LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nikken

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

@ iedereen,
Deze website bevat zowel pro- als contra argumenten betreffende MLM: www.angelfire.com/planet/mlmpage

Zoals ik al zei:
het geheel is "een wolf in schaapskleren"
Het plaatsen van een link naar een website met informatie over MLM is niet tegen de regels van dit forum. Ik maak geen reclame, noch heb ik er commerciële bedoelingen mee.

Het is je EIGEN website.
Zoals je duidelijk hebt verklaart, maak jij alleen maar uit WAT er op komt.
Je hebt er geen commerciele bedoelingen mee, nee...., helaas voor je.
Maar je mlm fobie verkondig je hevig.
En wedereom de vraag: Noem eens EEN ding positief over mlm??? :twisted:
En dan wou jij "onpartijdig" overkomen? :lol:
Spammen is het versturen van ongewenst email naar een grote groep mensen (nl.wikipedia.org/wiki/Spammen). Dit is hier een forum, waarop berichten worden geplaatst.

OK. Scammen dan!
De voorzitter van de amerikaanse KvK, Donohue, sprak over directe verkoop in het algemeen, niet over mlm.
Toont wederom duidelijk aan dat je slecht onderzoek doet.
Hij heeft het betreffende intervieuw gegeven naar een directe aanleiding van een lafhartige, erg eenzijdige docu over een mlm bedrijf!!! En kijk eens naar de site waar dit (al jaren) op staat!
Denk je dat hij dat zou pikken? :roll:
Ten laatste, laat anderen zelf beoordelen over er zinnige info op bovenstaande site te vinden is. Zelfs jij zult, als je goed zoekt, moeten toegeven dat er zinnige info op staat...
Juist! Zelfdenkende mensen zullen hun eigen conclusie trekken over de rol die jij speelt. :cry:
Ja. Net zoals ik jou "de liefste leugenaar" op dit forum noem! :wink:

So be it

So be it

Ik vergeet de link te plaatsen met het intervieuw van Donohue....:
http://www.quixtarresponse.com/interviews.html

SBI

jan jansen============

Ongelezen bericht door jan jansen============ »

@ so be it...

Als eerste, je sponsor/ supereagle of hoe je zo'n persoon ook wilt noemen zal wel trots op je zijn.Je talloze posts/pleidooien voor het mlm gebeuren zullen voor hem/haar hartverwarmend zijn!

Als 2e wil ik je adviseren op een normale manier te reageren op mensen die kritiek hebben, je reacties zijn nu alleen maar een bevestiging van hoe men over het algemeen over mlm denkt.
Ik heb al eerder gereageerd op posts van jou, omdat ik de felheid van jouw reacties niet zo goed begrijp.

Een vraag aan jou: als mlm nu zo'n fantastische ''bedrijfstak'' is ,waarom bestaan er dan talloze fora als deze?
Vast en zeker allemaal hele domme mensen die ook nog eens laf zijn omdat ze niet deelnemen aan mlm, of erger nog er kritiek op hebben ook.

Ik heb diverse goed onderbouwde kritieken gelezen, ook die parreer je met teksten in de lijn ''je weet niet waar je over praat'' ,''je zult je zolder wel vol hebben staan'' enz enz.

Ja ik ben een tegenstander van mlm, omdat het voor 99,9% van de mensen niet werkt.

Ja ik weet waar ik over praat, heb diverse seminars van verschillende mlm ''bedrijven'' bijgewoond.Op het product na komen ze allemaal op hetzelfde neer.

Ja ik ken mensen die ''gefaald'' hebben in het systeem, jullie noemen dit doorgaans losers, ik kan je melden dat deze mensen dat zeker niet zijn.(In het verleden wel geslaagd in de reguliere zakenwereld)

Nee ik heb zelf niet deelgenomen aan mlm (loser?), omdat ik al snel doorzag hoe een en ander in elkaar steekt.

Als jij mensen wilt overtuigen is het mischien handig om dit ergens anders te doen, ik denk dat een consumentenrubriek niet de juiste plek is.

