LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzegging upc

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Katjaaaa

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Katjaaaa »

Had mijn 'verhaal' hier al eerder gepost. Het is namelijk zo dat ik in de zomer van 2005 ben verhuisd, en dit aan Eneco heb doorgegeven. Eneco geeft aan dat zij aan hun 'meelifters'(zoals zij UPC noemen) doorgeven dat er een wijziging/ verhuizing is. Volgens Joepizie(K) <- geweldige benaming!!! moet ik van 2005 tot 01-01-2007 de kosten van standaard radio en tv aan hun betalen. Ze zeggen het inmiddels afgesloten hebben (waar ik geen hinder van ondervind, en ook de huidge bewoner niet, want die heeft contact gehad met hen om aan te geven dat ik daar niet meer woon). Ik moet nu van hun bewijzen dat ik neit meer op dat adres woon en geen diensten bij hun afnemen. Om dit te bewijzen moet ik een bewijs van huidige kabelexpliotant leveren (eindnota), een bewijs waarop vermeld staat dat Eneco de gegevens zou doorgeven (ook eindnota) en een bewijs van inschrijving in mijn huidige gemeente. Ze proberen een bedrag van (heb het niet bij de hand) ongeveer 200 euro te krijgen. Na contact met IJ ging daar wel ineens 28 euro vanaf?? Ga het spul maar opsturen met begeleidende brief....

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

Ga het spul maar opsturen met begeleidende brief....
uiteraard alleen fotokopieën sturen, er raakt nog wel eens iets (99% of zo) zoek van de post daar.

rweelden22

Ongelezen bericht door rweelden22 »

hahahahah 99% nee het is 100% wat ze kwijt raken

Beertje02

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Het enige wat wel goed gaat bij die ballentent is rekeningen sturen

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Beertje toch !!!! Wat heb jij tegen UPC , je slaakt wel kreten en verwensingen , maar geef een uitleg van jouw groot probleem met UPC, welke provider heeft het genoegen jou tot klant te hebben ==: :D :)

Pjotter13

Ongelezen bericht door Pjotter13 »

De nieuwste trucs van UPC? Je krijgt een half jaar UPC digitaal gratis. Als extra mag je twee maanden naar film1 sport1 kijken. Dat wordt wel op de leveringsbon gezet, maar niet geactiveerd. Als je daarover belt, wordt het wel geactiveerd. Op de bon staat "binnen twee maanden opzeggen". Maar na het telefoontje krijg je een bevestiging thuis, dat als UPC binnen één maand niets meer hoort, je automatisch vast zit aan een jaarabonnement! Ook het call centre vertelt dat je tot op de laatste dag (van die twee maanden) kunt opzeggen, maar adviseert niet te lang te wachten, want er zijn wel eens computerstoringen en dan kunnen ze je opzegging niet doorvoeren... De tweede valkuil zit in het bestellen van extra kanalen. Als je namelijk vastzit aan een jaarcontract kun je na het half jaar gratis digitaal niet meer opzeggen. Want zonder digitaal kun je niet kijken en je zit vast aan dat jaar! Kortom als je digitaal gratis wilt proberen, bestel NIETS extra en zeg zes weken tevoren op. De derde valkuil is het gebruik van de pincode (ter bevestiging van extra mogelijkheden) Als één van uw kinderen de (standaard) pincode 0000 invoert, zit u vast aan het abonnement van een jaar. Dit lijkt mij trouwens wel een koop op afstand waar een bedenktijd van 7 dagen voor geldt. Dus als u dit overkomt: binnen 7 dagen schriftelijk weer opzeggen!

Ron58

Al dit gezeur, of het nu om internet, kabel of energie gaat kan voorkomen worden door het ouderwetse contract met handtekening.

Laatst ben ik weer eens geswitcht van GSM provider, na een online aanmelding kreeg ik de volgende dag een aanmeldingsformulier in de bus (uitprinten kon ook) Dit formulier kon ik invullen, de gewenste ingangsdatum aangeven en ondertekend retourneren. Voor nummerbehoud een apart formuliertje voor de oude provider om toestemming te verlenen voor het nummer behoud.

