Je begint een beetje een kloon van die zielige willems te worden. Wellicht beter om niet zoveel te drinken?zatte adje schreef:Rekenen is niet je sterkste kant Ange.
En blijf van Ton af of ik kom je opzoeken met al m'n vrienden. Wat denk je wel niet!!!!!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stemkaarten-telling Duisenbergregeling
Re: Stemkaarten-telling Duisenbergregeling
Tessie schrijft:
Dexia schrijft in het Aanmeldingsformulier dat ze z.s.m. na 1 oktober gaan beginnen met het verstrekken van persoonlijke informatie aan die gedupeerden die zich hebben aangemeld voor de Duisenberg regeling en wiens contract voor 1 oktober 2005 is afgelopen.
Diegene wiens reguliere looptijd na 1 oktober afloopt, daar neemt Dexia contact mee op voor het beeinidigen van de looptijd.
Dus als je contract nog jaren loopt kun je nog lang wachten voor je weet waar je aan toe bent.
Nogmaals, nergens wordt een uiterste inzenddatum genoemd.
Daarnaast, in de meeste gevallen is procederen gunstiger als akkoord gaan met de schikking.
Dus waarom schikken als je via een gerechtelijke procedure (een gedeelte van) je geld kunt terugkrijgen.
Waarom nog betalen als je dit straks weer via de rechter moet terugvorderen.
Elke euro betaald aan Dexia is een verloren euro.
Groeten,
Piet
Stichting Platform Aandelen Lease
Er staat nergens dat je voor 1 oktober moet reageren om in aanmerking te komen voor de Duisenberg regeling.Bén jij nou dom of wás je dom?
Je moet toch voor 1 okt. reageren!
Dexia schrijft in het Aanmeldingsformulier dat ze z.s.m. na 1 oktober gaan beginnen met het verstrekken van persoonlijke informatie aan die gedupeerden die zich hebben aangemeld voor de Duisenberg regeling en wiens contract voor 1 oktober 2005 is afgelopen.
Diegene wiens reguliere looptijd na 1 oktober afloopt, daar neemt Dexia contact mee op voor het beeinidigen van de looptijd.
Dus als je contract nog jaren loopt kun je nog lang wachten voor je weet waar je aan toe bent.
Nogmaals, nergens wordt een uiterste inzenddatum genoemd.
Daarnaast, in de meeste gevallen is procederen gunstiger als akkoord gaan met de schikking.
Dus waarom schikken als je via een gerechtelijke procedure (een gedeelte van) je geld kunt terugkrijgen.
Waarom nog betalen als je dit straks weer via de rechter moet terugvorderen.
Elke euro betaald aan Dexia is een verloren euro.
Groeten,
Piet
Stichting Platform Aandelen Lease
Ton geeft aan dat Holla Poelman (tijdelijk) vol zit.
Er zijn meer advocatenkantoren die vol beginnen te raken.
Gelukkig staan er op onze website nog voldoende advocatenkantoren en mogelijkheden om (betaalbaar) te gaan procederen.
Heb je recht op toevoeging dan kun je kiezen uit een groot aantal kantoren op op onze site.
Heb je geen recht op toevoeging dan zijn er al goede advocaten vanaf 1200 euro incl BTW.
Een alternatief is om te gaan procederen op basis van No cure no pay bij Leaseproces (www.leaseproces.nl ).
Kortom, voor iedereen is het mogelijk om betaalbaar te gaan procederen.
Wil je meer weten, heb je vragen, mail naar [email protected]
PAL is een gratis informatiecentrum en belangenbehartiger en vraagt geen contributie.
Groeten,
Piet
Gelukkig staan er op onze website nog voldoende advocatenkantoren en mogelijkheden om (betaalbaar) te gaan procederen.
Heb je recht op toevoeging dan kun je kiezen uit een groot aantal kantoren op op onze site.
Heb je geen recht op toevoeging dan zijn er al goede advocaten vanaf 1200 euro incl BTW.
Een alternatief is om te gaan procederen op basis van No cure no pay bij Leaseproces (www.leaseproces.nl ).
Kortom, voor iedereen is het mogelijk om betaalbaar te gaan procederen.
Wil je meer weten, heb je vragen, mail naar [email protected]
PAL is een gratis informatiecentrum en belangenbehartiger en vraagt geen contributie.
Groeten,
Piet
Probeer toch eens wat vriendelijker te reageren Ad, heb ik je iets misdaan ofzo?Wat ben je toch een geweldige weetallesalvantevoren.
Je kan beter een programma gaan maken over je voorspellende gave, bij de tros succes verzekerd.
Je hoeft het uiteraard niet met mij en anderen eens te zijn, maar om dan konstant zo denigrerend te doen is nergens voor nodig.
Ik lees zelfs ergens anders dat je iemand komt opzoeken met al je vrienden.....dit gaat toch echt te ver Ad!
Laatst gewijzigd door Idaho op 05 sep 2005 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Ton geeft aan dat Holla Poelman (tijdelijk) vol zit.
Piet bedankt voor deze informatie dit geeft de burger weer moed.
Groetjes van Marja
-
Excusses Idaho.
Ik bedoel het minder kwaad als dat ik misschien over kom, maar ik kan het positivisme over de dexia kliek gewoon niet uitstaan.
En wat mijn opmerking over de belediging van Ton aangaat, In werklijkheid zit ik zo niet in elkaar, maar mensen als Ton daar moet men zeker en vast niet aankomen. Dat is wat ik bedoel.
Ik bedoel het minder kwaad als dat ik misschien over kom, maar ik kan het positivisme over de dexia kliek gewoon niet uitstaan.
