| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dexia praktijken
-
ad snoeren
Re: dexia praktijken
Goh Janneke ik wist niet dat Nederland zo breed was, nou ja jammer, maar 6 uur reizen is inderdaad lang voor een praatje.
En nou heeft Kor ook al kouwe voeten, en Ralph op vakantie(mmm toch een tikkeltje verdacht)Ik vrees dat Wouter en ik straks alleen in Delft op een terras zitten te bibberen, oh nee Anne komt ook, dat maakt al weer veel goed. Ons grote probleem is wel de juiste weg te vinden.
Maja dat komt in de beste fam's voor.
Ik ben benieuwd wie we allemaal zullen zien.
En nou heeft Kor ook al kouwe voeten, en Ralph op vakantie(mmm toch een tikkeltje verdacht)Ik vrees dat Wouter en ik straks alleen in Delft op een terras zitten te bibberen, oh nee Anne komt ook, dat maakt al weer veel goed. Ons grote probleem is wel de juiste weg te vinden.
Maja dat komt in de beste fam's voor.
Ik ben benieuwd wie we allemaal zullen zien.
-
ad snoeren
Oh ja voor Josje.
Er zijn inderdaad al uitspraken geweest over de verjarings termijn,
Bij diverse kantonrechters, waar werd uitgegaan van het tijdstip dat de echtgenoot op de hoogte kwam(kon zijn) van de mogelijkheid om te vernietigen. Over plus minus 2 maanden wordt een uitspraak verwacht (zie topic Bromtol)van het gerechtshof in hoger beroep.
Er zijn inderdaad al uitspraken geweest over de verjarings termijn,
Bij diverse kantonrechters, waar werd uitgegaan van het tijdstip dat de echtgenoot op de hoogte kwam(kon zijn) van de mogelijkheid om te vernietigen. Over plus minus 2 maanden wordt een uitspraak verwacht (zie topic Bromtol)van het gerechtshof in hoger beroep.
Forum meeting Delft:
Kor, je moet komen, hoor, ik trakteer op wat lekkers! Er zijn veel mensen (waaronder ik) die je graag eens willen ontmoeten. Ik hoop er ook te zijn en beloof dat ik niet zal huilen
tenzij van ontroering, dat weet je maar nooit 
Kor, je moet komen, hoor, ik trakteer op wat lekkers! Er zijn veel mensen (waaronder ik) die je graag eens willen ontmoeten. Ik hoop er ook te zijn en beloof dat ik niet zal huilen
-
Captain-America
@ Loes,
"Lekkers" damned wist dat ik al veel zou gaan missen a.s. zaterdag maar ook nog dit...
"Lekkers" damned wist dat ik al veel zou gaan missen a.s. zaterdag maar ook nog dit...
Ja, CA, I just wanted to rub it in...
Nee, hoor; volgende keer jij
We verzinnen nog wel een gelegenheid.
Groetjes,
Loes
Nee, hoor; volgende keer jij
Groetjes,
Loes
-
Captain-America
@ Loes,
Much ablied
Kijk d'r nu al naar uit
Veel plezier a.s. zaterdag, en dat geld uiteraard ook voor de anderen.
P.S. neemt iemand nog foto's e.d. lijkt me leuk.
Much ablied
Kijk d'r nu al naar uit
Veel plezier a.s. zaterdag, en dat geld uiteraard ook voor de anderen.
P.S. neemt iemand nog foto's e.d. lijkt me leuk.
Ik zal er zijn met mijn kameraatje captain-africaP.S. neemt iemand nog foto's e.d. lijkt me leuk.
Kan ook wel een slotje op nu
Ja, Dexianeemt iemand nog foto's
Vast wel, Captain America; ik zal in ieder geval ook een camera meenemen, maar een digitale (heb ik niet) zou beter zijn. Komt wel in orde.
Laatst gewijzigd door woest op 28 jul 2005 00:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Captain-America
Okidokie.
Al vraag ik me af of er daadwerkelijk een Kor B zal zijn?
Of imiteer je, poog je hiertoe, Kor S.?
@ Loes,
Niet digitale foto's kunnen ook wel gedigitaliseerd worden;)
kwestie van ff (in)scannen.