Dit kan heel gemakkelijk voor alle branches gelden waarin je een product geleverd wordt voor een bepaalde periode.
Ze kunnen je er niet meer in luizen door je zgn. een foldertje te sturen maar je in werkelijkheid gelijk switchen, of met datums goochelen waardoor je bedenktijd al voorbij is op het moment dat je ja zegt.
Wat ze aan de telefoon beloven moet kloppen met het contract, anders teken je niet, etc. etc.

Overstappen wordt zo minder eng :wink:

Beertje02

Henri42,

Wat ik tegen UPC heb zal ik kort vertellen: die vervelend mediabox die ze probeerden mij in de strot te duwen, schijtziek wordt je daar van.

Gelukkig heb ik alleen ( nog wel ) tv van UPC.

Henri42

Is dat alles : de mediabox
a.niet afnemen van de bezorger
b.teruggeven op postkantoor

Welke provider heeft het genoegen Beertje tot klant te hebben?,

Ron58

Is dat alles : de mediabox
a.niet afnemen van de bezorger
b.teruggeven op postkantoor
Sorry Henri,

Dat is iets te simpel, verschillende telefoontjes van UPC, elke keer vertel ik ze dat ik dat kreng niet wil, diverse brieven van UPC: "Hoera, uw mediabox komt er aan" na elke brief bel ik weer het nummer waarop je aan kan geven dat je niet wilt, maar ondanks dat hebben ze al twee keer aan de deur gestaan, de derde keer zal er ook wel aan zitten te komen.
Je moet ook nog eens oppassen dat ze hem niet bij de buren afgeven.

Terugbrengen naar het postkantoor? dat moet maar in de buurt zitten.
Je moet er heen rijden, je betaalt parkeergeld, je kunt een nummertje trekken om in de rij te staan en bent een uur van huis.

Genoeg redenen om gruwelijk de pest aan Joepiezie(k) te krijgen.

Beertje02

Ron58
Precies; jij weet waar het om gaat; en Henri UPC blijkbaar niet

Henri42

Beertje2, nogmaals mijn vraag:

Welke provider heeft Beertje 2 als clieent

agro

Ongelezen bericht door agro »

Beertje2, nogmaals mijn vraag:

Welke provider heeft Beertje 2 als clieent
En welke toegevoegde waarde heeft dat aan dit forum, als Beertje dat aan je bekend maakt.
Over upc gesproken, kan ik nog aanvullen met onbeschofte behandeling, spooknota's en niet terug betalen van borg modem.

Ron58

En welke toegevoegde waarde heeft dat aan dit forum, als Beertje dat aan je bekend maakt.
Dan kan hij de minpunten van die provider opnoemen

Beertje02

Ron,Agro,

Heeft ook geen toegevoegde waarde daarom zal ik die info voor Henri 42 niet plaatsen het is ZEKER GEEN UPC!!!!!!

Henri42

Beertje, het is geen UPC , dat is duidelijk.

KPN cs planet hetnet ed , een antwoord is overbodig inmiddels LOL :)

agro

Ongelezen bericht door agro »

KPN cs planet hetnet ed , een antwoord is overbodig inmiddels LOL
?????
Tja sommigen hebben al LOL met niks, er zijn wel meer providers toch?

Beertje02

Agro,

Heini42 moet je maar in zijn sop laten gaarkoken met zijn lol, waarschijnlijk is hij een broer van vriend Laurent.

Henri42

Beertje, een broer van de beer uit de Meer ??.
Ik ben zelf een tijdje bij KPN geweest, na list en bedrog ben ik overgestapt naar UPC . Tot heden gaat dat naar behoren.

Agro , steun jij Beertje in zijn strijd tegen UPC ?. Mag hoor

Beertje02

Henri42,

Ik heb van niemand steun nodig in deze, alleen zien Agro en andere (verstandige) mensen UPC in het juiste perspectief. Wees jij maar gelukkig met dat UPC, totdat het een keer fout gaat dan kom je hier op het forum ook uithuilen over die fijne club. Sweet dreams Henri42.!!

Gesloten