| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gevolg overlijden duisenberg v.s. schikking
Re: gevolg overlijden duisenberg v.s. schikking
Janneke52,
Als twee partijen vechten, dan is het meestal niet zo dat de ene volledig gelijk krijgt. Over wat redelijk is zul je dus overeenstemming moeten bereiken met de tegenpartij, of toch proberen tot het gaatje te procederen. Als je denkt dat je tekort gedaan wordt door Dexia, kun je inderdaad verder procederen. Risico is wel dat als je een schikkingsvoorstel afwijst, je bij een volgende rechtbank een 'minnetje achter je naam krijgt'.
Als twee partijen vechten, dan is het meestal niet zo dat de ene volledig gelijk krijgt. Over wat redelijk is zul je dus overeenstemming moeten bereiken met de tegenpartij, of toch proberen tot het gaatje te procederen. Als je denkt dat je tekort gedaan wordt door Dexia, kun je inderdaad verder procederen. Risico is wel dat als je een schikkingsvoorstel afwijst, je bij een volgende rechtbank een 'minnetje achter je naam krijgt'.
-
Notenkraker
Hansop probeert nu paniek te zaaien. Trap er niet in! Dexia staat met de rug tegen de muur en grijpt nu iedere strohalm aan om eensgezindheid onder de gedupeerden de grond in te boren en die op het verkeerde been te zetten.
O ja Notenkraker. Ik was nog een eigenschap vergeten bij mensen die zich blindstaren in de rechtsgang: paranoia. Maar fijn dat je dat element er weer even in hebt gebracht. Want voor je het weet ben ik natuurlijk in dienst van dexia op dit forum actief, of een spion voor de overheid die ook al tegen je is, of ik werk bij de rechtbank waar jou zaak behandeld wordt......
verwijderd omdat in me schaam hieraan deel te nemen
Laatst gewijzigd door Janny op 02 aug 2005 16:50, 3 keer totaal gewijzigd.
Wat heeft de overheid er nu weer mee te maken? Ik zou me toch beperken tot het conflict tussen jullie en Dexia. Houdt het wel zo overzichtelijk. De samenhang in de redenering, argumenten etc. ontgaat me, net zoals de input van het door jou aangehaald berichtje.
-
Notenkraker
Hansop vind het vreemd dat er onder de gedupeerden gevoelens van paranoia kunnen zijn ontstaan. Waaraan zou dat nu toch kunnen liggen?
Vraag aan Hansop: wat zijn uw beweegredenen om u in dit forum te manifesteren? Onbaatzuchtigheid soms?
Vraag aan Hansop: wat zijn uw beweegredenen om u in dit forum te manifesteren? Onbaatzuchtigheid soms?
idem janny
Laatst gewijzigd door Janny op 02 aug 2005 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Via deze site zijn forums openbaar beste Notenkraker. Dat betent dat ook mensen die het niet me je eens zijn hun mening kenbaar kunnen maken. Als je daar niet tegen kunt, kun je beter rechtstreeks met je mede'gedupeerden' gaan e-mailen.
Kun je ook niet voor de tweede keer onder je nieuwe schuilnaam van de site gegooid worden
Kun je ook niet voor de tweede keer onder je nieuwe schuilnaam van de site gegooid worden
Welke afspraak, Janny? Ik zeg alleen dat ik niet zie wat jouw berichtje met de Dexia zaak te maken heeft. Maar kennelijk ben ik niet paranoide genoeg om tussen de regels iets te lezen in code dat over Dexia gaat.
idem
Laatst gewijzigd door Janny op 02 aug 2005 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Sorry, maar ik begrijp totaal niet wat je wilt zeggen. Ik hoop voor je dat de rechter wel begrijpt wat je met dit soort dingen wilt zeggen. Kennelijk hebben alle Dexia 'gedupeerden' ook een conflict met De Overheid? Die moet je me dan maar uitleggen. Hoewel ik vrees voor een verhaal dat niemand je begrijpt, niemand je wilt helpen en dat je vooral zelf nergens schuld aan hebt.
-
ad snoeren
Ik ben toch wel erg benieuwd naar wat jou brengt tot dit forum,Maar kennelijk ben ik niet paranoide genoeg om tussen de regels iets te lezen in code dat over Dexia gaat.
Natuurlijk vooropgesteld dat een ieder vrij is om zijn mening te geven.
De manier waarop, het bagatalliseren en andere forum bezoekers paranoide te noemen, kleineren, en meer van dat soort opmerkingen die reden ontgaat me. En zou ik zeker niet verwachten van een jurist. Dus als men negatief naar jou gaat reageren kan dat volgens mij alleen maar komen door je tamelijk arrogante houding.