Komt vast wel goed.
On-topic, was me het Dexia dagje wel
Al vraag ik me af of er daadwerkelijk een Kor B zal zijn?
Of imiteer je, poog je hiertoe, Kor S.?
@ Loes,
Niet digitale foto's kunnen ook wel gedigitaliseerd worden;)
kwestie van ff (in)scannen.
Komt vast wel goed.
On-topic, was me het Dexia dagje wel
Captain America; wat er vandaag weer gebeurd is, de uitspraak over het Dexia aanbod ( waar talloze mensen met - vaak zeer ongezonde- spanning naar uitgekeken hebben, er niet van konden slapen, etc) maar weer simpelweg opschorten zonder enige uitleg! En deze uitspraak zal dan komen NA de 1e oktober, de dag waarop alle aanmeldingen binnen moeten zijn, en waarna er nog eens op de details zal worden ingegaan van de schikking. Ik word hier wederom onpasselijk van, ik val in herhalingen, maar het is ook keer op keer dat de gedupeerden het nakijken hebben. Denken die lui nou echt dat we dat doorzichtige gedoe niet doorhebben?
Maar wij zitten niet stil en zullen, met de bevindingen uit het programma van Twee Vandaag ( 'juridisch gezien is Nederland verworden tot een dictatuur'), eens tot actie overgaan. Dit is te gek voor woorden, arrogante alleenheersers!
Maar probeer toch nog te genieten van je vakantie en doe wat energie op voor de komende tijd!
Liefs,
Loes
P.S. zie ook de postings van Piet onder 'vandaag uitspraak kantonrechter inzake eegalease'
Maar wij zitten niet stil en zullen, met de bevindingen uit het programma van Twee Vandaag ( 'juridisch gezien is Nederland verworden tot een dictatuur'), eens tot actie overgaan. Dit is te gek voor woorden, arrogante alleenheersers!
Maar probeer toch nog te genieten van je vakantie en doe wat energie op voor de komende tijd!
Liefs,
Loes
P.S. zie ook de postings van Piet onder 'vandaag uitspraak kantonrechter inzake eegalease'
Nu kon ik al niet komen, maar als ik het 'risico' zou lopen in iemands foto-album terecht te komen, heen en weer gemaild kon worden of op de PAL site kwam te staan, dan zou ik wel drie keer nadenken voor ik kwam! Hou er rekening mee dat dat voor anderen misschien ook geldt!

Ik kom wel maar wil absoluut niet op de foto, ik houd niet op een plaatje, donder er altijd vanaf!!!!!!
Anne.
Anne.
Moet je gewoon elke keer naar het toilet gaan, als iemand zijn camera pakt! 
Gelukkig is je man heel breed gebouwd en kun je je daar achter verschuilen
En anders ken ik nog wel een paar stoere mannen die er ook zullen zijn en die je, zeker weten, zullen 'beschermen'!
Gelukkig is je man heel breed gebouwd en kun je je daar achter verschuilen
En anders ken ik nog wel een paar stoere mannen die er ook zullen zijn en die je, zeker weten, zullen 'beschermen'!
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 28 jul 2005 00:47, 1 keer totaal gewijzigd.
We kunnen met elkaar afspreken, dat we eventuele foto's intern houden; lijkt me inderdaad wel een punt, Pipa.
Ach gossie, hij zou er een minderwaardigheids complex van krijgen. Die super slanke man van mij.
In alle eerlijkheid, lijkt me ook Woest.
Anne, menigeen is jaloers op zijn slanke bouw!
Anne, menigeen is jaloers op zijn slanke bouw!
Ik kruip wel achter Ad, dan ben ik onzichtbaar. 
Dat bedoel ik 
'Waar was jij, Anne?' Anne: 'Ik stond achter Ad en deed dat trouwens altijd al.' 
Laatst gewijzigd door woest op 28 jul 2005 00:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Hohohohohohohoho, gaan we nu voor Ad in de rij?????????

Opstellen in rijen van drie, o nee, vier, want Janneke doet ook mee, zeker weten!
Opstellen in rijen van drie, o nee, vier, want Janneke doet ook mee, zeker weten!