LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] agressieve filiaalhouder Henry's Kitchen: is dit normaal

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Eek

Re: agressieve filiaalhouder Henry's Kitchen: is dit normaal

Ongelezen bericht door Eek »

Troostwijk auctions/veilingen op internet veilt de keukens,kijkdagen staan er ook op vermeld.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Hier alleen kopen als je het merk van de fabriek weet, en waar je eventueel delen kan kopen als het stuk gaat, want anders word het straks lastig zoeken zo zonder garantie!

Als een verkoper te opdringerig is en geen week bedenktijd geeft, bedankt voor de koffie, en niet tot ziens!

schumy

Ongelezen bericht door schumy »

Goedemiddag,

ook wij hebben vorig jaar een keuken gekocht bij Henry's Kitchens en ik moet zeggen dat hij ons prima bevalt, mooie keuken !! we hebben wel van te voren gezegd dat we absoluut niet de keuken gingen betalen voor dat alles geleverd was en na wat aandringen van onze kant gingen ze daarmee akkoord. Ik heb gewoon op de dag van levering toen alles in huis stond pas een groot deel telefonisch overgemaakt en toen alles in orde bleek te zijn heb ik het restant betaald
verder was alles compleet, alles heel en zijn we tot nu toe ( precies 1 jaar later ) nog steed erg blij met onze keuken, en voor er weer mensen komen die denken dat ik er werk ofzo: nee ik werk in de Rotterdamse haven en mijn man in de electro dussss en ik heb ook geen vrienden / familie daar werken dus dit is gewoon een eerlijke recht voor zijn raap mening,
ik zou zeggen, ga op je eigen intuitie af en laat je niet gek maken door anderen anders kan je nergens meer een keuken kopen want iedereen heeft slechte of goede ervaringen bij verschillende zaken,

veel succes en groeten,
Schumy

Gesloten