LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
SJZ

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door SJZ »

En wij maar denken dat we de enige levensvormen in het universum zijn.
Misschien zijn we dat ook wel ... in ieder geval is van een andere planeet met leven ons niks bekend.

SimonleBon

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door SimonleBon »

Misschien zijn we dat ook wel ... in ieder geval is van een andere planeet met leven ons niks bekend.
Er zijn zoveel andere sterrenstelsels (waarin zich ook weer miljoenen sterren bevinden) is het wel aannemelijk dat er elders nog (intelligent) leven is.
Wat heb je aan alles als je je kinderen niet ziet opgroeien? Ik zie zo veel mensen om mij heen, die zich uit de naad werken, de kinderen overladen met kado's en vervolgens verbaasd zijn dat de kinderen niets waarderen. Terwijl iets minder kado's en meer persoonlijke aandacht, de kinderen veel meer goed doet. Ik kan er s'avonds na het werk, echt naar uitkijken om even te ravotten met de kleintjes.

Juist!
Kan het eigenlijk niet beter verwoorden.
Ik hou verschrikkelijk veel van mijn zoontje en will het beste voor hem. Ik denk dat iedereen dat voor zijn kroost wil maar het op een andere manier uit. De een doet het met kadootjes, de ander met aandacht. Ik vind aandacht en zorg het mooiste dat je je kind kunt (en m.i. behoort te) geven, en je krijgt het allemaal ook weer terug :D .

Het gaat inderdaad of je de goede balans in je leven hebt gevonden. Als jij je er goed bij voelt, slaat dat ook weer over op ander. Pfff! ik lijk wel een zweefteef :wink:
Ga nu nog ff een spelletje spelen met de kleine.... :P

Gesloten