LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WANADOO PAST TARIEVEN AAN ....MAG DIT ZOMAAR ???

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Kan Wanadoo zo maar de tarieven aanpassen op een bestaand abbonement ?

Ja
11
28%
Nee
29
73%
 
Totaal aantal stemmen: 40

Weazel
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 jan 2006 16:55

Re: WANADOO PAST TARIEVEN AAN ....MAG DIT ZOMAAR ???

Ongelezen bericht door Weazel »

PS

Voor de livebox moet hoe dan ook betaald worden
de doos die je toe gestuurd krijgt kunje gratis verzenden
er word alleen wel 10,50 euro automatisch geincasseerd ;-)

Slim slim slim van wanadoo...

Ik ben er gelukkig van af

Groetjes

TimoPaul
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 feb 2006 08:12

Re: WANADOO PAST TARIEVEN AAN ....MAG DIT ZOMAAR ???

Ongelezen bericht door TimoPaul »

Ik ben van mening dat je compleet kunt opzeggen en dat is me ook bevestigd dat dat kan, je betaald immers één bedrag aan abonnmentsgeld en je hebt één contract dus niet akkoord gaan met het opzeggen van slechts alleen telefonie. Wanadoo begint steeds vreemdere capriolen uit te halen! Mochten ze bij mij die verzendkosten afschrijven dan boek ik ze gewoon terug, ze gaan echt voor 12,50 geen incassobureau inschakelen! Oplichters moet je met gelijke munt terug betalen lijkt me!

Geronymous
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 feb 2006 22:06

Re: WANADOO PAST TARIEVEN AAN ....MAG DIT ZOMAAR ???

Ongelezen bericht door Geronymous »

Zie mijn bericht over het los willen zien van ADSL en Telefonie (http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=37673)... probleem is dat ze gewoon de hoorn ophangen als je daarover begint... Schandalig...

boelie
Berichten: 62
Lid geworden op: 05 feb 2006 21:04

Re: WANADOO PAST TARIEVEN AAN ....MAG DIT ZOMAAR ???

Ongelezen bericht door boelie »

als je telefonie en internet tegelijk hebt aangevraagd kan je onder beide producten uit
als je eerst internet had en daarna telefonie
kan je alleen maar de telefonie afzeggen
dit heb ik inmiddels ook gedaan
moest dan nog wel eerst terug gebeld worden
dit is inmiddels ook gebeurt
hier kreeg ik dan een speciale aanbod
als ik toch lid zou blijven zou ik de eerste keer vanaf de 4ct regel
10 euro gratis kunnen bellen
(daar loop ik warm van niet dus)

Geronymous
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 feb 2006 22:06

Re: WANADOO PAST TARIEVEN AAN ....MAG DIT ZOMAAR ???

Ongelezen bericht door Geronymous »

Ja, dat is juist het probleem... het hele verhaal van het splitsen van ADSL en Telefonie is natuurlijk onzin... ik heb ADSL Direct genomen omdat ik IN COMBINATIE MET Telefonie (met oude tarieven) voordelig uit ben... en toen ik ADSL Direct aanvroeg was Telefonie nog niet bestelbaar maar het zou zeer snel daarna beschikbaar worden, en daarom heb ik eerst ADSL aangevraagd...

Maar goed, er zijn legio argumenten om dit niet te pikken van Wanadoo (staat allemaal in de brief die ik hen stuur), en dat ga ik dus ook niet doen...

jghkreijne
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 feb 2006 13:56

Re: WANADOO PAST TARIEVEN AAN ....MAG DIT ZOMAAR ???

Ongelezen bericht door jghkreijne »

Let op je kan onder je abonnement uit.

