Pagina 4 van 7

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 28 apr 2006 11:42
door michel21
klaag klaag klaag..

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

UPC heeft een nieuw adres mensen, stalk ze :?

UPC Nederland
postbus 320
8200 AH Lelystad

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 30 apr 2006 20:46
door rdevos
ruim 2 jaar internet via UPC en geen klachten :P

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 30 apr 2006 20:58
door Laurent
Okido :D

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 30 apr 2006 22:13
door maturelife
Samenwonend met mijn broer vroeg ik een internet aansluiting aan bij UPC.
Toen de monteur kwam stond ik direct voor het blok want de aansluiting stond op naam van MIJN BROER, het e-mail adres ook!
Mijn broer was destijds hoofdbewoner.
Ik had de aansluiting dus kunnen weigeren, maar goed, waar doe je al die moeite voor.
Na de aansluiting - GEEN verbinding.
Modem werkte wel.
Na lang zoeken en analyseren kwam ik er achter dat de monteur een van de stekkers verkeerd had aangesloten, twee draadjes in de stekker zaten bij elkaar.

Na geruime tijd bleek mijn modem niet meer te werken.
Op het moment dat ik het probleem vaststelde heb ik niets meer aan mijn computergebeuren veranderd.

Monteur kwam, controleerde mijn modem, plaatste een nieuwe, en vertelde me dat ik over een half uur, na aanmelding, weer over internet kon beschikken.
Na 1 dag nog niet.
Bleek op een gegeven moment dat ik nog NIET was aangemeld.
Na een keer of 5 bellen nog steeds geen internet.
Behalve een paar mensen die er eigenlijk helemaal niet veel van af wisten kwam ik met de andere tips ook niet veel verder.

Toen drong tot mij door dat ik geld zat te betalen (voor telefoontjes) en veel moeite zat te doen terwijl het probleem bij UPC zat!

Ik heb ze een brief geschreven en ze verzocht om mijn probleem binnen 2 weken op te lossen en dat ik onze overeenkomst als be-eindigd beschouwde als ik binnen twee weken geen bevredigend antwoord had ontvangen.

Na een maand had ik schriftelijk antwoord.
DE UPC had geprobeerd mij te bellen ???? en nu werd ik verzocht te bellen??? Maar dat had ik naar mijn smaak al teveel op mijn kosten gedaan
Voor mij waren de twee weken al om.

Nu heb ik dus een incassobureau achter me aan die de fantastische service van UPC vorderend voort zet.

Of ik de UPC goed vind of niet, lijkt me een te groot oordeel, van 1 ding kan ik wel zeggen dat toch wel blijkt dat dat onvoorstelbaar slecht is voor een bedrijf waar zoveel geld in om gaat : De service.
Ik werk zelf in een bedrijf en het is mij wel duidelijk, al zijn er MAAR 500 klachten over welk onderdeel van het bedrijf dan ook, als je ZO met je klachten van klanten omgaat dan toon je de arrogantie van een monopolist!

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 22 mei 2006 12:25
door aussienl
Blijkbaar zijn de ontevreden ex-UPC klanten zo gefrustreerd dat ze elk forum afzoeken om hun gal te spuiten. Zelfs de positieve forums, want UPC zou toch eens een goede kritiek krijgen?
Ik ben jaren Chello abbonee geweest tot volle tevredenheid. En de geweest is puur daar ik verhuist ben naar belgie en daar abonnee ben van hun collega Telenet. En nee!! Ik werk niet bij UPC, heb er niet gewerkt, heb geen aandelen etc etc.

UPC is voor mij altijd geweldig geweest. Laat de ontevredenen eens handtekeningen verzamelen en zien hoevel ze ( zonder dubbele) ophalen? Dit afgezet t.o.v. van totaal aantal klanten denk ik dat ze een verwaarloosbare minderheid zijn.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 22 mei 2006 19:13
door IkBenJan
Dit afgezet t.o.v. van totaal aantal klanten denk ik dat ze een verwaarloosbare minderheid zijn.
Ja denk je?
Maar als het zo weinig mensen zijn, waarom beantwoorden ze die paar brieven dan niet gewoon even? Bij zo weinig mensen kost dat toch niet zoveel tijd?
En als het zo weinig mensen zijn, waarom handelen ze die paar rechtzaken dan niet even netjes af? Waarom schofferen ze de klant, de kantonrechter, en het justitieel apparaat? Als het er zo weinig zijn, dan kunnen ze het toch gewoon even netjes afhandelen?

Jij denkt dat het een verwaarloosbare minderheid is, en je baseert dat slechts op jouw abonnement. Wel, IK denk dat UPC zijn procedures niet op orde heeft en stelselmatig in de problemen komt met mensen waarbij niet alles helemaal standaard gaat, zoals bij jou. Voor wie het een beetje volgt valt er een patroon te herkennen in de zaken waarbij het mis gaat en die allemaal zijn terug te herleiden op de inrichting van de procedures en de processen die nu eenmaal niet automatisch worden bijgesteld in een onderneming die uit zijn jasje begint te groeien. Mensen die lastige dingen doen zoals verhuizen, opzeggen, naar een andere naam overschrijven, binnen komen via één van de opgekochte kabelbedrijven, en meer van dat soort zaken die UPC niet weet te handlen.

