alleen Jan 1 met of zonder pet niet.
Dus Jan vertel vertel
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
En dat is precies waar we aan kapot gegaan zijn.....Ik blijf toch een rooie rakker.
helaas ik kom dezelfde mensen elk weekend weer tegen met een volle kar dus dat gaat niet op.De grootte van de boodschappenkar is niet bepalend.
kan wel voor een hele maand zijn.
Toevallig heb ik dat een paar dagen geleden aan mijn oma voorgelegd, die alleenstaand aow is en zonder pensioen. Ze komt geen cent te kort zegt ze en hoeft niets te laten.@ Kar2 Ga maar is praten met alleenstaande aow mensen zonder pensioen, (NB: dat zijn er nogal wat),
Mijn oma binnen? Ha ha nou nee niet bepaald hoor. Ze is niet schathemelrijk of zo, gewoon normaal standaard.at vind ik heel knap je oma. Dan zal ze al wel "binnen" zijn. Dan heb je ook niets te klagen.
Even een vraagje. Heb je soms dezelfde oma als Dilbert? Die zei ooit precies hetzelfde.
Echt origineel ben je niet, die onzin is hier al eens eerder naar voren gebracht. Maar het zegt meer over jou dan over het gestelde, een ander napraten geen eigen mening hebben, als er meer zeggen dat de euro het leven duurder maakt, dan is dat zo. Zelf eerlijk zijn tegenover jezelf en je omgeving, dat komt niet in je op.G7
Geplaatst op 23 Jul 2006 10:16 door G7
Dan komt vader Jan1 soms nog even om de hoek kijken. Het is denk ik hoor, een familiebedrijfje wat de hele dag hier dezelfde topics loopt te voorzien van hun mening en commentaar. Verder niks mee hoor!
Mijn oma leven op het uiterste minimum? Nou als dat zo is dan wil ik ook leven op het uiterste minimum, daar teken ik dan meteen voor.Deze mensen zullen ook nooit klagen of ze nu verhongeren of niet maar leven ondertussen wel van het uiterste minimum en hebben dit in de 2e wereldoorlog al is eerder moeten doen.
De verzinsels worden met de dag genialer G7, ga zo door, misschien krijg je er nog een boek uit op een dag, Fantasy schijnt je genre te zijn.Jij denkt dat die 2 tegenover elkaar op kantoor zitten? Sterker nog. Overdag zit Dilbert hier en gaat s'middags naar huis, om zijn eigen om te kleden, om s,avonds weer verder te gaan als Karr-2.
Dan komt vader Jan1 soms nog even om de hoek kijken en heel enkele keer oom Martin uit 1976. Het is denk ik hoor, een familiebedrijfje wat de hele dag hier dezelfde topics loopt te voorzien van hun mening en commentaar. Verder niks mee hoor!