LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gemeenteregister.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
belinda korenblik
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2007 16:32

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door belinda korenblik »

Ook wij zijn gedupeerd door NewNetMedia. Zij bevestigen ons dat wij voor 36 maanden een overeenkomst zijn aangegaan. Wij hebben echter getekend voor geen verlenging, bij nader inzien bleek in de kleine lettertjes te staan dat wij er voor 36 maanden aanvast zaten.
Wij hebben echter besloten niet te betalen.

fonnie
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 mei 2006 11:10

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door fonnie »

Betaal niet!!!!!! Neem contact op met het fraudemeldpunt in Hoenderloo.
Wanneer stoppen deze mensen nu eens met deze praktijken?
Groet

belinda korenblik
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2007 16:32

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door belinda korenblik »

Bedankt voor je tip, wij hebben het reeds in gang gezet. We houden jullie op de hoogte :wink:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Als dit soort firma's eens collectief aangepakt wordt door hun slachtoffers, en echt tot betalen van forse schadevergoedingen gedwongen kan worden, worden anderen erdoor ontmoedigd, hoop ik.

Maar dan verzinnen die wel weel iets nieuws.

Succes met jullie maatregelen.

fonnie
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 mei 2006 11:10

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door fonnie »

Zijn er al mensen die een reactie hebben gekregen van het advocatenantoor? En hoe zijn de reacties hier weer op?
Ben het met de vorige schrijver eens, dat er misschien collectief, met een aantal gedupeerden samen, iets tegen de praktijken van deze clubs gedaan kan worden.
Groet

ipic nederland
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jun 2007 10:36

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door ipic nederland »

Iemand ook ervaringen met SnG Consultancy en de door hun aangeboden mogelijkheid te adverteren op veiligheidwijzer.nl? Het betreft hier eenzelfde zaak als de gemeentegids.nl acties.

Graag uw reactie!

Michael75
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 mar 2007 13:05

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door Michael75 »

Zie het onderwerp nep-advertenties!

eljootje
Berichten: 69
Lid geworden op: 12 mei 2007 02:17

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door eljootje »

Jeetje, wat ben ik blij dit allemaal te lezen (sorry), ben gelukkig niet de enige die hierin getrapt is. Ook nog niet betaald, maar incassoburo (dat er volgens mij gewoon bij hoort bij die oplichtersbende) achter mn broek. Het gaat nu om een vermelding op de site www.inkoopaanbestedingoverheid.nl die site slaat helemaal nergens op en bestaat vooral uit reclame !!
Dus pas weer op allemaal, bij mij begonnen ze in april 2007 !!
Ik ga nu toch ook maar aangifte doen bij de politie.
Hoe is het bij jullie allemaal afgelopen ? Ben benieuwd, laat een berichtje achter..
Ze boden mij afgelopen vrijdag een schikkingsvoorstel van 720 euro (ipv 3600 zogenaamd) ben ik gelukkig niet op in gegaan..

brand automaten
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2007 08:39

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door brand automaten »

Op 4 mei jl heb ik op dit forum mijn ervaring met new net media aan de diamantlaan te groningen reeds weergegeven. Na 4 mei ben ik diverse keren gesommeerd om direct het gehele bedrag van 3600.00 excl. btw in zijn geheel over te maken. Wij hebben gereageerd via mijn advocaat , deze heeft aangetekend hun gesommeerd dit te doen stoppen en in het geheel van ons af te zien omdat er gerechtelijk niets is waar ze op terug kunnen vallen. Wij hebben dit schrijven retour gekregen. Echt: ze reageren nergens op, niet op faxen, mail etc.. Ook geprobeerd te bellen, maar je wordt gewoon afgescheept. Het is mij wel opgevallen dat de site waar mijn advertentie op voorkomt een tijdje van het net is weggeweest. Deze is weer aanwezig. Onder de knop disclaimer staan nu de vernieuwde voorwaarden. Ik denk dat deze standaardvoorwaarden ook op hun andere site's voorkomen. Op hun nota's die ik nadien heb gekregen werd ik met klem hierop gewezen. Voorheen toen ze ons belden met de vraag voor advertentie verlenging cq klant wenst geen verlenging is mij niet op deze voorwaarden gewezen. Zeker NIET BETALEN. Laat ze maar een rechtzaak aanspannen, ik speel het spel wel mee. Nogmaals: Doe zoals ik, gewoon niet meer reageren en zeker niets overmaken. Als ze zo sterk staan dan hoor je dat van zelf. Ik denk dat het bluffers zijn.

Brand Automaten

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Aquisitiefraude heet dit en al vele jaren een naar verschijnsel, vooral voor die bedrijven waarbij een medewerker acceptgiro's behandeld.

