stork4,
vooreerst ,ik heb zelf 7 kleinkinderen~!
ik heb zelf levenservaring genoeg om onderstaande te mogen ventileren.
ik heb ook nog een( inmiddels oude oorkonde) van het leger ,voor de beste chauffeur van 1970!
het gaat er mij niet om om maar niet te controleren! op de hoofdwegen en secundaire wegen moet de snelheid gehandhaafd blijven ,idem de controles. ook in de bebouwde kom ,moet ook die 50km worden gehandhaafd! mij gaat het erom dat nog steeds niet alle automobielen what ever ,een cruise control aanboord hebben,om zich precies aan die 50km te houden.
echter ik blijf van mening ,en kan dat ook staven ,dat dhr spee weet, dat op sommige plaatsen waar 50km borden staan , op die plaatsen waar het kan ,de mensen niet moeten worden beboet om een paar kilometer te hard rijden.(daar afstellen op 57km bijvoorbeeld)
per saldo> de snelheid grenzen zo laten, alleen op plaatsen waar het kan! (die zijn er genoeg) niet direct bij 3 km te hard na correctie ,een acceptgiro thuis sturen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] boetes bij slagharen
-
Re: boetes bij slagharen
[quote] Hadden ze je rijbewijs maar afgepakt. Van mij mag dat bij een overschrijding van 1 kilometer per uur. [quote]
en jij zal nooit een overtreding maken ?
doe niet zo overdreven ppff..
een boete oke maar om nu zo te reageren als jij doet !
dan was ik nu mijn rijbewijs kwijt omdat ik iemand naar hetr ziekenhuis moest brengen en dus 2 km te hard reed ( met aftrek)
ik vind dat als jij je hand niet uitsteekt op je fiets dat jij dan maar nooit meer op een fiets mag zitten .....
klinkt net zo lekker of niet dan ?
en jij zal nooit een overtreding maken ?
doe niet zo overdreven ppff..
een boete oke maar om nu zo te reageren als jij doet !
dan was ik nu mijn rijbewijs kwijt omdat ik iemand naar hetr ziekenhuis moest brengen en dus 2 km te hard reed ( met aftrek)
ik vind dat als jij je hand niet uitsteekt op je fiets dat jij dan maar nooit meer op een fiets mag zitten .....
klinkt net zo lekker of niet dan ?