LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Club la Costa / Marina del Sol?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
cayote-girl
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 mar 2008 18:34

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door cayote-girl »

Hallo,

wij zijn ook in 2006 benaderd door een call-center met de mededeling dat wij een prijs hadden gewonnen en dat wij de papieren in Maarsen moesten komen ophalen. Geen probleem! Nu bleek het om een demonstratie te gaan van ongeveer 2 uur. Wij zijn hier toen niet op ingegaan, maar hebben wel de vakantieformulieren meegenomen.
We hebben de formulieren thuis ingevuld en per fax naar CLC in Spanje gefaxt. Alles was binnen een zeer korte tijd geregeld, we konden in februari 2008 (voorjaarsvakantie) al terecht aan de Costa del Sol. Alleen nog ff de vlucht boeken. Dat hebben we gedaan en voor nog geen € 525,00 vlogen we richting Spanje.
We hebben verder geen extra kosten gemaakt, behalve natuurlijk je eten, drinken en activiteiten. Wij hebben daar een zeer leuke tijd gehad en zijn nergens toe gedwongen.
Ik heb in Spanje onze ervaring gedeeld over onze ontmoeting in Maarssen...door deze ontmoeting gingen we zeer sceptisch naar Spanje toe! Maar eerlijk is eerlijk..... we hebben gewoon genoten van onze tijd in Spanje en in december gaan we naar Tenerife.
Tot nu toe hebben we een zeer leuk contact met de mensen die daar werken. Daar zitten ook BELGEN...dus meneer die commentaar heeft over het feit dat belgen daar niet intrappen.....ga zelf maar eens kijken voordat je een oordeel geeft.

Een tevreden "trial-member"

dorpstraat
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 feb 2008 15:17

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door dorpstraat »

De mensen met de negatieve berichten, zijn die nu naar een resort geweest of niet. Of laten die zich steeds afschrikken?
Daar ben ik erg benieuwd naar.
De mensen die er zijn geweest zijn toch best positief.

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door Cees Peek »

Beste Dorpstraat,

Ik ben al drie maal naar Fuengirola geweest, en als je al mijn berichten goed gelezen had, dan had je ook gezien dat ik verwijs naar mijn web pagina op MSN Space waar je de foto's kan bewonderen.

Dan had je ook gelezen dat ik geschreven heb dat het een prachtig resort is, waar ik moeite mee heb is het feit dat ze bij de verkoop dingen beloven en nadien niet waar maken.

Zoals de punten blijven waarde vast, en wanneer je toch de punten wil verkopen ter zijner tijd, dat je dan eerst bij hen terecht kan.

Maar niets is minder waar, zij kopen namelijk helemaal niets terug, je moet ze maar op de vrije markt verkopen en daar zijn ze nog maar 2/3 van de aankoop waarde, buiten de extra kosten die je dient te maken om ze in de verkoop te krijgen.

Ik hoop je vraag zo goed beantwoord te hebben
met vriendelijk groet
Cees F.M. Peek

cayote-girl
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 mar 2008 18:34

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door cayote-girl »

Hallo Cees,

waarom ga je 3x naar de zelfde plaats terwijl je overal in de wereld naar toe kan, dan ga je toch niet 3x naar het zelfde toe? U bent zeer negatief...prima....maar mensen die wel positief zijn die kraakt u behoorlijk af..WAAROM. Voor de een werkt dit systeem wel en voor de ander niet..
Ik heb geen klachten over CLC en heb ook geen extra kosten gehad zoals €29.00 p.p voor de reis waar ik veel over heb gelezen.
Mijnervaring in Maarssen was zeer negatief, maar in Fuengirola zeer positief.

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door Cees Peek »

cayote-girl,

Je moet eerst alles goed lezen en dan pas commentaar leveren.

Cees F.M. Peek

[email protected]
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:16

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door [email protected] »

hallo tot nog toe heb ik nog niemand gelezen die wel op vakantie is geweest zonder asp.lid te zijn van de club is er niemand die niet lid is geworden maar wel de gratis vakantie heeft genoten of les ik niet goed. graag reactie gr.e

cayote-girl
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 mar 2008 18:34

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door cayote-girl »

Vrienden van ons hebben zich niet aangemeld voor een proefperiode van 3 jaar en die hebben even goed een fijne en leuke vakantie gehad
Iedereen moet voor zich zelf uitmaken of je op deze manier vakantie wil of niet.
Niemand is verplicht om hier aan mee te doen en je wordt ook niet gedwongen!! Tenminste die ervaringen delen wij in elk geval niet.


En meneer Cees, u wist toch ook waar u voor de tijd aan begon? Zoniet dan heeft u niet goed geluisterd net zoals ik volgens u niet goed kan lezen!

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door Cees Peek »

cayote-girl,

Er blijft nog steeds staan dat je alles nog steeds niet goed gelezen hebt, of je werkt in Maarssen, dan zij het je vergeven dat je het niet goed wil lezen!!!!!

Cees F.M. Peek

cayote-girl
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 mar 2008 18:34

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door cayote-girl »

NEE ik werk niet voor CLC!
:evil:
Ik vind het zelfs zeer beledigend!

cayote-girl
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 mar 2008 18:34

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door cayote-girl »

Ik heb uw berichten goed gelezen en u bent altijd tevreden geweest, u wilt uw punten verkopen! Heb ik toch goed gelezen?
Ik snap alleen niet waarom u nu zo negatief bent.

dorpstraat
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 feb 2008 15:17

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door dorpstraat »

Wij zijn in Maarssen geweest en wisten toen exact wat ons te wachten stond. Dat het time-sharing was stond bij ons bij voorbaat al vast.
We wilden ook helemaal niets kopen, alleen van die aanbieding van 29 euro pp naar Malaga wilden we wel gebruik maken.