Het allerbeste in dit geval is op zijn Amsterdams gezegd: "Niet op reagere Lena" want hoe groot ook die bekken, tot een rechtzaak komt het niet als men absoluut ook niets betaald.
---Betaling betekend automatisch een overeenkomst hebben.---

Hooguit een kort briefje dat u zich beroept op dwaling, hun ziet als oplichters en dat u een rechtzaak rustig afwacht.
Briefje met track&trace verzenden (en het copie natuurlijk goed bewaren!)

Zijn ze toch zo hondsbrutaal om een rechtzaak aan te spannen ga er dan ook heen en leg aan de rechter uw tegenclaim voor van gederfde uren, reiskosten en dergelijke.

Een bijzonder grote kans dat de "heren"zelf niet op komen dagen.
Uw claim, door een rechter toegewezen kunt u proberen te verzilveren via DirectIncasso; een bureau op basis van No cure-No pay die ook in staat is om die tegenpartij voor de rechter te dagen en eventueel beslaglegging.
Uw kosten (indien niet op die tegenpartij verhaalbaar) zijn dossiervormingskosten à 30,50 euro.

Kortom, er is geen enkele reden voor paniek of onrust.
Dit soort mensen zullen altijd afhaken wanneer het hun te heet gaat worden.

Grootvader.

fonnie
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 mei 2006 11:10

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door fonnie »

Wat te doen als je de helft betaald hebt en de andere helft nog niet??
Dreigementen zijn reeds geuit. Alverschillende keren gemaand tot betaling. Zijn we echter niet meer van plan. Wij gaan zeker door tot de rechter. Onze advocaat gaat er werk van maken.

anhong
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jul 2007 15:36

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door anhong »

Ik ben in Oktober 2006 benadert door een telefooniste van het bedrijf SNG Consultancy. Ze geven zich voor als www.veiligheidwijzer.nl. Ik stond bij hun in het bestand en met de vraag of ik mijn contract wilde verlengen. Ik heb toen gezegd: Ik heb geen volgens mij geen contract met U. Ik heb vorig jaar 1 advertentie geplaatst met een alarmkaart van de gemeente, maar dat is eenmalige plaatsing van een advertentie. Lang verhaal kort te maken. Ik zeg uiteindelijk nee ik wil van het contract af. Ok geen probleem! Er komt nu een fax naar U toe en als U die even tekent en terug fax dan word U uit het bestand gehaald. En ja hoor! Je raad het natuurlijk al! Helemaal onderin in het klein bleek dat ik voor 36 maanden had getekent en 100,- euro per maand. Dus reken maar uit. Even 3600 euro ex btw even overmaken.
Ik heb toen een maand niks van me laten horen ben toen naar de politie gestapt. Aangifte gedaan, maar de politie kan gewoonweg niks tegen die lui doen. Toen verschillende keren gebeld met SNG Consultancy. Maar die geven geen krimp. Als je niet betaald dan sturen we incassobureau op je dak. En ja hoor de 1ste brieven van incassobureau kwamen binnen. Ook niet op gereageerd en maar wachten. 1 maand later belde ze vanuit SNG concultancy op. We willen met U schikking maken. Ik haal er 12 maanden er vanaf. dus 2400 euro betalen. Toen heb ik gezegd. Heb ik een keus hierin?? Ok dan 24 maanden, maar gespreid betalen heb ik toen aangegeven.
Ok netjes 1ste factuur 1200 euro. Stond op het punt van betalen, maar toch voelde het niet lekker aan. Ik heb toen tegen mij zelf gezegd. Dan verzuip ik maar voor de rechtbank. Ik werk hard voor mijn geld, maar ik laat me niet zo naaien. En ja hoor sinds februari niks meer van hun gehoord.
Tot vandaag weer. Krijg nu een brief van advocatenkantoor Tiebout in Groningen.
Of ik niet binnen 10 dagen wil betalen.
Wat zal ik doen??
Ook een advocaat inschakelen of weer niks van me laten horen.
Ik denk dat het nu serieus word. Denk dat dit wel rechtbank word.

groeten
an hong

hilbrand
Berichten: 124
Lid geworden op: 18 jul 2006 07:34

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door hilbrand »

an hong,

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=49179

Lees dit maar eens door, gebruik de tekst van mijn voorbeeldbrief en je hoort er niets meer van.
Mensen, geloof me nu maar, NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT ENE CENT BETALEN.

@fonnie,
Als ik jou was sleepte ik ze voor de rechter.
Wij werken hard voor onze centen, en laten ons niet bestelen door dit soort asocialen. Niet bang zijn, desnoods komen wij ook op de zitting. Wil deze madulessy ook nog wel eens spreken.

Wat ik ook doe is middels hun sites ze bestoken met onzin mail.
Gewoon 100 X per dag. Gewoon allemaal doen. Ik ga zo nog even aan de gang. Hele lappen tekst erin proppen.

