LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Wie het laatst lacht, lacht het b...!!
Blijf er maar in geloven tegen beter weten in, hoop doet leven.
Door niet op te letten en niet begrijpen wat je tekent, jaaaaaarenlang ellende over jezelf en jullie gezinnen afroepen.
Voorlopig is het einde nog niet in zicht, gaat nog jaaaaaren duren!
Ik heb er beslist geen lol van, maar erger me aan mensen die hun stommiteiten ten koste van alles proberen goed te praten!
Ik wil de legio-losers wel succes wensen, maar dit heeft totaal geen zin, het is toch een verloren zaak, dit blijkt uit alles!!!!!

PS.
Voor Cornelis,
Ik heb en had wel degelijk aandelen, maar niet met geleend geld!!!
Bekijk oude postings van mij van vorig jaar, de aandelen die ik had en heb zijn afgelopen mei voor een deel tot uitkering gekomen (na 6 jaar) met een gemiddelde winst van 6.3%, niet zo gek ten opzichte van jullie clubje.

Notenkraker,
Wat betekent LEASE???????
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 08 aug 2005 11:34, 2 keer totaal gewijzigd.


Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door Kor S »

daar staan er nochal wat,
mogge loes.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Tolboom belicht de zaken wel heel erg eenzijdig. Geldt die "jarenlange ellende" niet ook - en in veel grotere mate - voor Dexia? De bank maalde er toch ook niet om een handtekening te zetten onder leasecontracten die in veel gevallen van geen kant deugden ...

En "nog jaaaaren duren"? Er komt nu juist schot in de zaak voor heel veel gedupeerden!
Laatst gewijzigd door Notenkraker op 08 aug 2005 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.


pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door pluutje »

Tolboompje
Wie het laatst lacht, lacht het b...!!
Blijf er maar in geloven tegen beter weten in, hoop doet leven.
Door niet op te letten en niet begrijpen wat je tekent, jaaaaaarenlang ellende over jezelf en jullie gezinnen afroepen.
Voorlopig is het einde nog niet in zicht, gaat nog jaaaaaren duren!
Ik heb er beslist geen lol van, maar erger me aan mensen die hun stommiteiten ten koste van alles proberen goed te praten!
Ik wil de legio-losers wel succes wensen, maar dit heeft totaal geen zin, het is toch een verloren zaak, dit blijkt uit alles!!!!!
Lees nog maar eens goed wat je schrijft! Ben je een beetje in de bonen? [ :lol: ]



J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door J Hopman »

Zeg Tolboom,

Je bent zeker in opdracht bezig van DEXIA, maar ons krijg je en maak je niet bang Tolboom, en of zal het een paar jaar duren, als we ons geld maar krijgen en dat is een ding dat zeker is Dexia mannetje.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door JH »

Zo goed lezen de gedupeerden hier op dit forum, ze weten niet eens wie wie is :lol:

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door woest »

http://zoeken.rechtspraak.nl/zoeken/dtl ... ljn=AT6106

http://www.platformaandelenlease.nl/Uitspraken/
UitspraakUtrecht02022005.htm

Zo kan ik nog wel even door gaan, maar ik ga weer aan het werk.
Laatst gewijzigd door woest op 08 aug 2005 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door J Hopman »

Maakt niet uit JH WIE WIE IS.

Maar je zult zien JH dat het voor DEXIA een hele beroerde zaak wordt met zoveel mensen die het DUISENBERG VOOR STEL INTREKKEN WAT ZE GETEKEND HEBBEN, EN HOEVEEL ER NAAR ADVOCATEN STAPPEN , VOLGENS BEKENDE BRONNEN ZITTEN ZE AL OP ONGEVEER 15.000 MENSEN DIE EEN RECHTSZAAK AANSPANNEN, DAT IS JAAAAAARENLANG EEN KWELLING VOOR DEXIA, JH.

VOLGENS MIJ BEGRIJP JIJ ER NIKS VAN.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door JH »

DAT IS JAAAAAARENLANG EEN KWELLING VOOR DEXIA
Niet alleen voor dexia, ook voor diegenen die het aangaan. !!!
Diegenen die met de schikking instemmen zijn er tenminste van verlost en kunnen verder gaan met leven :wink:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

JH dat kan ik nu ook heeeeel goed. Ik heb het van me afgezet en laat het aan de advocaat over.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door Idaho »

Dat is toch alleen maar goed Janneke52?
Zolang de kosten de baten niet overstijgen ben je aan het einde van de rit spekkoper.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door Notenkraker »

JH, (zal hierna wel weer als "Idaho" reageren), wat laat jij je toch kennen. Denk je nu werkelijk dat er nog iemand is die geloof aan je beweringen hecht?