Dat is tot nu toe allemaal perfect geregeld, alle vragen worden netjes beantwoord en alles klopt tot nog toe.

Voordat je je daat toe laat verleiden om zoiets te kopen als time-sharing laat je je toch wel heel goed voorlichten..

dorpstraat
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 feb 2008 15:17

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door dorpstraat »

Ik denk dat als je het komplete pakket van CLC wil kopen, gewoon erg goed in slappe was moet zitten om zoiets aan te schaffen. Het is niet voor 1 keer om zo op vakantie te gaan, maar elk jaar, liefst een paar keer per jaar. Anders is zoiets toch nooit lonend?

Het is een perfect produkt om zo op vakantie tegaan. Bijna alle luxe resorts in de carribean werken zo. Mits je geld te besteden hebt.

cayote-girl
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 mar 2008 18:34

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door cayote-girl »

Dorpstraat,

ik ben het helemaal met u eens.
8)
vriendelijke groet

dorpstraat
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 feb 2008 15:17

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door dorpstraat »

Nog even ter informatie voor Dhr. Cees Peek;
ik werk niet voor CLC en ook niet in Maarssen en ik snap niet dat jij jou steeds aangesproken voelt..

dia
Berichten: 185
Lid geworden op: 08 dec 2007 10:06

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door dia »

cayote-girl

Alles was binnen een zeer korte tijd geregeld, we konden in februari 2008 (voorjaarsvakantie) al terecht aan de Costa del Sol. Alleen nog ff de vlucht boeken. Dat hebben we gedaan en voor nog geen € 525,00 vlogen we richting Spanje.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:roll: :roll: 525,00 euro voor een vlucht maar spanje met twee personen en dan nog eten en drinken!!!
wij gaan binnenkort 12 dagen naar Tunesie 5 sterren al in***** en betalen 750 euro pp en daar is bacardi cola alle soorten coktails en alle drankjes inbegrepen.En mijn bed wordt voor mij opgemaakt mijn kamer gepoets en ik moet zeker niet zelf koken of onbijt klaarmaken.Ik weet wel wat ik kies 8)

cayote-girl
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 mar 2008 18:34

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door cayote-girl »

Hallo,

Ik heb nergens geschreven dat het om 2 personen ging.
Die vlucht voor nog geen 525.00 euro was voor 4 personen en aangezien wij verplicht zijn om in de duurdere periode te gaan ivm schoolvakantie van de kinderen, dan valt dat best wel mee.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door sprookje »

En mijn bed wordt voor mij opgemaakt mijn kamer gepoets en ik moet zeker niet zelf koken of onbijt klaarmaken.Ik weet wel wat ik kies
-----------------------------------------------------------------------------------------
Toch moet ze zelf niks doen en dat is vakantie!!

cayote-girl
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 mar 2008 18:34

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door cayote-girl »

Ik kies daar zelf voor en als u dat niet wil dan is dat uw goed recht, maar waar maakt u zich zo druk over. Iedereen kiest een vakantie die bij hen past en niet wat een ander wil. Toch?

sailer82
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2008 18:58

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door sailer82 »

Beste cayote-girl..

Wat ik een beetje vreemd vind is dat u zegt dat u niet bent ingegaan op het aanbod, uw preciese woorden: Wij zijn hier toen niet op ingegaan.
Daarna bent u naar Malaga geweest.. En gaat u in december naar tenerife, wat heel apart is omdat u maar voor 1 plaats (1 week) kunt kiezen met de 29 euro promotie week :roll: (hebben ze mij zelf "heel duidelijk" uitgelegd tijdens de presentatie)
Alleen als u het proef lidmaatschap neemt, kunt u meer met deze club op vakantie.. En dan gaat u toch niet naar spanje en daarna naar tenerife?? U snapte zelf niet waarom meneer peek 3 keer naar een zelfde plek is gegaan.. Tenerife kunt u veeeeeel goedkoper op een andere manier!
Ook heb ik nog HELEMAAL NIEMAND gesproken die zich nergens toe gedwongen voelden in Spanje of tenerife...

En dan eindigt u ook nog eens met: Een tevreden "trial-member"
Ik dacht dat u er niet op in was gegaan????? :lol:

Sorry hoor maar ik geloof er helemaal niks van!!!
Maar wel goed geprobeerd :wink:

Ik zou wel eens wat foto's willen zien van u en uw gezin op het club la costa resort..
Als we die niet te zien krijgen, weten we genoeg 8)

cayote-girl
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 mar 2008 18:34

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door cayote-girl »

Dat klopt, in Maarssen zijn wij niet op het aanbod ingegaan omdat ze veel te agressief waren, maar wij hebben wel die proefweek genomen, want wie wil er nu geen gratis vakantie. Daar kon je de formulieren voor invullen. Ik lees dat je het hebt over €29.00, maar dat heb ik niet betaald. ik heb alleen maar mijn vliegtickerts gekocht en niet meer.
De marketingweek ben je verplicht om in Mijas door te brengen en dat hebben wij ook gedaan.
Na die week hebben wij besloten om 3 jaar gebruik te gaan maken van het trial membership en dan kun je weer naar Malaga (mijas) of naar Tenerife. Daarna kun je overal naar toe waar je wil en geloof maar niet dat ik dan nog een keer naar Spanje ga...dan weet ik nog wel betere vakantielanden om naar toe te gaan. Daarom snap ik niet dat die beste meneer daar nog een keer is heen gegaan.

Indien u mij uw mailadres geeft ben ik zeer zeker bereid om uw een aantal foto's te laten zien. Ik weet niet hoe ik ze hier op de site krijg, of neemt u hier ook geen genoegen mee?
Ik verneem het wel van u.

Gesloten