LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klanten"service" Canal Digitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
gerlien
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 apr 2007 13:41

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door gerlien »

wij hebben dus ook met die feest actie van ze een aander pakket genomen. en sinds dien hebben we problemen geen zenders meer. nieuw software erin laten plaatsen 45 euro. toen we het kastje weer ophaalde. gaat hij telkens aan en uit dan is het beeld 15 seconden uit.
sinds afgelopen zondag weer alle zenders weg blijkt er een storing te zijn. maar heb wel weer 4 keer moeten bellen om het kastje te activeren. weer 4 x 4minuten x 0,20 eurocent. het kost je klauwe geld.hebben we dus nu nog steeds een leen toestel en maar weer afwachten of het beeld weer terug komt. heb er geen vertrouwen meerin.

jandevries
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 sep 2005 01:31

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door jandevries »

Op de website van canaaldigitaal kan je de smartcard gratis activeren.
Bellen is dus niet nodig.

Jan

SinbadOnTheMoon
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2007 09:59

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door SinbadOnTheMoon »

Ik bel al heel lang niet meer met hun klantenservice, een smartcard activatie via sms en Internet werkt bij mij meestal binnen een half uur.
Kijk maar op hun web site, http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=291
Op de camping gebruik ik hun sms nummer....smartcard nummertje sms-en naar 06-44300300 en klaar...

Ik vind de service verder prima, nooit problemen gehad, alleen de prijsverhogingen vind ik aan de hoge kant maar aan de andere kant is mijn basis pakket nog altijd stukken goedkoper dan UPC!

gerlien
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 apr 2007 13:41

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door gerlien »

wij hebben het ook een paar keer geprobeert via het internet nog geen beeld. mijn man heeft gisteren avond weer gebeld. en die man van de helpdesk heeft gewoon de hoorn erop gelegd terwijl mijn man nog bezig was met het probleem uitteleggen. mijn man was gewoon rustig gebleven dus hij had geen aanleiding om de hoorn maar gewoon optegooien dit vindt ik niet kunnen.
het probleeem is alleen dat hun dus het signaal niet kunnen doorsturen naar ons kastje. dus we moeten nu een nieuw kastje kopen. dat kan hij dan toch ook gewooon zeggen.
het is dat wij niet anders hier kunnen ontvangen dan canal digitaal. anders waren we over gegaan naar iets anders.

rdridder
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jan 2005 20:31

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door rdridder »

Ik heb op 3 april eindelijk een brief gehad van Canal Digitaal waar ik in het gelijk ben gesteld en terug ben gezet naar een familiepakket.

Krijg ik vandaag een brief van de "managing director" dat mijn verzoek tot terugzetten niet is gehonoreerd ???

Ik snap het niet meer, wat een wanordelijk zootje bij Canal Digitaal. gelukkig heb ik zwart op wit dat ik per 01-04-2007 een familiepakket heb.

wallywally
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 apr 2007 09:41

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door wallywally »

Waar is Canal Digital nou mee bezig.
Constant nieuwe namen voor de abonnementen en ieder jaar bijna het dubbele betalen.
Dit kan volgens mij echt niet dat de EU hier niets aan doet.

Ze gooien het op een ander kanalen pakket maar het enige wat verandert is dat ned1 enz. analoog niet meer uitzend.
We hebben er zeker geen kanalen bij gehad.

banaan07
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mei 2007 00:37

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door banaan07 »

