LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing
-
Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing
Alweer iemand die denkt dat het versturen van zgn. e-mailrapporten onder MLM valt...
Lees eens het boek Netwerkmarketing voor dummies van Zig Ziglar, misschien dat je dan ziet dat je met een illegaal piramidesysteem bezig bent...
Of kijk eens op de volgende linken:
http://nl.wikipedia.org/wiki/MLM
http://nl.wikipedia.org/wiki/Piramidespel
En zoals bekent zijn piramidespelen illegaal in Nederland, Europa, zelfs wereldwijd...
Maar, gelukkig is dit jouw keuze en niet de mijne.
En voordat je begint dat ik negatief ben....
Als je wat topics hier leest zul je zien dat ik ECHTE MLM erg waardeer en dat deze mij heeft geholpen met mijn WSNP.
Groet,
Alex van Breemen
Lees eens het boek Netwerkmarketing voor dummies van Zig Ziglar, misschien dat je dan ziet dat je met een illegaal piramidesysteem bezig bent...
Of kijk eens op de volgende linken:
http://nl.wikipedia.org/wiki/MLM
http://nl.wikipedia.org/wiki/Piramidespel
En zoals bekent zijn piramidespelen illegaal in Nederland, Europa, zelfs wereldwijd...
Maar, gelukkig is dit jouw keuze en niet de mijne.
En voordat je begint dat ik negatief ben....
Als je wat topics hier leest zul je zien dat ik ECHTE MLM erg waardeer en dat deze mij heeft geholpen met mijn WSNP.
Groet,
Alex van Breemen
Hoi so be it,
De lijst van Kim Klaver wordt iedere week ververst. Er kunnen nogal wat verschillen in zijn, de ene of andere week. De cijfers zijn verder gebaseerd op bezoeken op de sites op internet. Dus het zegt lang niet alles. Ze haalt de cijfers van Alexa.com.
Als er bijvoorbeeld een internet actie is kunnen er plotseling veel bezoekers zijn, Zo stond een paar weken geleden Succes University bovenaan. Volgens mij doen die nogal wat aan reclame via internet.
ik wil kijken of de bedrijven die bovenaan de lijst zijn ook transparanter zijn op internet. Ik zou hel leuk vinden dat hoe open je bent op internet,(naam, compensatieplan producten etc.) hoe meer bezoekers je krijgt. Maar ik weet nog helemaal niet of dat wel klopt.
De lijst van Kim Klaver wordt iedere week ververst. Er kunnen nogal wat verschillen in zijn, de ene of andere week. De cijfers zijn verder gebaseerd op bezoeken op de sites op internet. Dus het zegt lang niet alles. Ze haalt de cijfers van Alexa.com.
Als er bijvoorbeeld een internet actie is kunnen er plotseling veel bezoekers zijn, Zo stond een paar weken geleden Succes University bovenaan. Volgens mij doen die nogal wat aan reclame via internet.
ik wil kijken of de bedrijven die bovenaan de lijst zijn ook transparanter zijn op internet. Ik zou hel leuk vinden dat hoe open je bent op internet,(naam, compensatieplan producten etc.) hoe meer bezoekers je krijgt. Maar ik weet nog helemaal niet of dat wel klopt.
Hallo allemaal
Lees dit even goed door dan kunt u zien dat het geen piramidespel is waar ik het overgehad heb.
http://www.geldverdiensite.nl/Het5Dolla ... mmaCor.htm
Veel succes
Lees dit even goed door dan kunt u zien dat het geen piramidespel is waar ik het overgehad heb.
http://www.geldverdiensite.nl/Het5Dolla ... mmaCor.htm
Veel succes
Allemaal slappe verhalen om jou werkelijke beweegreden te verbergen! Je bent gewoon bezig met spam op het forum te plaatsen en dat is Niet toegestaan. Volgens mij breng jij nu zelfs mlm in discrediet! Hoe kom je er bij dat dit mlm is. Gewoon een ordinair piramidespelletje.En nu niet zeuren over negatieve mensen, maar opzouten met je zooi.
Joopataa
Joopataa
Weer zo iemand met baard of snor of pijp die de gehele dag niets anders te doen heeft dan op dit forum de wereldverbeteraar uit te hangen, of is het telkens de zelfde (maarschalk etc....) die onder verschillende pseudoniems werkt?
Dit was wat mij betreft echt het laatste bericht, veel succes verder met je gezeur, wie denk je wel dat je bent?