En als jou jurist zijn te maken heeft met een komende carrié're in de rechtsspraak, hoop ik daar tegen die tijd nooit meer mee te maken te krijgen, en de reden waarom lijkt me duidelijk. tjongjongejonge
Hansop....................laat je niet verleiden, je zit met de absolute kern van professionele chatters om je heen, dat gaat vaak tot diep in de nacht door, is een soort "groeps therapie".
Elkaar troosten.
.............................................B
Elkaar troosten.
.............................................B
-
ad snoeren
B+
Het bovenstaande stukje geldt evenzo voor jou, vul voor jurist dan in ervaren belegger!! en voor rechtsspraak Beurs!!
Het bovenstaande stukje geldt evenzo voor jou, vul voor jurist dan in ervaren belegger!! en voor rechtsspraak Beurs!!
Dat merk ik belegger+. Telkens als het inhoudelijk wordt, wordt er even iets onzinnigs tussendoor geplaatst waar je niet op kunt reageren (omdat het niks met de zaak van doen heeft). Dan komt er ene Adje die denkt dat de hele wereld dag en nacht aan Dexia denkt, en dan begint het verhaaltje opnieuw in hetzelfde kringetje te draaien.
Het wil er gewoonweg niet in dat ze zelf ook schuld hebben, das het grootste probleem. Het principe: wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, gaat hier kennelijk niet op.
En beste Ad,
Kennelijk denk jij je te kunnen permitteren te denken dat je een wijze oude man bent, prima. Maar denk niet te weten wat iemand anders precies doet. Als ik naar jou schrijfkwaliteiten kijk en je matige denkproces, dan verwacht ik ook een autoverkoper van 50 met een midlifecrisis.
Het wil er gewoonweg niet in dat ze zelf ook schuld hebben, das het grootste probleem. Het principe: wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, gaat hier kennelijk niet op.
En beste Ad,
Kennelijk denk jij je te kunnen permitteren te denken dat je een wijze oude man bent, prima. Maar denk niet te weten wat iemand anders precies doet. Als ik naar jou schrijfkwaliteiten kijk en je matige denkproces, dan verwacht ik ook een autoverkoper van 50 met een midlifecrisis.
Dat is een redenering die jullie vaak uiten wanneer andere meningen worden geventileerd. Misschien dat jullie eens in de spiegel moeten kijken voor je het woord arrogantie hier neerzet.De manier waarop, het bagatalliseren en andere forum bezoekers paranoide te noemen, kleineren, en meer van dat soort opmerkingen
Die link zie ik helaas niet in het betoog van hansop. Gewoon iemand, een jurist, die een eigen visie heeft. Doe er je voordeel mee !
En AD,
Ik ben blij dat er veel mensen zijn zoals jij, die denken dat ze zelf wel naar de rechtbank kunnen om hun zaak te verdedigen.
Daar valt namelijk het meeste aan te verdienen om het uiteindelijk toch weer recht te breien omdat toch bleek dat auto's verkopen een ander vak is...
Ik ben blij dat er veel mensen zijn zoals jij, die denken dat ze zelf wel naar de rechtbank kunnen om hun zaak te verdedigen.
Daar valt namelijk het meeste aan te verdienen om het uiteindelijk toch weer recht te breien omdat toch bleek dat auto's verkopen een ander vak is...
Dank je JH, maar ik geloof dat het gevoel van lekker samen in ons gedupeerdenbeklag wegzwijmen hier verreweg favoriet is. Inhoudelijk zijn er namelijk nauwelijks steekhoudende argumenten te vinden.
Als zelfs een jurist die hier gewoon een bepaalde visie neer zet die weer niet in je straatje past Ad, dan is hij/zij gelijk weer arrogant?En zou ik zeker niet verwachten van een jurist. Dus als men negatief naar jou gaat reageren kan dat volgens mij alleen maar komen door je tamelijk arrogante houding.
Waar komt dat toch vandaan, die tunnelvisie?
Ad,
Ik begrijp niet dat jij reageerd op een figuur als hansop. Een kleine check laat al gauw zien dat deze figuur een soort van "beroeps reageerder" is en dat hij op een hele hoop forums zijn - meestal negatieve - reacties geeft.
En wat betreft zijn verhaal dat hij jurist is, nou dan ben ik de koning van Nederland!!
Ik begrijp niet dat jij reageerd op een figuur als hansop. Een kleine check laat al gauw zien dat deze figuur een soort van "beroeps reageerder" is en dat hij op een hele hoop forums zijn - meestal negatieve - reacties geeft.
En wat betreft zijn verhaal dat hij jurist is, nou dan ben ik de koning van Nederland!!