Voor de mensen die nooit naar aan seminar geweest zijn ; als je je eens verveeld op een koude regenachtige dag, neem vooral eens een kijkje.Het is echt vermakelijk.
Je zult alle kritieken bevestigd zien, vooral bij Win maken ze het bont, daar laten ze schaamteloos zien hoe stinkend rijk de oprichter geworden is door zijn trouwe volgelingen dmv fotos en ''spannende'' verhalen over villa's over de hele wereld, privejets noem maar op.
Tijdens de pauzes wordt er flink op je ingepraat, in mijn geval werd er op aangedrongen flink wat kapitaal uit mijn bedrijf te halen om dit vervolgens weer in Win(lose) te investeren.
Bij Win(lose) ging men zelfs zover door te vermelden (informeel) dat instappen pas echt interessant wordt bij een investering van minimaal e 15000,-
En ja,er waren mensen aanwezig die daadwerkelijk dergelijke investeringen (soms nog veel hoger) gingen doen!ongelofelijk!
Ze wisten niet hoe snel hoe snel ze zich moesten inschrijven , totaal verblind door alle mooie verhalen.

Wat je ook doet, ga nooit tijdens of vlak na zo'n seminar tot zaken over, dus ook geen lidmaatschap aangaan, maar laat het bezinken.
Maak notities (tot in detail) van de gebeurtenissen op het seminar. Een van de dingen die altijd gebeurd is het voorstellen van succesvolle personen die ''ontzettend'' veel verdient hebben.let vooral op het overdreven juichen en aplaudiseren.
''We zijn een jaar geleden begonnen en hebben nu al een omzet van 150.000 euro....per maand!'' Yeah right!
Wat zijn al die andere zelfstandig ondernemers toch dom dat ze niet masaal in een van de mlm systemen springen!! :lol:
Het voor schut zetten van mensen met een kritische noot gebeurd ook regelmatig, dit tot groot vermaak van de trouwe volgelingen in de zaal.
Vandaar dat de reacties van ''so be it'' en andere mlm adepten me erg bekend voorkomen en dus niets verbazen.
(nee ''so be it'' ik ben niet uitgelachen)
Neem vooral de tijd om eens goed op internet rond te kijken, er is meer dan genoeg neutrale informatie over het mlm fenomeen.
Overigens is het erg opvallend dat deze (neutrale) informatie geen spaan heel laat van mlm.
Laat je vooral niet van de wijs brengen door mensen als ''so be it'' die alle criticasters bestempellen als dom of onwetend .
Laat je ook niet om de tuin leiden door dure kantoorpanden, dure leaseauto's en andere zaken.
Vraag voor de gein eens om een paar bankfschriften, zullen ze ongetwijveld geen moeite mee hebben aangezien ze toch te koop lopen met hun inkomen.

Mischien gaat er al een lichtje branden door het feit dat in veel gevallen er zelfs entree voor jou betaald moet worden voor een seminar door degene die jou introduceerd,toch vreemd in zo'n bloeiende bedrijfstak.
(bij Win-lose- 15 euro, lunch zelf betalen)

Mocht je toch besluiten deel te gaan nemen aan een mlm, wens ik je oprecht heel veel sterkte toe.

So be it

Man, man, man.....,
Had je ff niks te doen..., om 5 uur 's morgens..! :lol:
Even kort dan, want ik heb veel te doen.
Als eerste, je sponsor/ supereagle of hoe je zo'n persoon ook wilt noemen zal wel trots op je zijn.Je talloze posts/pleidooien voor het mlm gebeuren zullen voor hem/haar hartverwarmend zijn!
Lariekoek.
Een vraag aan jou: als mlm nu zo'n fantastische ''bedrijfstak'' is ,waarom bestaan er dan talloze fora als deze?
Volgens de Econonix, omdat het nix voorstelt in deze maatschappij! :wink:
Vast en zeker allemaal hele domme mensen die ook nog eens laf zijn omdat ze niet deelnemen aan mlm, of erger nog er kritiek op hebben ook.
Ik vind het NIET netjes dat je ze zo betitelt....! :twisted:
Ik heb diverse goed onderbouwde kritieken gelezen, ook die parreer je met teksten in de lijn ''je weet niet waar je over praat'' ,''je zult je zolder wel vol hebben staan'' enz enz.

