LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Alladin
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 jul 2005 14:00

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door Alladin »

Zo'n reactie had ik verwacht, alleen van iemand anders.

Luister...een ieder heeft RECHT op vakantie ook een ondernemer.

Ik had julie al eerder uitgenodigd voor a.s. vrijdag, niemand wilde, ik heb mijn planning aangepast door eerst van mijn vakantie te gaan genieten en dan wordt dat opgepakt als het hazepad kiezen.....heel erg jammerlijk :(

Ik heb zelf ook mijn twijfels of iemand nu serieus is of niet, maar dat laat ik over tot het moment ik hem of haar tegenkom.

Het lijkt wel of bepaalde mensen bewust aan het stoken zijn of roet in het eten willen gooien....heel erg jammer.

Chefke, Maarschalk en iedereen die zoals deze 2 bijzondere mensen denken...IK GA MET VAKANTIE EN IK BEPAAL WANNEER IK GA RELAXEN OF NIET

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@alladin, fraai persoon ben jij hoor.
Heb ik er problemen mee dat je op vakantie gaat? Nee, maar je beschuldigt wel mij ervan dit niet te accepteren.
Ik kan me heel goed indenken dat mensen het vreemd vinden dat je nu ineens met vakantie gaat, terwijl angel123 eerder deze week heeft aangegeven te komen met 13 man en jij nu zegt dat niemand wilde komen.

Alladin
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 jul 2005 14:00

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door Alladin »

Je hebt gelijk Maarschalk, ik heb aangenomen dat jij dezelfde stelling zou hebben als Chefke, dat was fout van me, excuses daarvoor.

Angel123 had aangegeven niet naar ACN te willen te willen komen, mijn reactie daarop was, na een uitleg waarom ik eerst Amsterdam op het oog had, om jullie eerst thuis bij mij te ontvangen.

Ik heb mijn afspraken met Amsterdam afgezegd en nu ben ik mijn huis zodanig aan het opknappen dat het aantoonbaar is voor jullie.

ok..ik ga weer terug naar waar ik was toen ik op deze forum binnenkwam, ik zal mijn vakantie een paar dagen uitstellen en dan wordt het dus dan toch weer Amsterdam.

Ik ga nu weer contact opnemen met mijn upliner, zoals ze dat noemen, en kom later op de dag terug met vermelding van het gewenste tijdstip waarop jullie verwacht worden, accoord?

angel123
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 aug 2005 17:49

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door angel123 »

Laat maar zitten...

We hebben geen vertrouwen meer in je maar het laatste woord is nog niet gezegd.
Laatst gewijzigd door angel123 op 05 aug 2005 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Alladin
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 jul 2005 14:00

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door Alladin »

Dat is goed hoor.

Ik ga nú van mijn vakantie genieten.

Ik wens jullie en fijne vakantie toe :wink:

Groetjes,

Alwin

Chefke
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 aug 2005 17:43

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door Chefke »

Zo'n reactie had ik verwacht, alleen van iemand anders.
Zelfs hier ben je vaag. Wie bedoel je hiermee ?

Luister...een ieder heeft RECHT op vakantie ook een ondernemer.
Waar lees je dat ik dat ontken ? Maar jij komt hier aan het begin van de week met veel bombarie binnenvallen met je MLM plannen. Je krijgt een hoop kritiek en beantwoord vragen niet die mensen hier aan je stellen. Vervolgens ga je plotseling een maand met vakantie. Beetje vreemd toch ?

Ik had julie al eerder uitgenodigd voor a.s. vrijdag, niemand wilde, ik heb mijn planning aangepast door eerst van mijn vakantie te gaan genieten en dan wordt dat opgepakt als het hazepad kiezen.....heel erg jammerlijk
Dat er niemand wil komen kan ik mij goed voorstellen. Eerst geef je aan een Ya!deco cursus te gaan geven, en als mensen zich opgeven moeten ze zich plotseling gaan melden bij ACN :?

Ik heb zelf ook mijn twijfels of iemand nu serieus is of niet, maar dat laat ik over tot het moment ik hem of haar tegenkom.
En ik heb mijn twijfels of jij wel serieus bent met je hele plan. Op je website is bijvoorbeeld niets aan informatie te vinden.

Het lijkt wel of bepaalde mensen bewust aan het stoken zijn of roet in het eten willen gooien....heel erg jammer.
Mensen die kritiek hebben op je plannen z'n gelijk stokers ? Mooie conclusie. Dacht je nou echt dat iedereen gelijk met zulke vage plannen gaat meewerken ?

Chefke, Maarschalk en iedereen die zoals deze 2 bijzondere mensen denken...IK GA MET VAKANTIE EN IK BEPAAL WANNEER IK GA RELAXEN OF NIET
De ware ondernemer komt nu in je boven ?

Je hebt gelijk Maarschalk, ik heb aangenomen dat jij dezelfde stelling zou hebben als Chefke, dat was fout van me, excuses daarvoor.
Nou dat heb je dan goed ingeschat vriend !

