KPN stoot juist alle activiteiten af die met een kabel en internet ed te maken hebben, het liefs zouden ze fuseren met UPC vlg ene Scheepmakers.

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Bij ons is de mediabox in mijn vakantie afgeleverd. Voor de vakantie ben ik inderdaad door UPC gebeld. Toen heb ik aangegeven dat ik geen intresse had. Dus dat telefoontje vooraf slaat gewoon nergens op. Ik geef aan dat ik hem niet wil, vervolgens krijg ik hem toch en moet ik hem zelf naar het postkantoor terug brengen. Dit grapje kost me dan eerst een telefoontje naar UPC 10 cpm, vervolgens benzine plus een kaartje voor de parkeermeter.Hoezo jaagt de mensen op kosten? Er wordt van tevoren eerst na je gebeld of je de mediabox wel wilt hebben?
Vriendelijkste, echt niet. Als ze zo vriendelijk zijn, waarom komen ze dan die mediabox niet zelf ophalen? Als je hierover naar UPC belt, dan zijn ze niet bereid om je ook maar even serieus te woord te staan. Zodra je aangeeft dat het lastig voor je is om de mediabox zelf naar het postkantoor te brengen en aangeeft dat ze hem bij je thuis kunnen komen ophalen, dan krijg je te horen: "Nou als U niet wilt meewerken dan moet U dat zelf weten. Ik verbreek nu dit gesprek." Noem jij dat vriendelijk?Je kunt alles neerschrijven, prima toch. UPC blijft overeind staan als de beste en vriendelijkste.
Daar heb je ook het volste recht op als je tevreden bent. Ikzelf heb eigenlijk nog nooit problemen met UPC gehad (heb alleen TV van UPC), ik vind alleen dat UPC niet netjes is met de manier waarop ze mensen die mediabox door de briefenbus schuiven. Tevens zullen ze moeten accepteren dat zo'n manier van handelen wel eens ergernis kan opleveren. Zoals ik al heb gezegd heb ik hem zelf terug gebracht. Dat is inmiddels 3 weken geleden. Tot nu toe heb ik nog geen bevestigging of zo mogen ontvangen van UPC. Ik vind dat ze op zijn minst een briefje mogen sturen zodat ik zeker weet dat ze over 5 maanden niet per ongeluk 2,16 (of zoiets) bij mijn nota's erbij optellen.Ik blijf een UPC fan
Goh, UPC heeft zowaar 1 tevreden klant.Je kunt alles neerschrijven, prima toch. UPC blijft overeind staan als de beste en vriendelijkste.
Foutje moet zijn onaangenaam mee verrast!!!!UPC heeft er velen aangenaam mee verreast.