De opta heeft wanadoo op zijn vingers getikt.
Het verhaal is dat de dienst telefonie eerst gratis was en vervolgens dat men ervoor moest betalen dit mag niet. Waaruit dus blijkt dat wanadoo zich niet aan de algemene voorwaarden en regels van de wet houd waarop abonee's hun abonnement dus op kunnen zeggen zonder dat daar concequenties aan vast zitten.Dit kan pas vanaf 23 februarie
De bron medewerker k.p.n. betrouwbaar doe ermee wat je wil

Groeten jeroen

Weazel
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 jan 2006 16:55

Re: WANADOO PAST TARIEVEN AAN ....MAG DIT ZOMAAR ???

Ongelezen bericht door Weazel »

Beste mensen

LET OP DIE ONTVANGSTBEVESTIGING !!!!

wanadoo is deze verplicht te sturen !!

Wanneer ontvang ik de bevestiging van mijn opzegging?

Vraag
Wanneer ontvang ik de bevestiging van mijn opzegging?

Antwoord
Het tijdstip waarop u de bevestiging van de opzegging ontvangt, verschilt per abonnement.Voor alle producten geldt uiteraard dat u tot het einde van de contractperiode gebruik kunt maken van uw abonnement.



ADSL
U ontvangt direct na het telefonische contact met onze medewerker een bevestiging van uw opzegging per e-mail op uw hoofd e-mailadres. Vervolgens ontvangt u één maand voor de beëindiging van uw abonnement nogmaals een bevestiging per e-mail. Uw opzegging wordt per brief bevestigd wanneer uw abonnement daadwerkelijk is afgesloten.

Smartpack/Budget
U ontvangt direct na het telefonische contact met onze medewerker een bevestiging van uw opzegging per e-mail op uw hoofd e-mailadres. Wanneer het abonnement daadwerkelijk is afgesloten, ontvangt u hier van Wanadoo nog een bevestiging per brief van.

Cable Easy of Cable Broadband Basic/Premium/Power
Wanneer het abonnement daadwerkelijk is afgesloten, ontvangt u van Casema een brief ter bevestiging.

Aanvullende diensten (bijvoorbeeld Wanadoo Domain or PC Antivirus).
U ontvangt van ons direct na telefonisch contact met onze medewerker een bevestiging per e-mail op uw hoofd e-mailadres.


Groetjes

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: WANADOO PAST TARIEVEN AAN ....MAG DIT ZOMAAR ???

Ongelezen bericht door puma73 »

Allemaal storm in een glas water. Kijk maar eens wat er bij tele 2 nu gebeurt en met de contracten die straks verlengd worden.

cco
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2006 21:07

Re: WANADOO PAST TARIEVEN AAN ....MAG DIT ZOMAAR ???

Ongelezen bericht door cco »

Problemen met Wanadoo/ORANGE ADSL en/of telefonie?

Er is een nieuwe site www.ConsuWijzer.nl kennen jullie die?
daar staat wanneer, hoe en bij wie mensen kunnen klagen !

Deze info stond in de krant, ook dat "Als ConsuWijzer klachten over hetzelfde bedrijf of dezelfde branche ontvangt, kan de Consumeneautoriteit boetes opleggen"

Voel je je ook gedwongen om over te stappen van ADSL direct naar ADSL familie? neem actie !

In www.orange.nl is er geen info over hoe kunnen we opzeggen (alleen als men overstappen wilt van een andere aanbieder naar Orange).
Ik hoorde eigenlijk dat het mag alleen telefonisch...op die manier hebben we geen bewijs !

jaywalker
Berichten: 238
Lid geworden op: 04 nov 2006 20:52

Re: WANADOO PAST TARIEVEN AAN ....MAG DIT ZOMAAR ???

Ongelezen bericht door jaywalker »

Beste CCO, je bent toch wel een enorme sufferd als je gaat klagen over de overstap van een simpel 1Mbit abonnementje naar een tot 20Mbits abonnement voor hetzelde abonnementsgeld per maand.....

Hele volksstammen op het platteland doen een moord voor een sneller abonnement dat daar niet beschikbaar is en jij gaat lopen janken dat je een snellere verbinding krijgt volgens mij heb jij het allemaal niet begrepen..... en wanadoo heet pas 5 maanden Orange.....

Gesloten