En wat nu het probleem hierbij vormt is de manier waarbij het management hiermee om meent te moeten gaan. De achteloosheid die UPC aan de dag legt als er weer eens een klantje meer of minder vertrekt als gevolg van de onbeschofte benaderingswijze waarvoor het bedrijf nu eenmaal gekozen heeft maakt dat UPC regelrecht af koerst op het totale verlies van de concurrentiestrijd op de markt voor zowel TV, telefoon als internettoegang.

En dan maakt het helemaal niet uit of ontevreden klanten hier oververtegenwoordigd zijn of niet. Vroeg of laat is iedereen wel eens ergens ontevreden over en moet ook iedereen wel eens zijn aansluitingen heroverwegen na een verhuizing of een fusie van huishoudens. En dat zijn de momenten waardop UPC met het gedrag uit het verleden zichzelf de strop omknoopt.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 23 mei 2006 15:57
door michel21
UPC is heus niet het enige bedrijf met deze problemen,
Dr zijn zat meer bedrijven met nog meer ellende..

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 23 mei 2006 16:55
door IkBenJan
UPC is heus niet het enige bedrijf met deze problemen,
Dr zijn zat meer bedrijven met nog meer ellende..
Oh, nu zijn het opeens de problemen bij andere bedrijven die maken dat het bij UPC zo slecht nog niet is? UPC is gewoon bagger en het feit dat er meer bedrijven bagger zijn maakt het bij UPC niet minder bagger, of minder erg dat het bagger is.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 24 mei 2006 20:26
door mve2
ikbenjan: volgens mij heeft dat ook niemand gezegd of beweert toch

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 24 mei 2006 20:27
door mve2
ikbenjan: maak je zelf gebruik van upc?

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 25 mei 2006 11:57
door IkBenJan
ikbenjan: volgens mij heeft dat ook niemand gezegd of beweert toch
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Heeft wat niet gezegd of beweerd?
Ik maak zelf geen gebruik (meer) van UPC. Die samenwerking is voor de kantonrechter aan zijn eind gekomen.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 25 mei 2006 12:05
door Laurent
IKBENJAN is een fervente UPC klant, evenals AGRO en Hoffie

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 10 jun 2006 10:11
door JochemHellwig
Ben al jaren UPC klant, in t begin zijn er wel problemen geweest maar sinds de overstap naar extreme met telefonie heb ik nooit meer een modem hoeven resetten. Nu ik bezig ben met de problemen die mijn oma ondervind bij Scarlet ben ik erg blij dat ik zelf bij UPC zit, die klantenservice is zo slecht bij Scarlet.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 10 jun 2006 13:10
door agro
Goh alweer eentje die hier zijn sporen moet verdienen, wat heb je nu weer uitgevreten bij upc dat je moet komen posten, om je baantje te mogen houden?

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 10 jun 2006 13:35
door mve2
lekker origineel agro

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 10 jun 2006 19:27
door Laurent
Agro-Hoffie zijn gefrustreerde ex UPC medewerkers, die uiteraard niet meer mogen profiteren van UPC CHELLO. vandaar hun gedoe .:( :roll:

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 10 jun 2006 22:30
door agro
Hoeveel onzin kraam je nog uit?

Eerst worden we afgesloten, dan toch maar weer niet, vervolgens heeft volgens jou upc mij een hele hoop toegestuurd o.a. voor digitale tv en internet, en nu zijn we weer ex medewerkers die niks hebben van upc.

En dan wordt mij verweten niet echt origineel te zijn volgens die andere welke nog niet eens ervaring heeft met het debacle dat upc heet, maar ja het is algemeen bekend dat de beste stuurlui aan wal staan, en dat geldt zeker voor deze betweter.

Nee dan wat Laurent hier deponeert das pas origineel, typisch het gedrag van wat je van een upc'er kan verwachten, het lijkt er een beetje op of ze een wedstrijd aan het voeren zijn, degene die de grootst mogelijke onzin kan plaatsen die wint.

O ja en ik dacht dat we in eerdere postst door jou gedeponeerd hoffie en ik een en dezelfde persoon waren, en nu dus ook weer niet, en dan durf je ook nog te prefereren je dat je duidelijk bent.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 10 jun 2006 22:59
door Medion
De maker van de topic doet ons geloven dat UPC "geweldig" is, niets op tegen dat niet maar dan is hij wel een uitzondering.
Onze ervaring is dat UPC een nachtmerrie is, heel vaak geen internet, een klantenservice die van geen wanten weet, en de financiele afwikkeling 1 ramp.
UPC geeft veel ergenis er valt niet mee te praten, maar gelukkig zijn er uitzonderingen dat is bijna ongeloofwaardig, maar wie weet zijn ze tot inkeer gekomen.
Met onze nieuwe provider hebben we nog nooit problemen gehad.

Groetjes,

Medion.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 11 jun 2006 08:31
door mve2
agro: wie is er een betweter.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 11 jun 2006 12:38
door Laurent
Agro-Hoffie zijn uiteraard een en dezelfde personen.

De mediabox van UPC wordt gratis aangeboden, wil je hem niet in ontvangst nemen van de bezorger, neem je hem niet af, binnen een half jaar proef draaien kun je de mediabox gratis terug bezorgen bij UPC zonder kosten te maken. Toch een geweldige service van UPC :D