aandelen bezit van Dexia weet tot dusverre niemand zeker. Dexia beweert echter steeds dat zij bundels aandelen heeft gekocht en verkocht. In hun contracten staat echter dat de aandelen op naam zijn gekocht. Volgens mijn eigen bescheiden mening, zijn er misschien wel aandelen ingekocht (echter niet op naam van de contractant) maar ook zijn de aandelen weer verkocht, op het moment dat ze nog hoog stonden. Dien te gevolge hebben de slachtoffers alleen maar betaald voor gebakken lucht. Als het genoemde in punt 5 werkelijk zo is als velen van ons denken dan is hier sprake van op zijn minst oplichting. Dexia moet hieromtrent duidelijkheid verschaffen, maar hier is nog steeds niets over bekend.
6. Zowel Dexia, SpaarSelect en Velob zijn reeds door de AFM voorzien van boetes om verschillende redenen. Het is dus duidelijk dat deze partijen gehandeld hebben in strijd met de regelgeving. Het wordt nu echt de hoogste tijd dat er eens naar de slachtoffers gekeken gaat worden. Zij zitten tenslotte met de gebakken peren.
Ik ben van mening dat u als VEB de aangewezen instantie bent om deze zaak tot op de bodem uit te zoeken. Geachte heren van VEB, laat u niet meer leiden door mensen die het hier in dit land ogenschijnlijk voor het zeggen hebben. Het doet pijn om te horen dat dhr. Duisenberg begint met woorden van strekking als "de rechtbanken moeten ontlast worden" en "schade aan het bankwezen moeten we voorkomen". Dit is voor ons slachtoffers niet van belang. De klanten van Dexia zijn de slachtoffers, niet de rechtbanken of de bankierend Nederland. Leg u oor eens te luister bij belangenorganisaties die niet deel mochten nemen aan het overleg met dhr. Duisenberg.
Er zijn beslist zaken die ik in de opsomming ben vergeten. Ik ben benieuwd of u zich ook inspant voor ons slachtoffers.
Vriendelijke groeten,
Vrgr Pewi.
Zou Zalm ook "beschermheilige" van deze stichting VEB zijn ??
Ze zien elkaar ongewijfeld, samen met de CvT, op de gala's, recepties en borreluurtjes, om de stand van (beurs)zaken door te nemen en (voor-)kennis op te doen....
...Ohh, u weet (nog) niet waar CvT voor staat? Consortium van Toezichthouders.
Ze zien elkaar ongewijfeld, samen met de CvT, op de gala's, recepties en borreluurtjes, om de stand van (beurs)zaken door te nemen en (voor-)kennis op te doen....
...Ohh, u weet (nog) niet waar CvT voor staat? Consortium van Toezichthouders.
Er blijven genoeg gedupeerden over die wel gaan procederen zegt a survivor, maar wat denk je van de gedupeerden die al lang procederen en die door Dexia zijn gedagvaard en dan de gedupeerden die Dexia hebben gedagvaard. Ik ga door al heb ik maar drie polissen 2 eegalease met resp. 340 euro restschuld (spaarleasen 1998-2003) en 8.900 euro restschuld (WvD) en een Wvd geen eegalease van 4780 euro restschuld. Van de polis met 340 euro nooit niets gehoord, van de polis met 8900 euro heeft Dexia mij gedagvaard, zaak loopt,wacht op vonnis na uitstel (zie andere topic ) en de polis met 4700 welke geen eegalease is kan mijn zoon echt geen 1/3 deel betalen hier is verder ook niets meer van vernomen. Al deze contracten zijn helemaal uitgediend en niet tussentijds gestopt zoals velen want ik dacht zorg niet dat ze je pakken voor contractbreuk. Ik ga door ook voor deze relatief lage bedragen. Zij hebben mij gedagvaard de kans van winnen m.b.t.de eegaleasezaak van 8900 euro is zo groot dat ik ook principieel gezien niet denk aan een omkopingspoging van die criminelen. Met die stichtingen heb ik helemaal niets te maken twee jaar geleden 45 euro betaald en op het moment dat je door Dexia wordt gedagvaard en verplicht was om een advocaat te pakken,moet je het alleen doen want dan trekken ze hun handen van je af. Gr voor vandaag Math
Math.
DOORGAAN
Succes
DOORGAAN
Succes
Dan wordt het een 'doorslaand' succes!!!
-
a survivor
Leaseverlies...je steun en toeverlaat in deze kwestie..
Laat me niet lachen, contributie binnengehaald en wat hebben we ervoor terug gekregen...vul het maar zelf in..
Waarom geen groep advocaten in het leven geroepen die de aangeslotene hadden kunnen bijstaan?
Waarom geen tussentijdse peilingen bij de aangeslotene wat zij kunnen gebruiken tijdens de gesprekken met Dexia?
Ze hebben om de tafel gezeten met Duisenberg en consorten en zijn accoord gegaan met het "schikkingsvoorstel".
Als het er door heen komt zal aan het voorstel heel wat haken en ogen heeft en Dexia wil iedereen laten bengelen.
Inderdaad je moet het helemaal zelf doen, een goede advocaat uitzoeken en hopen dat alles maar dan ook alles mee zal zitten.
Ja, je moet heel veel geluk hebben om je recht te halen in dit land.
Nederland...eens zo'n mooi land met een rijk verleden...nu is het een vrijstaat met ongure types in boven en onderwereld, ik ben blij dat ik het eeuwige leven niet heb!

Laat me niet lachen, contributie binnengehaald en wat hebben we ervoor terug gekregen...vul het maar zelf in..
Waarom geen groep advocaten in het leven geroepen die de aangeslotene hadden kunnen bijstaan?
Waarom geen tussentijdse peilingen bij de aangeslotene wat zij kunnen gebruiken tijdens de gesprekken met Dexia?
Ze hebben om de tafel gezeten met Duisenberg en consorten en zijn accoord gegaan met het "schikkingsvoorstel".
Als het er door heen komt zal aan het voorstel heel wat haken en ogen heeft en Dexia wil iedereen laten bengelen.
Inderdaad je moet het helemaal zelf doen, een goede advocaat uitzoeken en hopen dat alles maar dan ook alles mee zal zitten.
Ja, je moet heel veel geluk hebben om je recht te halen in dit land.
Nederland...eens zo'n mooi land met een rijk verleden...nu is het een vrijstaat met ongure types in boven en onderwereld, ik ben blij dat ik het eeuwige leven niet heb!
houdt moed a survivor,
doe je naam eer aan.
en liever een goede advocaat betaald dan dexia cs.
h,g .kor.
doe je naam eer aan.
en liever een goede advocaat betaald dan dexia cs.
h,g .kor.
Er is een heel groot verschil tussen Ronald g en ronald_g.
Ronald g is een integer persoon terwijl ronald_g een alias is van onze bekende verzieker hvdb.
Ronald g is een integer persoon terwijl ronald_g een alias is van onze bekende verzieker hvdb.
hvdB is een Surinamer! Als hij nu komt met zijn banaliteiten, zullen alle Surinamers weten hoe laat het is met deze smeerlap!
Laatst gewijzigd door Willems op 22 jun 2005 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoofd van de Bende???
Verbazend hoe creatief je kunt zijn, pluutjeHoofd van de Bende