LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuw persoonlijk schikkingsvoorstel van Dexia:

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
pewi

Re: Nieuw persoonlijk schikkingsvoorstel van Dexia:

Ongelezen bericht door pewi »

Niks ontvangen van dexia, maar mijn brievenbus ligt dan ook net iets verder weg. Misschien volgende week?

Vrgr pewi

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Gelukkig schrijf je mijn voornaam met een HOOFDletter.

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Pewi,

Lang niet iedereen krijgt deze "fantastische aanbieding” er zijn genoeg slachtoffers die het zonder moeten doen.

T :cry: n

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

Ik begrijp niet, indien de eega's vernietigd hebben en dit in handen van advocaten gelegd, hoe een Duisenberg voorstel dan nog mogelijk is?
Zou Dexia weten dat overdaad schaadt?

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

ze bieden dan ook aan om dat met uw advocaat te regelen.

punt 10:
Als u tegen Dexia een juridische procedure bent gestart zal Dexia , samen met uw eventuele advocaat/gemachtigde, na acceptatie van de Duisenberg -regeling de rechtbank verzoeken om deze procedure te royeren.

toch wel galant hé om dat voor mij te willen doen, zonder dat ikzelf ook maar een poot hoef uit te steken.

Als je de 12 puntenlijst doorleest (BELANGRIJKE INFORMATIE) dan kom je dingen tegen waardoor je ter plekke gaat kotsen.
punt 8.

bedenk dat het aanbod maar vier weken geldig is :lol:
. verder vertellen zij, dat ze vier weken nodig hebben om tot een definitief Duisenberg overzicht te komen.

Ze zijn zo geslepen, dat je je haast nog aan de botte zijde snijd als je niet oppast.

Wij moeten de kleine lettertjes goed lezen. Zij !!!!!!!!kunnen de grote letters nog niet een zien!!!!!!!!!.

Wij PROCEDEREN, EN ZIJN NIET IN VOOR EEN SCHIKKING OP DEXIA VOORWAARDEN.
Alleen voor recht.

Janny
Laatst gewijzigd door Janny op 01 mei 2006 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

ze bieden dan ook aan om dat met uw advocaat te regelen.
Ik krijg 500 euro terug voor advocaatkosten.
Dan moet ik natuurlijk wel voordat de rechter op 10 mei vonnist beslissen, want dan komen ze er natuurlijk achter dat ik geen advocaat heb.

En natuurlijk heb ik liever die 500 euro + een vette BKR notering voor de komende 5 jaar.

Ja dit is echt wat je kunt noemen een fantastisch aanbod op maat.

Janny

Ja Ad, Dexia doet het OP MAAT.

Welke maat? ja dat moet je nog maar afwachten.

Maar na een Fortis Maat , ga je toch niet meer voor de fooi van Dexia.? en die 500,== € die heb je dubbel en dwars verdiend, of je ze kunt incasseren is nog maar de vraag, maar verdiend heb je ze meer als wie dan ook.

Nee Ad vecht door, hou je taai, velen leven met je mee.

Janny

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

dexia is al veel langer bezig om mensen over te halen om toch maar vooral met de duisenberg regeling accoord te gaan.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=37985&start=0
En wanneer daar niet op geantwoord wordt, dan komen ze opnieuw met hetzelfde en dat het misschien aan je aandacht is ontsnapt.. :lol: :lol:
Maar ze willen dat je iets tekent en tegelijkertijd gaat er in de begeleidende brief, zoals gewoonlijk, iets van lichte aansporing, drang. of voor sommigen onder hun slachtoffers nog steeds dreiging uit van hun kant.
Het gaat ook helemaal niet over een accoord tussen dexia en haar slachtoffers, maar tussen dexia en slv, die daarmee een aanzienlijk bedrag (+/- 5 miljoen) tracht veilig te stellen.
dexia stelt met dat accoord overigens vele honderden miljoenen veilig, een bedrag waar ze helemaal geen recht op hebben, gezien de vele ongeldige contracten (geen 2e handtekening, geen vergunnnig, geen zorgplicht, geen of onvoldoende aandelen etc.) dexia was gewoon de aasgier en wij waren het aas.

geen 2e handtekening... geen vergunnnig... geen zorgplicht...
geen of onvoldoende aandelen...

Hoe zou je dit noemen als het niet dexia was?
Onzorgvuldigheid of bedrog?

Janny

smeerlapperij.

