LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT
Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT
De Duisenberg regeling zal door veel rechters aangegrepen worden om je te dwingen hierop in te gaan, vandaar ook de stelselmatige opschuiving van rechtszaken of het totaal negeren van je aanvraag of lopende zaak. Links en rechts zal er nog wel eens een zaak gewonnen worden maar ik ben bang dat het gross naar z'n centen kan fluiten, dus kan je van het betalen van je restschuld afkomen zul je toch eieren voor je geld moeten kiezen. p.s. wij gaan niet accoord met deze flutregeling en wachten dus rustig af wat Duis en Dex nu weer uitbroeden. ( eegaleaser )
groetjes Harry
groetjes Harry
-
Beste Harry,
Gezien de uitspraak die ik net las op de site van Pal is dit een gevoelige nederlaag voor de eegaleasers die in groepsverband procederen.
De Duisenberg-regeling wordt jullie door de strot geduwd en er ligt ook nog een leuk wetje op de loer, wcam, om de zaak te beëindigen.
Einde verhaal vrees ik. Sterkte.
Kees
Gezien de uitspraak die ik net las op de site van Pal is dit een gevoelige nederlaag voor de eegaleasers die in groepsverband procederen.
De Duisenberg-regeling wordt jullie door de strot geduwd en er ligt ook nog een leuk wetje op de loer, wcam, om de zaak te beëindigen.
Einde verhaal vrees ik. Sterkte.
Kees
-
Sorry, Groenestein, maar jouw conclusie over de gevolgen van de WCAM vind ik wat eenzijdig. In die wet is duidelijk de mogelijkheid aangegeven om te opteren voor het voeren van een juridische procedure indien je niet onder de schikking wilt vallen. Je zult dat trouwens wel moeten als je niet aan de door Dexia gestelde voorwaarden voldoet.
Het uitstel van het vonnis in de groepsprocedure tegen de eerste Dexia-regeling betekent overigens zeker niet dat het nog te wijzen vonnis per definitie ongunstig hoeft te zijn. Natuurlijk is dit uitstel een teleurstelling maar verloren is er nog niets!
Het uitstel van het vonnis in de groepsprocedure tegen de eerste Dexia-regeling betekent overigens zeker niet dat het nog te wijzen vonnis per definitie ongunstig hoeft te zijn. Natuurlijk is dit uitstel een teleurstelling maar verloren is er nog niets!
-
Notenkraker met bovenstaande van Harry ben ik het eens . Ik hoop alleen voor jullie dat ik het verkeerd zie.De Duisenberg regeling zal door veel rechters aangegrepen worden om je te dwingen hierop in te gaan, vandaar ook de stelselmatige opschuiving van rechtszaken of het totaal negeren van je aanvraag of lopende zaak.
Vandaag heb ik een ontvangstbevestiging van Dexia ontvangen. Ik snap er niets van. Ik heb een brief naar Dexia (zonder handtekening, want ik vertrouw ze niet) verzonden met de vraag wat de Duisenberg regeling voor mij zou betekenen. Dit omdat ik benieuwd was. Ik ben niet van plan om de regeling te accepteren. Maar vervolgens krijg ik een ontvangstbevestiging. Die zijn gek. Wie weet wat zij bedoelen met de ontvangstbevestiging? Ik ben nergens mee accoord gegaan. Alleen wat vragen gesteld in mijn brief.
Volgens mij is Dexia aan het dromen.
Wanneer Dexia een brief krijgt welke ze niet met een standaardbriefje kan afhandelen, krijg je een ontvangstbevestiging. Dit is niet alleen voor diegenen die info willen hebben over de schikking, maar geldt voor iedereen.
-
Vandaag in het AD:
Professor pleit voor een derde overleg.
Legio Lease en Bank Labouchere- de belangrijkste aanbieders van aandelenleaseproducten- hebben strafbare feiten gepleegd, stelt hoogleraar rechtssociologie Nick Huls in het Nederlands Juristenblad. Hij pleit voor een derde onderhandelingsronde om de juridische houdbaarheid van de Duisenberg-regeling te onderzoeken.
Professor pleit voor een derde overleg.
Legio Lease en Bank Labouchere- de belangrijkste aanbieders van aandelenleaseproducten- hebben strafbare feiten gepleegd, stelt hoogleraar rechtssociologie Nick Huls in het Nederlands Juristenblad. Hij pleit voor een derde onderhandelingsronde om de juridische houdbaarheid van de Duisenberg-regeling te onderzoeken.
Welke rgeling ook overal zitten haken en opgen aan.
Ik heb destijds het Dexia aanbod getekend, dus je ziet af van juridische acties, nu wil ik een beroep doen op de hardheidsclausule, dat wordt door Dexia gehonoreerd omdat er onvoldoende inkomen is om aan de maandelijkse betaling van de restschuld te doen, maar als je daar op ingaat krijg je wel een BKR melding dat de lening is beeindigd maar dat de restschuld door dexia is afgeboekt hetgeen inhoudt dat je in de toekomst bij het aangaan van een lening hier ook nog problemen mee kan krijgen
Ik heb destijds het Dexia aanbod getekend, dus je ziet af van juridische acties, nu wil ik een beroep doen op de hardheidsclausule, dat wordt door Dexia gehonoreerd omdat er onvoldoende inkomen is om aan de maandelijkse betaling van de restschuld te doen, maar als je daar op ingaat krijg je wel een BKR melding dat de lening is beeindigd maar dat de restschuld door dexia is afgeboekt hetgeen inhoudt dat je in de toekomst bij het aangaan van een lening hier ook nog problemen mee kan krijgen