Veel succes Rachil
Dit was wat mij betreft echt het laatste bericht, veel succes verder met je gezeur, wie denk je wel dat je bent?
Veel succes Rachil
-
Laat ik deze vraag beantwoorden voor allen die op jou post gereageerd hebben: Volwassen mensen die zich niet laten beinvloeden door jouw kinderpsychologie en jouw idee zien voor wat het is, een piramidespel.Dit was wat mij betreft echt het laatste bericht, veel succes verder met je gezeur, wie denk je wel dat je bent?
@Rachil,
Ten eerste, je aannames zijn te gek voor woorden, maar typeren wel zij die met illegale pyramidespelletjes en MLM oplichting bezig zijn.
Ten tweede, mijn voorgaande opmerkingen en aansluitende vragen worden niet weerlegd door jou, je komt enkel af met onbenullige antwoorden en aannames.
En die nieuwe link die je doorstuurde, om je een breuk te lachen, zo dorzichtig is het dat dit een ilegale pyramide structuur betreft!
En de voorstanders van MLM zullen het feit dat je volhoudt dat jou 5$ scam MLM is niet in dank afnemen. Hoezeer ik MLM ook verafschuw, op zijn minst hebben zij een product. En nee, een internet tijdschriftje is geen product.
En nu hard weglopen als je wat tegenwind krijgt is ook niet echt volwassen...
Ten eerste, je aannames zijn te gek voor woorden, maar typeren wel zij die met illegale pyramidespelletjes en MLM oplichting bezig zijn.
Ten tweede, mijn voorgaande opmerkingen en aansluitende vragen worden niet weerlegd door jou, je komt enkel af met onbenullige antwoorden en aannames.
En die nieuwe link die je doorstuurde, om je een breuk te lachen, zo dorzichtig is het dat dit een ilegale pyramide structuur betreft!
En de voorstanders van MLM zullen het feit dat je volhoudt dat jou 5$ scam MLM is niet in dank afnemen. Hoezeer ik MLM ook verafschuw, op zijn minst hebben zij een product. En nee, een internet tijdschriftje is geen product.
En nu hard weglopen als je wat tegenwind krijgt is ook niet echt volwassen...
Laatst gewijzigd door mlmangel op 01 aug 2006 13:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Dat is wel duidelijk, ja. Zo eenvoudig te doorzien, zo overduidelijk oplichting.De eenvoud van dit programma verbaast mensen al sinds 1997.
Voor alle weldoeners
Veel succes Rachil
Veel succes Rachil
Al je vrienden en buren gehad? Hier is spam Niet toegestaan, ook niet zogenaamd om info te geven. Hier krijgt mlm nu een slechte naam door als je niet eens in staat bent op een legale manier klantjes te zoeken.
Joopataa
Joopataa
Onderstaande site is een overduidelijk voorbeeld van de misleiding van MLM Scams.
De foto's van een jet ski, groot huis, speedboot, paarden, en mooie auto geven de indruk dat een ieder die hieraan meedoet dit zal verkrijgen.
Er wordt niets gezegd over de producten of diensten, en nog minder over de soort van functie die aangeboden wordt.
Over het loon wordt enkel gezegd dat het ongelimiteerd is...
http://www.gezondestart.nl/
Dit is een MLM SCAM, trap er niet in, ze zijn enkel op uw geld uit!
De foto's van een jet ski, groot huis, speedboot, paarden, en mooie auto geven de indruk dat een ieder die hieraan meedoet dit zal verkrijgen.
Er wordt niets gezegd over de producten of diensten, en nog minder over de soort van functie die aangeboden wordt.
http://www.gezondestart.nl/
@ mlmangel,
Ga je óók zo te keer tegen reclame die suggereert dat het mooiste moment in je leven niet de geboorte van je kind was.... of je trouwdag...., maar het moment dat je voor de eerste maal je maandverbandje van het merk "lekdicht" in je reet stopte?
So be it
Sorry, niet zo grof bedoelt, maar zie alles eens een keer naar verhouding.
En jouw geroep over scams begint ook aardig ingedoctrineerd te lijken...
Koppig mannetje ben je toch.Onderstaande site is een overduidelijk voorbeeld van de misleiding van MLM Scams.
De foto's van een jet ski, groot huis, speedboot, paarden, en mooie auto geven de indruk dat een ieder die hieraan meedoet dit zal verkrijgen. (DAT VIND JIJ!)