En wat mijn opmerking over de belediging van Ton aangaat, In werklijkheid zit ik zo niet in elkaar, maar mensen als Ton daar moet men zeker en vast niet aankomen. Dat is wat ik bedoel.
Excuses aanvaard hoor Ad.
\Geplaatst op 05 Sep 2005 01:02 door Ange
--------------------------------------------------------------------------------
8 x pakweg 50 zaken? x pakkumbeet 500 euri zejt janneke_52 = 2 ton
of reken ik verkeert? daar ken je een hoop voor weten
trieste zaak, maar kom, zoals de waard is?
T n
sommige mensen zijn niet te helpen! heb ik inmiddels geleerd
Ton
Ik zie die mensen als verloren energie waar je niet te veel bij moet stil staan ,al het werk dat velen( waaronder jij )verzetten daar zou de energie naar toe moeten en wat mijn visie over jullie (jou) is
Petje af met VEEL RESPECT!!!
Groet Margriet.
Ik zie die mensen als verloren energie waar je niet te veel bij moet stil staan ,al het werk dat velen( waaronder jij )verzetten daar zou de energie naar toe moeten en wat mijn visie over jullie (jou) is
Petje af met VEEL RESPECT!!!
Groet Margriet.
Wilt u alsnog voor de Duisenberg-Regeling in aanmerking komen, dan dient u vóór 1 oktober 2005 volledig aan uw betalingsverplichting te hebben voldaan of heeft u voor deze datum met Dexia een betalingsregeling getroffen (de Overbruggingsregeling). Wij bieden u nu de Overbruggingsregeling aan onder de volgende voorwaarden:
Piet
Geplaatst op: 05 Sep 2005 09:56 Onderwerp:
Tessie schrijft:
Quote:
Bén jij nou dom of wás je dom?
Je moet toch voor 1 okt. reageren!
Er staat nergens dat je voor 1 oktober moet reageren om in aanmerking te komen voor de Duisenberg regeling.
Dexia schrijft in het Aanmeldingsformulier dat ze z.s.m. na 1 oktober gaan beginnen met het verstrekken van persoonlijke informatie aan die gedupeerden die zich hebben aangemeld voor de Duisenberg regeling en wiens contract voor 1 oktober 2005 is afgelopen
-
Waarom zou Ad jou niet mogen opzoeken met zijn vrienden, Idaho? Bij mij zijn ze welkom hoor en het bier staat koud. Wordt het misschien toch nog gezellig!
Please notenkraker, reageer nu eens 1 keer als een volwassen kerel, ik weet, je lokt graag uit, maar kom op wees reeel, wat heeft het voor zin?
Overigens, dat Ad langs wilde komen met zijn vrienden was tegen een ander gericht en ik vond het enigzins dreigend overkomen, misschien verkeerd opgevat, kan zijn, maar ik begrijp niet waarom jij dit nu weer wilt oprakelen, je zult ongetwijfeld gelezen hebben dat er verder geen probleem meer van gemaakt wordt, dus wat wil je nu eigenlijk precies?
Overigens, dat Ad langs wilde komen met zijn vrienden was tegen een ander gericht en ik vond het enigzins dreigend overkomen, misschien verkeerd opgevat, kan zijn, maar ik begrijp niet waarom jij dit nu weer wilt oprakelen, je zult ongetwijfeld gelezen hebben dat er verder geen probleem meer van gemaakt wordt, dus wat wil je nu eigenlijk precies?
-
Idaho, dit forum hangt aan elkaar van uitlokken en uitgelokt worden. Daar ben jijzelf toch ook een meester in? Dus ga nu niet de "brave borst" spelen.
Tussen jou en mij is nog één levensgroot verschil: jij bent voortdurend bezig om die waardeloze Duisenberg-regeling te propageren en ik probeer daartegen te ageren als een soort tegengif.
Mijn vraag aan jou: waarom probeer je in dit forum als spreekbuis voor Dexia te fungeren?
Tussen jou en mij is nog één levensgroot verschil: jij bent voortdurend bezig om die waardeloze Duisenberg-regeling te propageren en ik probeer daartegen te ageren als een soort tegengif.
Mijn vraag aan jou: waarom probeer je in dit forum als spreekbuis voor Dexia te fungeren?
Laatst gewijzigd door Albert op 01 nov 2005 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Mensen, Notenkraker heeft in het verleden gepost onder de naam impact.
Door zijn grove uitlatingen en bedreigingen met fysiek geweld is deze naam (gelukkig) gebanned van dit forum.
De TROS heeft helaas nog geen methode gevonden om hem permanent te blokkeren.
U bent gewaarschuwd want hij is een gevaarlijke gek!!!!
Door zijn grove uitlatingen en bedreigingen met fysiek geweld is deze naam (gelukkig) gebanned van dit forum.
De TROS heeft helaas nog geen methode gevonden om hem permanent te blokkeren.
U bent gewaarschuwd want hij is een gevaarlijke gek!!!!
Laatst gewijzigd door Albert op 01 nov 2005 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
HvdB, jij bent niet meer dan een vuige strontbak. Dat weet ondertussen iedereen.
Notenkraker moet gewoon gestopt worden van dit forum.
Ik ben nog nooit zo'n gevaarlijke gek als hem tegengekomen.
Ik ben nog nooit zo'n gevaarlijke gek als hem tegengekomen.
Laatst gewijzigd door Albert op 01 nov 2005 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Kijk daar gaat die Notenkraker weer!!!! Wat een mafkees!!