Oh, ja?
Niemand verdient toch wat in mlm?
Noem eens iets onderbouwd dan?
Of ga JIJ ons uitleggen hoe het kan dat niemand iets verdient terwijl 35 à 40 cent van elke euro omzet weer terug gaat naar de distributeurs.....?
Ja ik ben een tegenstander van mlm, omdat het voor 99,9% van de mensen niet werkt.
Ach......, daar hebben we het net! :lol:
Ga er maar aan staan! Leg maar eens uit hoe DAT kan! :roll:
Ja ik weet waar ik over praat, heb diverse seminars van verschillende mlm ''bedrijven'' bijgewoond.Op het product na komen ze allemaal op hetzelfde neer.
Natuurlijk man.... ÉÉN groot complot!
Als je eens wist wie we allemaal betalen....! 8)
Ja ik ken mensen die ''gefaald'' hebben in het systeem, jullie noemen dit doorgaans losers, ik kan je melden dat deze mensen dat zeker niet zijn.(In het verleden wel geslaagd in de reguliere zakenwereld)

Laat maar zien waar ik zo iemand een "loser" noem!
Het tegenovergestelde is waar!
Zo iemand IS helemaal geen loser.
Je bent een loser als je over iets waar je nix van af weet.... een pertinente mening geeft!
Iemand zoals jij dus! :oops:
Nee ik heb zelf niet deelgenomen aan mlm (loser?), omdat ik al snel doorzag hoe een en ander in elkaar steekt.
Natuurlijk ben je niet betrokken geweest bij mlm....!
Het "risico" was te groot?
Kreeg je van je vrouw op je flikker? Bang om je uitkering te verliezen?
Want DAT zijn de echte redenen waarom mensen niet instappen..... OF OF OF ze zijn volkomen happy met wat ze nu voor werk en inkomen hebben.......!
Als jij mensen wilt overtuigen is het mischien handig om dit ergens anders te doen, ik denk dat een consumentenrubriek niet de juiste plek is.
Ben je leesblind of zó? :?
Ik ben hier steeds aan het verkondigen dat het geen enkele ZIN heeft iemand te "overtuigen"......
Beter je huiswerk doen....! :twisted:
vooral bij Win maken ze het bont,
Het is je nog niet opgevallen hoe een doorsnee mlm-er over WIN denkt?
En dan moet ik mijn tijd aan jou gaan besteden????? :cry:

V
andaar dat de reacties van ''so be it'' en andere mlm adepten me erg bekend voorkomen en dus niets verbazen.
(nee ''so be it'' ik ben niet uitgelachen)

Ik wel! :lol:
Neem vooral de tijd om eens goed op internet rond te kijken, er is meer dan genoeg "neutrale" informatie over het mlm fenomeen.

Zoals van onze mlmangel? :? :roll:
Overigens is het erg opvallend dat deze (neutrale) informatie geen spaan heel laat van mlm.

Alquaida ook niet met het WTC.......
Laat je vooral niet van de wijs brengen door mensen als ''so be it'' die alle criticasters bestempellen als dom of onwetend .

Nee, nee.
Alleen diegenen die echt domme opmerkingen maken... en daar over door blijven gaan....!
Mischien gaat er al een lichtje branden door het feit dat in veel gevallen er zelfs entree voor jou betaald moet worden voor een seminar door degene die jou introduceerd,toch vreemd in zo'n bloeiende bedrijfstak.
(bij Win-lose- 15 euro, lunch zelf betalen)
Zie de oeverloze discussie die hierover reeds zijn gevoerd!

Nou, dat stelde weer niet veel voor....

Nu graag even uitleggen wat er mis is met een echte mlm structuur, zonder investeringsmogelijkheid, dus?

So be it

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

While the companies that make magnetic therapy products widely advertise claims of pain relief and other health benefits, the scientific evidence to back these statements up is scanty. On its web site (www.florsheim.com), Florsheim lists a variety of health benefits attributed to magnets, including improved blood flow and internal pH balance, and the correction of "possible ... magnetic deficiency."

Isolated studies, such as the Baylor College of Medicine clinical trial, indicate that magnets may relieve pain, but many others show that magnets do not reduce pain.

BRON: http://www.csicop.org/articles/20000614 ... index.html

So be it

Isolated studies, such as the Baylor College of Medicine clinical trial, indicate that magnets may relieve pain
Deze houden we er in, natuurlijk, mlmscammer....! :lol:

SBI

mlmangel
Contacteer:

Ach sobeit, heb je nou echt niet begrepen dat de onderzoekers van die studie van Baylore bevooroordeeld waren? Kan je nou echt niet lezen?

mlmangel
Contacteer:

Ach sobeit, heb je nou echt niet begrepen dat de onderzoekers van die studie van Baylore bevooroordeeld waren? Kan je nou echt niet lezen? En waarom copieer je slecjhts de helft van de zin? Denk je echt dat zij die hier komen lezen geen idee hebben wat je aan het doen bent? Ach ventje, jij bent tijdverlies...
Isolated studies, such as the Baylor College of Medicine clinical trial, indicate that magnets may relieve pain, but many others show that magnets do not reduce pain.
BRON: http://www.csicop.org/articles/20000614 ... index.html
Magnetic therapy has undergone very little scientific study.

