Leuk om jou hier ook tegen te komen. Ik heb net een brief gekregen van de Geluksbode er staat: De Geluksbodeinformeert u over alle actuele winstkansen en de bijbehorende oplossingen (Dat opzich is natuurlijk al tamelijk vals spel) De Geluksbode vertelt u waar u gratis aantrekkelijke geschenken vind en hoe u deze aanvraagt, maar verder heb ik niets gelezen over dat ik weer eens een prijs heb gewonnen.
Ik krijg wel vaker van die post, onder andere van Readers Digest. Dergelijke bedrijven maken gewoon (mis)gebruik van de mazen van de wet en misleidende reclame die dusdanig opgesteld is dat het lijkt alsof je heel wat hebt gewonnen maar uiteindelijk heb je dan idd 1 euro gewonnen ofzo, of krijg je 5 euro korting op een bestelling.
In plaats van dat je geld overmaakt aan zo'n nepbedrijf kun je het beter geven aan een of ander goed doel. Het is immers een natuurwet dat wat we geven we zullen ontvangen. Dat is geen cliché maar een waterdichte waarheid die altijd en onder alle omstandigdheden geldt. Wat we geven krijgen we altijd terug.
Als er nog iemand is die zijn geld kwijt wil: 5309017 postbank.
Groeten aan Nico en de Visjes
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)