LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] leuke manier om Ipod te krijgen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door Inter »

Alles is gratis.Lekker spammen .
In de mazen van de wet een piramidespel op zetten .
Ja hoor ,in de efteling geloven ze het ook nog steeds .
Het internet voor zulk soort figuren moet verboden worden .

FBI
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2006 12:36

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door FBI »

Ik durf bijna te wedden dat "milcom" een medewerker van die site is! Die gast zegt steeds dat je die ipod gratis ontvangt maar dat is de grootste leugen die ik heb gehoord.

- Eerst moet je een x aantal mensen aanmelden voor die ipod
- Vervolgens moet je iets gebruikmaken van een aanbieding op die site
- Maar let op! Je ontvangt pas die Ipod als iedereen die je hebt aangemeld ook gebruikt maakt van een aanbieding.
- En ik kreeg spam op mijn nieuwe nep hotmail adres! Dus je gegevens wordt verkocht.

TWR
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2006 14:37

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door TWR »

Bij mij moet er nog 1 referral groen worden.
Meestal gebeurt dat de eerste week van de maand dus ik verwacht komende week.
Als het lukt laat ik het weten, ik ben eigenlijk wel enthousiast over dit concept. Het enige nadeel is dat het alles bij elkaar wel een tijdje duurt maar goed ik zal niet klagen als de ipod straks bezorgd wordt :D
En ik heb niets te verliezen vind ik, heb voor 5 euro een sim kaart gekocht met 5 euro beltegoed dat komt altijd wel van pas.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Je moet dan wel net met die simkaart kunnen bellen.

Het verhaal staat ook al vele jaren in het overzicht van hoaxes.

Helaas blijven er mensen in trappen, en uit schaamte zegt een klein percentage: nee, het werkt echt, want ik heb zojuist een ipod ontvangen.

Dit soort sites draait juist op de goedgelovigheid van veel mensen. En dan in het bijzonder de mensen die zeggen: Ach, als het misgaat, ben ik maar 5 euro kwijt. Juist ja, en als er dan 1000 mensen zijn die zo redeneren, heeft de bedenker van die site 5000 euro, en kan er zo nu en dan best een ipod vanaf.

Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Milcom spamt op meerdere forums met zijn I-podsite. Hij is hoogswaarschijnlijk zelf een van die oplichters. Ik geloof heus wel dat je een I-pod krijgt, maar ze zeggen er niet bij dat je eerst van een aanbieding gebruik moet maken, dat zie je pas op de site. Je moet dus:
1. Een aanbieding van ze gebruiken;
2. Collega's, familie en vrienden lastig vallen met deze spam. En bedenk zelf: zou jij het zelf leuk vinden dit van familie/vrienden te krijgen (let op: je zal dus wat moeten KOPEN).
Ze zullen hun commissie vast krijgen en daaruit de I-pods betalen en uitdelen, maar ik vind het geen stijl om mensen onder valse voorwendsels naar een site te lokken en dan ineens zeggen "je moet ook wat kopen".

mediaservice
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 mei 2006 19:55

Re: leuke manier om Ipod te krijgen

Ongelezen bericht door mediaservice »

hun kvk nummer stond op de website: 27280844


Gedempte Burgwal 45 2512BS 's-Gravenhage (bron: KvK handelsregister)

(let op: zodra het fout is, geen ENKELE verantwoordelijkheid!):) :) :)

Gesloten