Most of the success stories have come from a few isolated sources who have not provided proof that the treatment actually works.

One small but well-publicized randomized clinical trial conducted at the Baylor College of Medicine concluded that the permanent placement of small magnets reduced pain in people who had recovered from polio.

However, the study has been criticized because two of the main investigators had used magnets personally to relieve knee pain prior to the study(!), and reports of pain relief are highly subjective.

In addition, it only looked at short term results and was intended to be a pilot study. Pilot studies are done only to decide whether it is worthwhile to do larger studies. To date, these have not been done.
BRON: http://www.cancer.org/docroot/ETO/conte ... tearea=ETO
Laatst gewijzigd door mlmangel op 20 sep 2006 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.

So be it

Ach sobeit, heb je nou echt niet begrepen dat de onderzoekers van die studie van Baylore bevooroordeeld waren? Kan je nou echt niet lezen?
Zal ik nog eens vermelden hoe bevooroordeelt jij JEZELF vindt?
weet je nog? Op HigherLevel?

Lullig hè, dat Internet!

SBI

mlmangel
Contacteer:

Higherlevel? Dat forum waar ook over Nikken wordt gesproken door ondernemers? Ja, daar heb ik naar verwezen. Dat vind je niet leuk hé?
Wat is er fout mee, mensen naar info over Nikken te verwijzen? Dan kunnen zezelf, onafhankelijk, bepalen wat het is.

Heb jij hier nog iets zinnig toe te voegen betreffende Nikken?
Laatst gewijzigd door mlmangel op 20 sep 2006 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.

So be it

Ja, jongen....
Kom, geef de link nog even waar ze zeggen dat ze zo trots op je zijn....
Toe maar... sportief blijven..... :lol:

SBI

mlmangel
Contacteer:

Kan je lezen op het Higherlevel forum.

Heb jij hier nog iets zinnig toe te voegen betreffende Nikken?

So be it

wel, mlmscammertje....
Je uitspraak is keurig verwijderd van HigherLevel....
Maar hier stonden je woorden ook al vermeld...
Het is duidelijk wat je doel is!

Je eigen woorden:
I'm totally against MLM. I have not, and never will be, involved in any MLM. The link below is not an attempt to gain independent distributors, not to sell anything. On the contrary, it is a website with the sole puropse of warning, informing, and convincing people not to join an MLM organisation.
En daarbij is alles voor je geoorloofd! :cry:

SBI

mlmangel
Contacteer:

Ter info, de quote die je aanhaalt komt van een ander forum ...

Wel de juiste verwijzing geven hé, of is dat te moeilijk voor je ... :oops:
ban user MLMAngel
can we ban this user for he/she and breached the rules ?
http://www.spug.net/forums/showthread.php?t=25926

roychang 26th April 2006 05:02 PM
-------------------------------------------------
spammer!!! ban ban ban!!

jeffyen 26th April 2006 06:07 PM
-------------------------------------------------
I've never banned an angel before... guess there's a time for everything...

MLM Buster 30th May 2006 07:28 PM
------------------------------------------------------
Hi,

I noticed that this thread is very critical about Multi Level Marketing. I had a friend who did get involved in a MLM company called Nikken. This raised my curiosity and after doing research, and observing the fact that this friend was totally brainwashed by Nikken, and did not earn a penny, although this person invested considerable amounts of time and energy into it, I decided to assemble all the documents and website I found, hoping it would convince my friend. It did not work...

I'm totally against MLM. I have not, and never will be, involved in any MLM. The link below is not an attempt to gain independent distributors, not to sell anything. On the contrary, it is a website with the sole puropse of warning, informing, and convincing people not to join an MLM organisation.

The information on the website below might convince others not to participate in an MLM, so here's the link to this website containing links to very critical, anti-MLM information.

http://www.angelfire.com/planet/mlmpage

jeffyen 30th May 2006 11:27 PM
--------------------------------------
Appeal is successful, the original username is reinstated...

http://203.123.8.125/forums/printthread.php?t=81871

Denk je nou echt dat ze me daar niet graag zien komen? Na geband te zijn voor enkele uren, mocht ik toch terug op het forum, eenmaal dat ze doorhadden dat ik geen MLM'er was die weer zijn mlm site kwam promoten, maar integendeel info over mLM had verzameld en het op dit forum plaatste om het met anderen te delen.

mlmangel
Contacteer:

Mijn mening over MLM is helder. En ik sta nog steeds achter mijn uitspraak.