Ik heb mijn afspraken met Amsterdam afgezegd
Misschien kan je beter gaan werken bij het KNMI, je bent net zo wisselvallig als het weer.

Ik ga nú van mijn vakantie genieten.
Dat bedoel ik .....

Ik wens jullie en fijne vakantie toe
Ik jou ook :!:

topery
Berichten: 444
Lid geworden op: 17 mar 2005 11:34

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door topery »

Naar mijn mening is Alladin ook echt aan 4 weken vakantie toe, als je zo bent gehersenspoeld dat je op dit forum zieltjes voor je sekte probeert te winnen dan is een maand rust zeker niet onverstandig.

Alladin
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 jul 2005 14:00

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door Alladin »

Neem een kijkje wat er te bieden is in de in de wereld van netwerken vanuit een andere bron.

http://www.kvk.nl/topic/topic.asp?topic ... +netwerken

Chefke
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 aug 2005 17:43

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door Chefke »

Ja, en wat heeft dat te maken met jou project ?

Alladin
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 jul 2005 14:00

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door Alladin »

Alles, maar daar ga ik na mijn vakantie verder op in.

Chefke
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 aug 2005 17:43

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door Chefke »

Nu is het natuurlijk de bedoeling dat jou antwoord ons gaat prikkelen, en dat we met smacht gaan zitten wachten tot je weer van vakantie terugkomt.

Misschien kan je in je vakantie eens gaan bedenken hoe je de vragen van mensen op dit forum kan beantwoorden ? Want je bent een meester in het omzeilen van vragen.

Natuurlijk wens ik je een prettige vakantie toe.

topery
Berichten: 444
Lid geworden op: 17 mar 2005 11:34

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door topery »

Bij het starten van deze topic bespeur ik reclame, daarna nog meer reclame en zelfs een uitnodiging voor een avond reclame.

Alladin foei

angel123
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 aug 2005 17:49

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door angel123 »

Alladin,

Ik ben benieuwd of je ergens werkzaam bent. En zo ja als wat? Want ik kan me niet voorstellen dat je wat geld binnen haalt met je onderneming.
Laatst gewijzigd door angel123 op 05 aug 2005 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Neem een kijkje wat er te bieden is in de in de wereld van netwerken vanuit een andere bron.
Ach, daar hebben we onze gweldige economische "netwerken is netwerken" theorie weer.

Chefke
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 aug 2005 17:43

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door Chefke »

Ik ben benieuwd of je ergens werkzaam bent. En zo ja als wat?
@ Angel123 : Alladin beantwoord geen vragen, hij stelt ze alleen.

@ Maarschalk : Misschien heeft Alladin meer aan deze link :

http://netwerk-bedrijven.pagina.nl/ :)

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@chefke, ROFL :lol:
@alladin, net als anderen sta ik niet eens onwelwillend over tegen het idee om de werkeloosheid te verminderen. Maar wat jij voorstelt, nee.
Ik zie geen bewijs dat jij geen mensen wil werven voor jouw mlm systeempje. En ook niets wat erop duidt dat jij de kwalificaties hebt om datgene wat je wil te realiseren.
Gevolg is dat ik zeer kritisch ben. Maar dat is zoals chefke al opmerkte niet hetzelfde als stoken of roet in het eten gooien.

topery
Berichten: 444
Lid geworden op: 17 mar 2005 11:34

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door topery »

Ik ben benieuwd of je ergens werkzaam bent. En zo ja als wat? Want ik kan me niet voorstellen dat je wat geld binnen haalt als met je onderneming.
Hij haalt geen geld binnen, daarom is hij hier aanwezig, om mensen te werven die namens hem producten gaan verkopen zodat hij een deel van de provisie in z'n zak kan steken.

mrtelecom

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Gut gut, 't is niks verandert. Behalve dan dat ik het idee heb dat student's bootje lekgescheurd is.

Nou, toedeloe maar weer. Ben te druk.

golfje
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 jun 2005 08:57

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door golfje »

@ alladin

Kan je me uitleggen hoe onderstaande gratis kan zijn?
Het aanmelden voor deze cursus kost je niets.
Deelname aan de cursus kost je ook niets.
De cursus duurt 1 jaar.
Meer informatie over de cursus volgt na aanmelding.
Ik heb nog nooit ergens een cursus van een jaar gezien die gratis is. Ik zou wel wat meer over de voorwaarden van deze cursus willen lezen. Dit is niet aanvallend bedoeld maar meer vanuit interesse...

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: YA!DECO - Cursus Networkmarketing

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Gut gut, 't is niks verandert. Behalve dan dat ik het idee heb dat student's bootje lekgescheurd is.

Nou, toedeloe maar weer. Ben te druk.
Goh, jan van Eechoud had ook altijd van die zinnige reacties.
Ik zou zeggen, blijf gelijk weg.

Gesloten