LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nu verkrijgbaar PAL-stickers om munten van € 2 te beplakken!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Notenkraker

Re: Nu verkrijgbaar PAL-stickers om munten van € 2 te beplakken!

Ongelezen bericht door Notenkraker »

De PAL-stickers vliegen eruit! Nog steeds GRATIS te bestellen bij [email protected]

Plakbaar op de munten van € 2 en 50 cent. Als je heel naukeurig plakt, ook op de € 1. Wel alleen de kopzijde beplakken!

Internet-police

Ongelezen bericht door Internet-police »

En op stowaways plakken is ook belangrijk en je kunt je autobanden van je volvo er ook meeplakken.

Simon self-klever doet het ook. :roll: :idea: En op windveren zoek Blokkie waar is Blokkie gebleven, is er weer vandoor met de kas blijkbaar :lol: :x

Belegger+

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Een simpele instructie bij de kassa van Albert Heijn, dat afgeplakte munten op het salaris worden ingehouden en hop, 't probleem is opgelost.

Gewoon zoeken naar het kwetsbare punt.

B+

Notenkraker

Dan gaan de gedupeerden graag naar Aldi, Lidl, Dirk v.d. Broek en Bas v.d. Heijden. Die zijn nog ook stukken goedkoper ook.

wreker

Ongelezen bericht door wreker »

Welnee Albert Heijn pakt die munten gewoon aan. Bovendien werken daar ook lease slachtoffers. Misschien plakken ze die stickers er zelf nog wel op.

bokkie

Ongelezen bericht door bokkie »

Ik heb de stickers ook besteld en waarschijnlijk komen ze binnenkort binnen. Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen maar ik plak ze in ieder geval niet op munten.

JH

Ongelezen bericht door JH »

wat te denken om deze op de hapklare hondebrokken van het bekende merk pal te plakken. Zelfs de honden lusten dit voer niet eens, dus voor pal is dit een goed voorbeeld :lol:

Belegger+

Stickers onder de oksels: tegen het roken, schijnt ook perfect te helpen.
Je lacht je toch plat om die kul.

Beetje lachen, moet kunnen. Dit forum begint nu pas op te bloeien.

B+

Belegger+

Geplaatst: Zo 25 Sep 05, 20:53 Onderwerp: stickers nu gratis bij [email protected]
(leeuwtje)
--------------------------------------------------------------------------------

Alvast bedankt Impact. Ga mijn familie en schoonfamilie ook inschakelen voor het plakken van stickers. Zijn allemaal op de hoogte van de lease perikelen. Heb de laaste jaren in mijn omgeving flinke reclame gemaakt voor de Dexia boeven. Ha, ha.

Nog een paar plaktips. Bij supermarkten op het prikbord kaartje beplakken met stickers en op het bord plaatsen. Of bij het parkeren van de auto stickertje op de voorruit van andere auto's plakken net zoals bij attractieparken gebeurd. Bij tankstations stickertje op pompinstallatie plakken. In openbare gelegenheden stickers in toiletgroepen plakken. In bushokjes stickertje op ooghoogte plakken. Kan nog wel even doorgaan ideeen genoeg.

Naar boven

Pierrot

Geplaatst: Zo 25 Sep 05, 21:52 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Beter één stickker op blik dan op je pik

Kor B

Ongelezen bericht door Kor B »

Wie gaat er mee naar de zee en daar na door naar Den Helder. Onbewolkt geen Dexia maar meer genieten.

Karel

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Of bij het parkeren van de auto stickertje op de voorruit van andere auto's plakken net zoals bij attractieparken gebeurd. Bij tankstations stickertje op pompinstallatie plakken. In openbare gelegenheden stickers in toiletgroepen plakken. In bushokjes stickertje op ooghoogte plakken. Kan nog wel even doorgaan ideeen genoeg.
Welja plak alles maar onder Leeuwtje, wat kan jou het schelen dat sommige mensen daar absoluut niet van gediend zijn, de taakstraffers verwijderen het wel weer zullen we maar denken.
Maar moet je vooral doen, stickers op ruiten van auto's plakken, ik geef je 1 dag voordat iemand je je eigen stickers laat op eten.

Ongelovelijk, je krijgt stickers om op munten te plakken en wat doe je.....je begint onwetende burgers te belagen met stickers. Fijne club!

Notenkraker

Idaho, je probeert de zaak weer op te naaien. Intussen heb ik in het PAL-forum ook afgeraden om stickers op auto's te plakken. Dat moet jer er dan natuurlijk wel bij vermelden, zak hooi.

Notenkraker/impact

Notenkraker

Belegger+, je fantasie is op hol geslagen in je enthousiasme om www.platformaandelenlease.nl de grond in te boren.

Waar staat dat bericht "beter één sticker op blik ....(enz.)" dan, fantast.

JH

notenkraker die kreet staat op dat forumpie van pal en is geplaatst onder toeziend oog van een moderator. Kun je nagaan wat de kwaliteit van de doorsnee PALLER is 8)

Internet-police

Ongelezen bericht door Internet-police »

de moderateur van pal is pierre en die ziet niet goed. :shock:

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Ofschoon jij blijkbaar niet fatsoenlijk kunt reageren op mij, toch nog even dit....

Had ik het in mijn vorige posting tegen jou? Nee, ik had het tegen Leeuwtje, uit het plakwerk van Belegger+ maakte ik namelijk op dat hij/zij degene was die graag heel Nederland wil onderplakken of de onwetende burger dat nu leuk vindt of niet.

Kortom ik heb deze tekst niet gelezen op het PAL forum, ik begrijp uberhaupt niet waar jij je druk over maakt, je mag dan wel iets afraden, maar moet ik al jouw postings op welk forum dan ook volgen?

Notenkraker

JH, je ijlt weer eens. Waar staat dat bericht dan, sukkel?

Notenkraker

Dus, Idaho, jij neemt de resultaten van knip- en plakwerk van anderen zomaar voor zoete koek aan. Dat zegt veel over je IQ, sukkel.

JH

tuurlijk notenkraker, ik ijl en jij leest wat je wil lezen, overtuig je zelf eens en ga eens op het forum van pal kijken. Overigens, die stickeractie is nu al een succes nu ene leeuwtje heel nederland volplakt zelfs autoruiten. Rekenmaar dat als dit gebeurt dat ik een forse schadeclaim zal plaatsen bij PAL :!:

wreker

Ongelezen bericht door wreker »

Laten we eerst maar eens de schadeclaims tegen de leaseoplichters afwachten. :lol:

Gesloten