Het is mijn doel, via de website, mensen te informeren over MLM, ze te waarschuwen er niet in te stappen daar de risico's dat je je tijd verdoet en er geld aan verliest veel groter zijn dat dat je er een leefbaar inkomen aan overhoudt.

En daarom heb ik al die info op die website (http://www.angelfire.com/planet/mlmpage) verzameld.

Met anderen deel ik mijn mening, reik ze informatie aan zodat ze zelf kunnen beoordelen of het juist is wat ik zeg of niet.

Verlies niet uit het oog dat er op die websites heel wat wetenschappelijke rapporten staan betreffende magnetisme die aantonen dat het beweren dat magnetische producten zoals ze door o.a. Nikken en Energetix verkocht worden, kwakzalverij is.

De enige studie die aangaf dat er "mischien" een invloed zou kunnen zijn, is uitgevoerd door bevooroordeelde onderzoekers. Bijkomend, de onderzochte groepen waren klein, het was niet degelijk gedocumenteerd, de proefpersonen konden gemakkelijk nagaan of ze een echte magneet kregen of niet enz. En, heel belangrijk, dit was een clinical trial, om te kijken of het de moeite zou zijn opvolgende onderzoeken te doen. Tot op heden is er geen opvolgingsonderzoek ...

Ondanks dat ik uitgebreid heb gezocht, heb ik geen enkel wetenschappelijk uitgevoerd artikel gevonden dat de werking van de producten van Nikken wetenschappelijk bewijst.

En net hier kunnen Nikken en zijn distributeurs me helpen.

Geef me artikel betreffende een studie die de werking van de producten van Nikken wetenschappelijk bewijst, en ik zal ze op de website plaatsen.

Zoalang ik zo een artikel niet krijg, blijf ik van mening dat het allemaal kwakzalverij is.

So be it

Geen kul verkopen, mlmscammer...., :o
Gewoon nooit meer zeggen dat jouw site een onbevoordeelde site is!!
Je bent gewoon hier op uit:
En natuurlijk zien ze je graag terugkomen daar....:
De moderartor geeft gewoon toe... en zegt letterlijk dat onbevooroordeelde info wordt verwijderd en dat anti-mlminfo welkom is!!!
Past eigenlijk helemaal bij wat jij als "objectieve" info ziet! :lol:

SBI

mlmangel
Contacteer:

Mijn mening over MLM is helder. En ik sta nog steeds achter mijn uitspraak.

Het is mijn doel, via de website, mensen te informeren over MLM, ze te waarschuwen er niet in te stappen daar de risico's dat je je tijd verdoet en er geld aan verliest veel groter zijn dat dat je er een leefbaar inkomen aan overhoudt.

Net als jij het recht hebt om positief te staan tov MLM, heb ik het recht om er kritiek op te leveren. En daarom heb ik al die info op die website verzameld. Of deze info nuttig of niet is, laat ik aan de aandachtige lezer over.

Nog steeds vraag ik aan alle Nikken distributeurs een studie die de werking van de producten van Nikken wetenschappelijk bewijst.

Zoalang ik zo een artikel niet krijg, blijf ik van mening dat het allemaal kwakzalverij is.
Laatst gewijzigd door mlmangel op 11 nov 2006 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.

So be it

Geen kul verkopen, mlmscammer....,
Gewoon nooit meer zeggen dat jouw site een onbevoordeelde site is!!

SBI

mlmangel
Contacteer:

Scientific research so far does not firmly support a conclusion that magnets of any type can relieve pain. However, some people do experience some relief. Various theories have been proposed as to why, but none has been scientifically proven.

BRON: http://nccam.nih.gov/health/magnet/magnet.htm

So be it

some people do experience some relief.
En dat kun je niet uitstaan?

Of is dit bericht in support of mlm?
Mogen we je dan bij deze hartelijk danken! :lol:
Je kunt ze bestellen:
Speciale prijs voor jou! (dubbele prijs! :wink: )
3 stuks
Lokaal aan te brengen
€ 100,00
Als je er na 3 seconden niet tevreden mee bent...... mag je ze terug komen brengen in Lumumba!
Vooruit betalen aub! :twisted: (ovv uw schoenmaat, aub)

Suc6, SBI

Gesloten