Azijn kan moeilijk zuurder worden dan ze al smaakt. Die schikking maakt het er voor de meeste gedupeerden echt niet beter op. Dat wordt ook bevestigd door advocaten en andere deskundigen.

Zeg maar tegen je baas Bruneel dat je niet bent geslaagd in je missie om de gedupeerden van het tegendeel te overtuigen en meldt je aan bij het CWI voor écht werk.

Wij gaan heus wel door met leven en voelen ons in grote meerderheid gelukkiger ZONDER die schikking. Onze advocaten zijn trouwens al betaald, dus geven wij die graag de kans om te laten zien wat ze in huis hebben.
Laatst gewijzigd door Notenkraker op 08 aug 2005 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Nee dat is zeker niet het geval. Kosten nog geen 500,-- (tot nu toe) meer dan een jaar. Restschuld en inleg (nu) veek meer dan 1 ton.
Ik weet het niet precies omdat ik het niet opgevraagd heb.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door Idaho »

Met zulke bedragen zal het altijd lonen om te procederen, nee dan is die schikking niks voor jou.

Ik hoop dat je krijgt waar je recht op hebt.

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door hansop »

Gelet op de titel van dit Topic, heb ik meneer Piet al een paar keer een vraag gesteld over zijn reactie op mr. Strengers. Een groot deel van de linkjes die Piet plaatst zijn uitspraken van deze rechter. Je zou denken dat Piet hier blij mee is. Echter zo denkt Piet over deze rechter:
En dan zijn er nog mensen die vinden dat onze rechtspraak zo goed is!
Het is waanzin wat Strengers in zijn vonnis heeft staan.
Strengers staat al bekend als een eigenzinnige rechter.
Hij is ook de jongste niet meer dus, beste Strengers, ga achter de geraniums zitten en laat rechtspreken over aan mensen die er wel verstand van hebben.

Helaas hebben de twaalf gezinnen die nu het slachtoffer zijn geworden van deze wild west rechter hier niets aan.
Eerst slachtoffer van Dexia en nu van Strengers.
Strengers had zich aan de Beslismodule moeten houden die is opgesteld na overleg door de civiele- en kantonsectoren van de rechtbanken.

Groeten,
Piet
Vervolgens beweerde je dat je deze uitspraak nooit gedaan hebt. Leg nu eens uit wat deze rechter je misdaan heeft, en waarom je hem vervolgens toch aanhaalt als het je uitkomt?

Jerome Deltour
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 jul 2005 21:57

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door Jerome Deltour »

Piet staat erom bekend het standpunt van zijn broodheer te verwoorden. Vroeger was dat payback, sinds hij er daar uitgetrapt is zijn het een stelletje oplichters die gedupeerden op het verkeerde been zetten.

Zo zal het ook wel gaan met zijn huidige sponsors. Iedereen moet stoppen met betalen en gaan procederen, wie een kritische vraag stelt krijgt geen antwoord want dat is geen serieuze gedupeerde maar waarschijnlijk een infiltrant of een dexia medewerker.

Het is wachten op ruzie met de PAL sponsors dan zal Piet wel weer een nieuw clubje voor gedupeerden oprichten. Mischien wel samen met croosjes.

Jan_Jan
Berichten: 64
Lid geworden op: 28 mar 2004 03:54

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door Jan_Jan »

hansop,
Lezen is blijkbaar niet je sterkste kant.
Gelet op de titel van dit Topic, heb ik meneer Piet al een paar keer een vraag gesteld over zijn reactie op mr. Strengers. Een groot deel van de linkjes die Piet plaatst zijn uitspraken van deze rechter. Je zou denken dat Piet hier blij mee is. Echter zo denkt Piet over deze rechter:
Deze rechter heeft tot nu toe nog maar één uitspraak gedaan en dat is de uitspraak die Piet aanhaalde.
Voordat je nu maar wat gaat roepen moet je wel je verdiepen in de zaak als je wat beweert. Het wordt anders iets van "holle vaten klinken het hardst".

Gesloten