LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forum meeting

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
woest

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door woest »

Ik kwam die uitspraak ooit ergens tegen en het bleef in mijn hoofd hangen. Het is zo'n eenvoudige uitspraak die veel zegt, daar hou ik van.

Ik had al wel verwacht, dat de poll topic niet lang zou standhouden, en ik heb in een posting daar ook voor gewaarschuwd; bij wraking en/of vermoedens tot aanleiding hieromtrent, zijn er ernstige aantijgingen in het geding en zeker over (nog) niet bewezen zaken, zal men een bepaalde reserve in acht moeten nemen. Neemt niet weg, dat er over dit soort dingen (al of niet onafhankelijkheid/ vooringenomenheid van rechters en plaatsvervangende rechters) erg veel is nagedacht, gestudeerd en gepubliceerd en dat dat ons wel degelijk (direct) aangaat. In het programma Twee Vandaag van 25 juli jl. van de Tros, zijn daar zeer interessante uitspraken over gedaan, die de moeite van het vernemen waard zijn. Daarin werd gesteld dat, juridisch gezien, Nederland verworden is tot een dictatuur. Verbijsterend.

Gesloten