Ga je óók zo te keer tegen reclame die suggereert dat het mooiste moment in je leven niet de geboorte van je kind was.... of je trouwdag...., maar het moment dat je voor de eerste maal je maandverbandje van het merk "lekdicht" in je reet stopte?
So be it
Sorry, niet zo grof bedoelt, maar zie alles eens een keer naar verhouding.
En jouw geroep over scams begint ook aardig ingedoctrineerd te lijken...
-
Het percentage mensen dat dit als de mooiste dag ervaart ligt dusdanig veel hoger dat ik daar geen probleem mee heb.Ga je óók zo te keer tegen reclame die suggereert dat het mooiste moment in je leven niet de geboorte van je kind was.... of je trouwdag....,
Maar waarom laten die sites dat allemaal zien. Jij hebt hier al eens gezegd dat mlm puur een hobby is. Op een dusdanige manier mensen gaan misleiden om met een hobby te starten lijkt me niet echt iets waar jij vrolijk van zal worden dan.
Hoi Maarschalk,
Laat maar zien. Ben kinds aan het worden als dat zo is!
Voor velen is het een hobby. Een sociaal tijdverdrijf. Leuke mensen om je heen. Gezellig.Goede producten (vinden zij) en misschien verdien je nog een paar tientjes of een paar honderd euro.
En voor velen BEGINT het als een "hobby"......
En je wilt een totaal plaatje kunnen laten zien aan mensen. Dus zoek je die afspraak!
(En kom nou niet aan met : "zo gauw mogelijk die handtekening..." want je weet dat dat bij "nette" mlmbedrijven zo niet werkt!)
WAT voor "stukje" van mlm kun je laten zien in één minuut, zonder dat iemand een verkeerde richting in wordt gestuurd en gelijk met een vooroordeel zit?
So be it.
(Op zo'n manier zijn jullie misschien aan jullie vooroordeel gekomen? Kan zijn.....!)
Bedoel je nu die tampon?Het percentage mensen dat dit als de mooiste dag ervaart ligt dusdanig veel hoger dat ik daar geen probleem mee heb.
Jij hebt hier al eens gezegd dat mlm puur een hobby is.
Laat maar zien. Ben kinds aan het worden als dat zo is!
Voor velen is het een hobby. Een sociaal tijdverdrijf. Leuke mensen om je heen. Gezellig.Goede producten (vinden zij) en misschien verdien je nog een paar tientjes of een paar honderd euro.
En voor velen BEGINT het als een "hobby"......
Ben er ook niet kapot van. Maar de hele maatschappij zit zo in elkaar.Op een dusdanige manier mensen gaan misleiden om met een hobby te starten lijkt me niet echt iets waar jij vrolijk van zal worden dan.
En je wilt een totaal plaatje kunnen laten zien aan mensen. Dus zoek je die afspraak!
(En kom nou niet aan met : "zo gauw mogelijk die handtekening..." want je weet dat dat bij "nette" mlmbedrijven zo niet werkt!)
WAT voor "stukje" van mlm kun je laten zien in één minuut, zonder dat iemand een verkeerde richting in wordt gestuurd en gelijk met een vooroordeel zit?
So be it.
(Op zo'n manier zijn jullie misschien aan jullie vooroordeel gekomen? Kan zijn.....!)
-
Wat dacht je van de waarheid? Gewoon de paar extra centen die er over het algemeen mee verdiend wordt? Als mensen er al iets mee verdienen.WAT voor "stukje" van mlm kun je laten zien in één minuut, zonder dat iemand een verkeerde richting in wordt gestuurd en gelijk met een vooroordeel zit?
@ Maarschalk,
Wat ben je toch een zielige man, door alleen maar met zo'n antwoord te komen......
Niks over "hobby".....?
Lekker weer ''ontwijken''?
So be it
Wat ben je toch een zielige man, door alleen maar met zo'n antwoord te komen......
Niks over "hobby".....?
Lekker weer ''ontwijken''?
So be it
-
Ach ja, ik ben zielig. Jij stelt een vraag en ik geef er antwoord op. Ik zeg misschien niet wat je wil horen, maar wel wat tips om te zoregn dat mlm enigszins minder in een kwaad daglicht komt te staan.
