LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door AnnePanne »

geloof je het zelf???

der worden per jaar maar iets van 180 stamboomloze honden ingeslapen... (veels te veel natuurlijk) maar heel toevallig worden er bijna elke dag 3 bij jou voor de deur weg gehaald.. tuurlijk jantje... geloof je het zelf???

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door showgirl »

jeetje wat een walgelijke fantasie heeft dat ettertje zeg,
alsof ze jan meteen een belletje geven als ''het'' achter de rug zou zijn :roll: :lol:
ga toch een eind fietsen jan met je rijke misdadige fantasie.
je verhalen worden steeds sterker, volgens mij zit 98% van de staff eigenaren bij jou in de buurt, je maakt zoveel mee :roll:

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door just the cook »

dat je maar een flintertje van een hersencel in je bolle kop hebt zitten weten we ondertussen wel.

je kan het beter gebruiken om HET niet meer in je broek te doen maar te leren de wc te gebruiken.

:lol: :lol: :lol: Ik geloof helemaal niets van de verhalen die JanTiel verzint , hij probeert alleen maar te stangen.:lol: :lol: :lol:

Als er nooit iemand is die aandacht aan je schenkt ga je zulke dingen verzinnen.
Negatieve aandacht is ook aandacht he JanTiel.

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door JanTiel »

Het zijn er wel weer 3 MINDER :D :P :D :P

Ophidia
Berichten: 250
Lid geworden op: 08 mei 2006 23:45

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door Ophidia »

@ Showgirl; vind je het niet een klein beetje ongepast om een dier met een mens te vergelijken?! (ik doel op de vergelijking met de jodenvervolging)

Je moet je schamen! :evil:

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door JanTiel »

Ophidia..... ze weten niet beter :!:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door showgirl »

Showgirl; vind je het niet een klein beetje ongepast om een dier met een mens te vergelijken
ik vergelijk jan met iemand!!!
ik vergelijk hem met iemand die er ook zo opgebrand was om een bepaald soort weg te werken.
ik vergelijk geen mens en dier. :x

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door showgirl »

JanTiel


Geplaatst op 27 Mei 2006 09:19 door JanTiel


--------------------------------------------------------------------------------

Ophidia..... ze weten niet beter
jij wel :lol:

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door bitchy »

yeah right, als er iemand is die zich moet schamen dan is het jantiel wel zeg :roll:

een hondenhater eerste klas die het niet kan laten om hier op te schrijven hoe geweldig het is wanneer ze weer 3 honden hebben laten inslapen.
nee, die spoort :roll:
dat loopt gewoon over van haat & angst jegens een bepaald ras.
wat dat aangaat begrijp ik het vergelijk van s.girl maar al te goed, die trouwens op de persoon doelt, & niet op mens&dier.

het is maar hoe je dat wil lezen.

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door just the cook »

JanTiel is de grootste Debiel hier, die hoort zich te schamen voor al die dingen die hij schrijft. Voor mensen met kinderen is het anders, maar mijn zus heeft geen kinderen, haar hond is voor haar haar kindje.
Zo is het met veel hondenbezitters. Daar kunnen de meningen ook over verdeeld zijn, maar het betekent ook dat de walgelijke opmerkingen van JanTiel best zeer doen bij mensen die een ras hebben dat onder deze wet valt.
En het ergste is dat JanTiel het nog leuk vind ook.
Nogmaals, er is er hier maar 1 die zich moet schamen. JanTiel :evil:
JanTiel


Geplaatst op 22 Mei 2006 22:29 door JanTiel


--------------------------------------------------------------------------------

Nee hoor!!! Let maar op mijn woorden!Dombo's.Er zijn er bij mij in de buurt vanavond ook 3 in beslag genomen!!!! Heb me rot staan lachen dat ze werden ingeladen en afgevoerd
Of moeten we dit als een normale reactie zien... :roll:

Ophidia
Berichten: 250
Lid geworden op: 08 mei 2006 23:45

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door Ophidia »

Nee,hoe Jan reageert is ook niet normaal,maar om nou een vergelijking met de holocaust te maken (hoe dan ook) vind ik helemaal niet kunnen!
Het getuigt niet van enig respect voor de nabestaanden (die hier misschien ook lezen) om dit te doen.

Ik begrijp dat jullie ontzettend van jullie hond houden,
maar een hond is en blijft een hond en is geen kind.
Als je een hond als kind zou behandelen,dan mishandel je het dier.
Een hond moet (en wil!) als hond behandeld worden,anders wordt het krankjorum.