Heb op dit forum veel negatieve reaxties gelezen. Ben het er niet mee eens. Ik heb zelf al jaren een schotel, en gaat prima.
Wat ik mij afvraag of al die negatieve reaxties wel bij cd thuis horen.Geen van de negatieve schrijvers hoor ik over het punt of het niet aan hun aparatuur kan liggen, en of aan de manier waarop gereageerd wordt.Als het taal gebruik zoals gebruikt in dit forum,ook per brief of telefoon wordt gehanteerd. Kan ik mij voorstellen dat er niet gereageerd wordt.Overigens ik ben geen medewerker van cd,zoals in een van de reaxtie werd geoppert. Ben gewoon een tevreden schotel gebruiker, en die zijn er ook heel veel.
Dit moest mij maar eens van het hard. Mijn advies ga naar een goede dealer, laat je uitleggen wat jou mogelijkheden zijn.En volg deze op. informeer je eerst goed, en dan zul je zien, dat het allemaal nogal meevalt

sukses

wallywally
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 apr 2007 09:41

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door wallywally »

Ik heb het niet over helpdesk geen ontvangst of wat dan ook gehad.
Het enige wat mij verbaast is dat we in 2 jaar tijd meer dan 100% meer zijn gaan betalen en dat vind ik niet normaal.
Ik begrijp dan echter ook niet dat ik de enige ben die hier over klaagt.
Mensen vinden het schijnbaar normaal om ieder jaar een stuk meer te betalen.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Ron58 »

Het enige wat mij verbaast is dat we in 2 jaar tijd meer dan 100% meer zijn gaan betalen en dat vind ik niet normaal.
Dat verbaast mij niets, UPC is de eigenaar.

banaan07
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mei 2007 00:37

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door banaan07 »

upc is niet de eigenaar van canal digitaal.Dus dat heef er niets mee temaken.HEEFT WEL IN DE MEDIA GESTAAN DAT CANAL +, DOOR UPC /CHELLO IS OVEGENOMEN. mAAR DAT IS EEN ANDER BEDRIJF

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Ron58 »

upc is niet de eigenaar van canal digitaal.Dus dat heef er niets mee temaken.HEEFT WEL IN DE MEDIA GESTAAN DAT CANAL +, DOOR UPC /CHELLO IS OVEGENOMEN. mAAR DAT IS EEN ANDER BEDRIJF

Je kan best gelijk hebben, ik had heel even gegoogeld, en las een paar berichten waarin dit wel gesuggereerd werd.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door agro »

Bericht van 22 feb 2007 (volgens henri verouderd, maar die slaat alleen maar wartaal uit, is vermoedelijk ergens ontsnapt of zo)
http://www.satplaza.com/wordpres/?p=1571
en:
http://www.interactieve-digitale-tv.be/ ... cts_id=623


canal+ is thans nu film1 en sport1, de eigenaar is upc en heeft aanvaringen met canaal digitaal. (als upc eigenaar zou zijn hoeven ze toch geen rechtzaken tegen elkaar aan te spannen)
maar henri zal wel een andere visie hiero hebben.
zie:
http://dutchmedia.nl/blog/?cat=3 (naar beneden scrollen)
Laatst gewijzigd door agro op 01 mei 2007 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door KPN »


Geplaatst op: 01 Mei 2007 17:20 door: Agro
Bericht van 22 feb 2007 (volgens henri verouderd, maar die slaat alleen maar wartaal uit, is vermoedelijk ergens ontsnapt of zo)



Wie is henri?

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door agro »

Wie is henri?
henri is henri42 alias laurent alias lau10 alias har.

loerie
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:51

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door loerie »

Ik kreeg vanmorgen een brief van C.D. dat ik de afgelopen jaren zonder maandelijkse kosten naar het zenderaanbod van C.D. heb kunnen zien, maar dat vanaf 1 juni 2007 dat niet meer kan. Ik moet nu 49.95 eurie betalen. Ik ben dan "verzekerd" tegen diefstal of defect van de smartcard en kan bij problemen tegen een goedkoper tarief voor de telefonische servicelijn en verzekerd van de jaarlijkse herregistratie van de smartcard.
Als ik een verzekering wil moet ik dat zelf kunnen beslissen en moeten ze dat mij niet verplichten.
Ik ben dan ook niet van plan te betalen en kan vanaf 1 juni alleen nog maar ned.1 2 3 en bvn ontvangen.
Hoe zit het dan met de regionale zenders die als rampenzender wordt gebruikt. Volgens hun "aanbod"zit dit er dus niet meer bij. Ikmeende altijd dat dit verplicgt was sinds het analoge signaal verdwenen is?