Math

Ongelezen bericht door Math »

Ik heb hem ook binnen gekregen vandaag en zal deze week mijn advocaat raadplegen. Wat mij irriteert is dat wel drie keer terugkomt: "Als u tegen Dexia een juridische procedure bent gestart". Ik ben potverdorie niet met een procedure gestart. Dexia heeft mij gedagvaard en ik moest wel een advocaat nemen. Wie is hier de procedure gestart?. Ze willen ook nog wel de griffie en deurwaarderskosten betalen die goedzakken. Het lijkt wel een filantropische instelling aan het worden. Voor ik het vergeet , ik krijg 1250 euro advocaatskosten terug. Hoe komt men aan al die verschillende bedragen, hoe worden deze kosten samengesteld? Gr. Math

Janny

Ik heb begrepen, dat de verschillen ontstaan, door de mate hoever je gevorderd bent met de procedure ed.:
van de Duisenbergregeling inclusief een proceskostenvergoeding die – afhankelijk van het belang en de stand van de procedure –
als ik het verkeerd heb, doe ik het in commmissie. Maar hoe ze dat per persoon beoordelen is mij een raadsel

janny

pewi

Ongelezen bericht door pewi »

Beste Pewi,

Lang niet iedereen krijgt deze "fantastische aanbieding” er zijn genoeg slachtoffers die het zonder moeten doen.

T:cry:n
Alsnog ontvangen.

Vrgr pewi

Belegger+

Ongelezen bericht door Belegger+ »

smeerlapperij.
Forse taal voor een dame.
Het is de toon die de muziek maakt.

Ik denk dat Dexia met de post verzend actie een zeer verstandig besluit heeft genomen. En, wat men hier niet beseft, het is een teken, dat de bank de groep die als langste doorsabbelt uitstekend heeft gedefinieerd en doelgericht kan benaderen.
De bank schijnt klaar te zijn met de rest, heeft het mogelijke verlies ingeschat en schijnt alle tijd vrij te maken voor de resterende doelgroep.

B+

*

Ongelezen bericht door * »

Mooi, komt er misschien schot in de zaak!

Brabander

Ongelezen bericht door Brabander »

Belegger +

Moest je helpen met enveloppen vullen en dicht plakken ????

Zo nee, hoe weet je dat dan !!!!!!!!!!!!!

Luigi

Ongelezen bericht door Luigi »

Belegger+ lijkt op Louis van Gaal :D
Hij toont zich een heel slecht verliezer! Klasse dat Fortis op zijn bek is gegaan, nu nog Dexia!!!

SS-Spaarder

Ongelezen bericht door SS-Spaarder »

Geen vertrouwen in de aanbiedingen van Dexia.
Onduidelijke berekeningen, alleen duidelijkheid over de wens van Dexia om de procedure te stoppen.
Misleiding ligt weer op de loer.
Vertrouw op de rechter en mijn advocaat.
Ook Dexia zal zich na alle vertragingstactieken moeten verantwoorden. :lol:

hathor

Ongelezen bericht door hathor »

Bij mij wisten ze niet precies wat ik betaald had aan Leaseproces. Ze zijn uitgegaan van EUR 125, maar er stond een aparte alinea bij, dat als ik EUR 895 had betaald, ik dit bedrag terug zou krijgen. Ze schijnen daar dus bij Dexia zeer goed op de hoogte te zijn van de verschillende tarieven. Ik heb in ieder geval de tip van Pieter ter harte genomen en kopieen gestuurd aan mijn advocaat bij Leaseproces. Zonder het Forum had ik waarschijnlijk allang de pijp aan Maarten gegeven. Nu ben ik van plan om door te gaan tot het einde. We weten natuurlijk niet zeker hoe het afloopt, maar om in het zicht van de haven af te haken lijkt me een slecht plan. En er is altijd nog een bekend gezegde: vele varkens maken de spoeling dun. Hoe minder mensen er uiteindelijk overblijven, hoe gunstiger voor de resterenden.

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

ik krijg de meest leuke mailtjes binnen van slachtoffers die orginele dingen bedenken met de antwoord envolope, ik zal ze hier niet verraden maar er zitten best leuke bij, maar mensen probeer waardig te blijven, hou het onder controle,
Dexia laat met dit "persoonlijke aanbod" alleen zien dat realiteit hen vreemd is, laat dexia nu eerst maar eens bewijzen dat er uberhaupt een restschuld kan bestaan, daarna mogen ze hem dan kwijtschelden, maar bij voorbaat iets kwijtschelden waarvan niemand weet of het bestaat heeft wel een heel hoog Efteling gehalte,

T :wink: n

miena

Ongelezen bericht door miena »

Kun je een compilatie maken Ton ? Lijkt me heel goed idee om weer eens telachen ;)

Gesloten