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door showgirl »

als jij dat op die manier wilt lezen moet je dat gewoon doen daar kan ik weinig aan veranderen.

ik heb het niet over de slachtoffers van toen, ik heb het niet over de honden die jan zo graag uitgeroeit wil zien, ik heb het over hetzelfde geschifte karakter.:roll:

Ophidia
Berichten: 250
Lid geworden op: 08 mei 2006 23:45

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door Ophidia »

Hoe kun je iemand die bepaalde honden niet graag ziet en ze doodwenst nou vergelijken met iemand (Hitler en consorten) die het joodse volk,homo`s en zigeuners daadwerkelijk de dood in hebben gejaagd?

Jij bent ècht ziek,hoor Showgirl! :evil:

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door just the cook »

Nou Ophidia, volgens mij wil je het gewoon niet volgen.
Ik sluit me volledig bij S.Girl aan dat JanTiel krankjorum is.
Net als bepaalde andere personen op deze wereld.
Als je een hond als kind zou behandelen,dan mishandel je het dier.
Een hond moet (en wil!) als hond behandeld worden
Lezen is toch wel heel moeilijk, ik schrijf ook nergens dat de honden als kindje behandeld worden, ik schrijf dat voor veel mensen een hondje net zoveel betekent als een kindje. Mijn zus is helaas kinderloos, en dat betekent niet dat de hond nu als kind behandeld wordt, maar wel dat er niemand maar dan ook niemand het lef moet hebben om aan haar 4-voeter te komen :!:
En ik kan me voorstellen dat als iemand zoals JanTiel zulke walgelijke dingen over je hond zegt dat je dan niet echt vrolijk of vriendelijk blijft.
Als ik jou was zou ik een beetje bij het topic blijven en niet van elk bericht een heel ander verhaal maken dat slaat totaal nergens op.

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door AnnePanne »

ik behandel mijn honden WEL als kindjes... en als je niet oppast vallen ze je aan............. om je helemaal af te likken!!!!

ow wat zijn ze gevaarlijk he... :?:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door showgirl »

weet je wat?

* het spijt me als ik met mijn bericht bepaalde personen zou hebben gekwetst.

* het spijt me niet dat ik vind dat jan hetzelfde bedorven karakter heeft.en dat ik daar gewoon voor uitkom.


zo goed?

Ophidia
Berichten: 250
Lid geworden op: 08 mei 2006 23:45

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door Ophidia »

..........

dre1
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mei 2006 12:17

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door dre1 »

showgirl ik weet niet waarom je je veronderschuldigd, je hebt niemand gekwetst of wat dan ook je heb alleen je mening gegeven. en daar ben ik blij om want dat zou ik ook zo doen. En als er mensen zijn die zich aangesproken voelen moeten ze het nog maar eens goed lezen waar het om gaat. groetjes dre1

jamie2
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 apr 2006 01:55

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door jamie2 »

ben alweer n tijd weggeweest hier, heb het ff doorgelezen en die ophidiamormel weet totaal niet waar ze over mee discussiert hier whahaha spuit elf, lult ook wat strond...

ook ik sta volledig achter hetgeen showgirl zei!!! en vind ook niet dat ze d'r ecxuus hoeft aan te bieden en zeker niet aan stukken strond!!!!

ff n leuk nieuwtje voor die jan *** hier: k heb 1 van mijn honden terug gekregen!!!! en kijk maar uit ze wil jou maar alte graag ff oppeuzelen, niks kapotlikken voor jou, dat doet ze alleen bij waardige mensen!!

en voor de liefhebbers van dit gediscrimineerde soort: kijk ff op de tegen de r.a.d. hyves ff zoeken maar hij is er wel... met mijn meissie gaat alles weer goed gelukkig..

nog even voor jan ***: dus: als ik nou ergens wil inbreken en merk dat ze n hond hebben die blaft? dan bel k gewoon de politie voor overlast, halen ze de hond weg en kan ik inbreken ofzo?

F*CK YOU BIGGEST LOZER!!!!!! ze zouden jou idd een spuit moeten geven geef me je nummer maar kom k je die wel ff geven kijken of je dan nog steeds zo grootgebekt bent!!! je bent niks meer dan n nietig mannetje dat zo van de aardbol wegegevaagd wordt, de drol van mijn hond is het nog niet eens waard om in jouw smoel te belanden sukkeltje..
p.s. reageren heeft geen zin ben er toch maar eens in het jaar hier, dus brabbel maar n end weg, niemand die naar jouw gejank luisterd.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Deboer_met_ck
Berichten: 40
Lid geworden op: 21 mar 2007 16:24

Re: Wat te doen bij valse beschuldiging bijtincident?

Ongelezen bericht door Deboer_met_ck »

Hoe is dit nu afgelopen :?:

Gesloten