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door agro »

Ik ben dan ook niet van plan te betalen en kan vanaf 1 juni alleen nog maar ned.1 2 3 en bvn ontvangen
Alle "Free to air" zenders kan je altijd blijven ontvangen zijn o.a. vele duitstalige zenders.
Geloof dat de regionale zenders ook "Free to air" zijn maar weet niet helemaal zeker.

loerie
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:51

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door loerie »

ja maar ik dacht dat de regionale zenders er niet bij zitten


awol
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 nov 2006 16:23

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door awol »

Canal Digitaal (CD) is echt ongelofelijk. Als je eenmaal in het web van klantenservice belandt ben je zo goed als verloren. Ze zijn bij verre het meest ongeorganiseerde bedrijf dat ik tot op heden ben tegengekomen.

Zo informeerde ik in januari 2007 telefonisch naar het SET TOP pakket. (Had al een kaart en het gratis pakket) Kon ook meteen afgesloten worden werd gezegd. Dus deed dat maar, maar deed dat wel onder de strikte belofte dat er geheel geen bijkomende of uitstaande kosten waren. Ja, helaas! Kreeg een formulier thuis om mijn abonnement te bevestigen en een rekening die 20 euro duurder uitviel. Heb toen dus weer telefonisch aangegeven dat ik het abonnement niet wilde omdat dit niet volgens de afspraak was. Dat moest schriftelijk zeiden ze, mede omdat ik er toch voor getekend had, maar dat had ik dus niet. Toch brief gestuurd. Abonnement beeindigd, maar moest wel even betalen tot januari 2008!! Waarvoor? Voor iets dat onder fout verstrekte informatie is verkocht. Beroep me dus keurig op mijn heroeppingsrecht.
Week later, weer een brief, dat als ik niet betaalde mijn abonnement werd afgesloten......uhh.....dat was toch al afgesloten en was ook toch wat ik wilde? Hoezo afdelingen die langs elkaar heen werken? Blijkbaar nog een keer afgesloten (hoe afgesloten kun je zijn), want kreeg weel later weer een brief met 16,95 afsluitkosten nu bovenop de rekening en als ik deze betaalde werd ik weer aangesloten. MAAR DAT WIL IK DUS NIET!!! Brieven bleven komen. Toch maar weer brief gestuurd en gezegd als ze kunnen bewijzen dat ik dit abonnement ook daadwerkelijk heb afgesloten via een handtekening van mij of een tape van het telefoongesprek ik wel betaal. Kreeg wel antwoord, maar was algemeen en zeker niet gerelateerd aan mijn brief. Wel een mededeling dat de zaak uit handen was gegeven aan incasso bureau Transfair in Zwolle (Wat ik verder ook nergens kan terugvinden op internet) en alles nu verder via hen loopt. Laat ze maar komen. Ik beroep mij op mijn herroepingrecht wat normaliter 7 dagen kan en bij fout informeren of voorlichten zelfs 3 maanden is! Mocht ik een deze dagen nog langs Hilversum komen zoek ik CD op en ga 's even een hartig woordje wisselen met mensen daar. Echt ongehoord!!

RADAR, BESTEED MAAR 'S AANDACHT AAN DIT SCHUNNIGE BEDRIJF CANAL DIGITAAL!!

Bij CD vallen, wat mij betreft, bedrijven als UPC, Oxxio en KPN in het niet!

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Klanten"service" Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Ron58 »

Bij CD vallen, wat mij betreft, bedrijven als UPC, Oxxio en KPN in het niet!
Laten we zeggen dat ze behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn, kennelijk hebben de managers van al die bedrijven dezelfde managementopleiding genoten :lol:

Gesloten