En die kijken nog scheel ookDat bleek eens te meer bij de landelijke demonstratie van 24 september tegen het regeringsbeleid waar Osama Piet er met heel veel pijn en nog veel meer moeite in slaagde 40 gemankeerde PALjassen op te trommelen.

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
En die kijken nog scheel ookDat bleek eens te meer bij de landelijke demonstratie van 24 september tegen het regeringsbeleid waar Osama Piet er met heel veel pijn en nog veel meer moeite in slaagde 40 gemankeerde PALjassen op te trommelen.
Maar wel:Geen vliegwielen, feestplannen en versnellers bij Fortis. Toen niet, en nu niet.
B+
Hoe weet jij dat zo goed Joop (K) was jij ook stiekem aan het mee-demonstreren.Dat bleek eens te meer bij de landelijke demonstratie van 24 september tegen het regeringsbeleid waar Piet K. er met heel veel pijn en nog veel meer moeite in slaagde 40 gemankeerde PALjassen op te trommelen.
Beste hoekandat1: ik zat die dag gezellig op een terrasje nabij het Binnenhof met een koel glaasje prik en een smakelijk slagroomijsje te genieten van het fraaie nazomerweer. En toen kwam er ineens een demonstratieve optocht van het ´crime de la crime´ van de gedevalueerde Nederlandse samenleving voorbij. Waarbij ik met heel veel moeite ook een paar gespandoekte PALibanstrijders kon ontwaren. Ik telde er een stuk of 40. Maar als je zegt dat het er 42 waren dan zal ik dat niet bestrijden.Quote:
Dat bleek eens te meer bij de landelijke demonstratie van 24 september tegen het regeringsbeleid waar Piet K. er met heel veel pijn en nog veel meer moeite in slaagde 40 gemankeerde PALjassen op te trommelen.
Hoe weet jij dat zo goed Joop (K) was jij ook stiekem aan het mee-demonstreren
Beste vangogh1960, misschien bof je en wordt het 2009Nou dan wachten we toch lekker tot 2010!
Dat vraagt de gemiddelde Nederlander zich inderdaad af, ja.Notenkraker
Geplaatst op 23 Okt 2005 11:17 door Notenkraker
Banken zoals Dexia vrijwillig geld teruggeven? Hoe goedgelovig kunnen mensen toch zijn!
Zo zie je maar, ieder mens kun je oplichten.Dat vraagt de gemiddelde Nederlander zich inderdaad af, ja.
Hoe konden mensen hier intrappen.