Als je hier: http://www.safn.nl/ kijkt hebben ze de contactknop al uitgeschakeld. :D :D

Wie Hilbrand besodemieterd heeft een probleem. :D

hilbrand
Berichten: 124
Lid geworden op: 18 jul 2006 07:34

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door hilbrand »

Denk dat dit wel rechtbank word.
Wedden om een kratje Hertog Jan van niet?? :D

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door D1RK »

Ik heb ooit gezegt, graag hetzelfde als vorige keer!

Vorige keer was er niet, dus de betaling ook als vorige keer, ook dus niet!

Ook als ze gelijk hebben, geen enkele rechter wil deze gelijk geven, en ze stoppen vanzelf, gewoon lezen en weggooien die onzin brieven, ook hun eigen incasso buro, heb ik ook, en dus broodje aap!

Ik heb nu officieel al 17 van dit soort firma's om mijn dak dus als online ondernemen die nooit adverteerde, gewoon als vorige keer,en omdat die er niet was.....

De Fax graag getekend retour, sorry, fax is in het museum, ik heb online bedrijf dus mail!

Dus ook die mail; Graag zelfde als vorige keer!

Fedde3
Berichten: 229
Lid geworden op: 31 mar 2007 22:35

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door Fedde3 »

"Het beeld doemt op dat Trade Publicity Holland onderdeel vormt van een netwerk waarbij doelbewust getracht wordt bedrijven te misleiden."

"De leden van het netwerk (RoMa BV, Trade Publicity Holland, Veen) maken op parasitaire wijze misbruik van de omstandigheid dat deelnemers aan het economisch verkeer niet permanent gespitst zijn op onoorbare bedoelingen van anderen."

Dat zegt de voorzieningenrechter in Groningen in paragraaf 5.3 van een uitspraak d.d. 6 juli 2007. Te lezen op de website http://www.fraudemeldpunt.nl/ klik door naar nieuws, datum 12-07-2007.

Nathalie
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 sep 2004 16:20

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door Nathalie »

Hallo allemaal,

Een tijd geleden deed ik het verhaal dat ze mij van internet hadden gehaald.
Nu ongeveer 3 maanden verder krijg ik weer een rekening, Ze hebben mij weer op internet gezet.
Gelijk weer gebeld maar new net media,dat het onmiddelijk van internet
af moet.Dat iedereen weet wat voor oplichters ze zijn.En hoe ze te werk gaan. Het antwoord,daar ben ik toch niet bang voor.Had je dat maar niet moeten ondertekenen.
Ik betaald de rekening niet.
Hoe moeten we verder,het wordt nodig tijd dat ze opgepakt worden,
stelletje oplichters

groeten nathalie

fonnie
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 mei 2006 11:10

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door fonnie »

Niet betalen!!!! Ze reageren vanzelf. Kunnen behoorlijk bedreigende brieven zijn, maar hou je poot stijf.
Neem maar contact op met het fraudemeldpunt in Hoenderloo. Na 26 juli verhuizen zij naar Apeldoorn. Telefoon en fax nr. blijven hetzelfde.
Groet

j@nneman
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2007 15:44

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door j@nneman »

Ik zie dat verschillende mensen ook een brief van tiebout hebben gehad, echter al een tijdje geleden. Kunnen jullie aangeven hoe het verder is afgelopen met die advocaat?

De advocaat die bij ons aan de deur morrelt heet kristiaan spoelstra. Ik denk dat de anderen ook met hem te maken zullen hebben, maar desalniettemin interessant om te horen of dat zo is.

lamp
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 aug 2007 10:24

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door lamp »

Ook wij zijn zo dom geweest om hierin te trappen. Mijn man moest een fax tekenen. Ze belde voor een kontrakt van drie jaar en wij ontvingen een fax dat de laatste twaalf maanden zouden vervallen. SNG Consultancy.cv.
Een maand geleden ontvingen we de eerste rekening, mijn man belde op dat hij erop terugzag en ervan af wilde. Maar getekend is getekend dus we zitten er aan vast. Gisteren heb ik de eerste faktuur betaald. En daarna kreeg ik een raar gevoel. Ik op internet kijken, google radar alles erbij gehaald. En mijn gevoel werd bevestigd. oh, wat zijn we stom geweest. Ik gelijk het bedrijf gebeld. Alles werd netjes genoteerd en ik werd vanochtend terug gebeld door de heer Brouwer. Hij gaf aan dat dit om een maandelijks bedrag ging en dat wij hiervoor twee jaar hadden getekend. Ik gaf aan dat ik er werk van ging maken, maar hij nodigde me uit om vooral alles te doen. Politie, enz. Ze hebben alle rechtzaken gewonnen en de politie doet er toch niks mee. En als ik niet zo betalen, zouden de kosten alleen maar hoger worden... Dus wat zal ik doen????

Gesloten