-
ReneW
Geplaatst op 24 Jul 2006 21:24 door ReneW
--------------------------------------------------------------------------------
Ik deug van geen kant! Ben de grootste crimineel, licht mensen op maar ben nog nooit opgepakt, in de cel gesmeten of berecht en weet je waarom niet? Omdat het MLM-verhaal binnen de grenzen van de wetgeving past! Waarom doen mensen geen aangifte? Ik zal mijn oude leerboeken er even bijhalen (: Wetboek van Strafrecht, tweede boek (misdrijven): straf artikel 326 (oplichting)
Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het ter beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan oplichting, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Nou, nee, ik heb geen valse naam gegeven als ik iemand inschreef, doe geen kunstgrepen, maak niemand wat afhandig, stel geen gegevens ter beschikking voor handelsverkeer. Volgens dit artikel doe ik niets verkeerd. Misschien een ander artikel volgens het strafrecht?
Mijn wetb van Strafrecht is al wat aan de oude kant, ik heb een poging gedaan om te kijken of er begrippen in stonden als mlm, netwerk, marketing (combinaties er van) multi level, maar ik kon niets vinden. Zou het dan toch legaal zijn?
Dat mlm zich binnen de wetgeving beweegt (een stokpaardje van veel pro mlmers) en jij daarom nooit met de politie in aanraking gekomen bent, wil niet zeggen dat de handelswijze binnen mlm netjes is en geen slachtoffers maakt.
Veel louche autohandelaren zijn ook gewoon binnen de wet actief, wil dat zeggen dat ze geen rotzooi verkopen en de boel niet tillen?
Het is bovendien erg opvallend dat pro mlmers wel erg vaak aanhalen dat mlm niet illegaal is, dat is toch niet nodig in zo'n bloeiende bedrijfstak?
Ook heb ik hier vergelijkingen gelezen met franchise bedrijven als mc donalds.
Het verschil met mlm is duidelijk, het gros van deze franchisenemers slaagt en verdient (op temijn) een aanzienlijke boterham.
Ik geef toe dat niet iedereen franchisenemer kan worden, de investering is groot, de slagingskans is dat evenwel ook.
Gewoon eerlijk zijn en toegeven dat er voor zeer weinigen succes in mlm is weggelegd is er niet bij.
ook bestaat er bij veel pro-mlmers irritatie over het aanhalen van de foto's en verhalen over dure auto's en villa's, vertoond op seminars.
Jullie weten dat dit gewoon feiten zijn, ik heb zoals eerder vermeld meerdere seminars van verschillende mlm bijgewoond en zonder uitzondering gebeurde dit op ieder seminar.
Waarom gebeurt dit nog steeds terwijl deze zaken alleen zijn weggelegd voor de top.
Geen enkele andere handel drijft op het aanboren van je ''warme'' contacten, simpelweg omdat dit alleen op de korte termijn werkt, of erger helemaal niet.
Ik heb zelf aan der lijfe ondervonden hoe irritant het is als iemand in je directe omgeving zich bezig houd met mlm, 4 x vriendelijk nee was nog niet genoeg, waarna je genoodzaakt bent om het dan maar eens wat minder vriendelijk te zeggen.
Niet prettig voor beide partijen kan ik jullie melden.
Als je dan ook nog ziet gebeuren dat zo'n persoon financieel flink het schip in gaat is het helemaal triest.
Neem eens een kijkje op de diverse handelsites en je zult zijn dat het er wemelt van mlm-producten onder de inkoopprijs.Dit zegt genoeg.
(dit is al eerder gemeld door joopadaa en klopt gewoon, of zullen die producten erop gezet zijn door anti-mlmers??)
Ik heb geen enkel financieel gewin bij mijn anti-mlm standpunt, heb geen eigen site of iets dergelijks, ben niet gefrustreerd (gezonde eigen zaak), ben niet laf of dom en al helemaal niet onwetend over het mlm gebeuren.
Ik vind het alleen erg voor mensen die in hun goedgelovigheid met deze bedrijven in zee gaan.
Geplaatst op 24 Jul 2006 21:24 door ReneW
--------------------------------------------------------------------------------
Ik deug van geen kant! Ben de grootste crimineel, licht mensen op maar ben nog nooit opgepakt, in de cel gesmeten of berecht en weet je waarom niet? Omdat het MLM-verhaal binnen de grenzen van de wetgeving past! Waarom doen mensen geen aangifte? Ik zal mijn oude leerboeken er even bijhalen (: Wetboek van Strafrecht, tweede boek (misdrijven): straf artikel 326 (oplichting)
Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het ter beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan oplichting, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Nou, nee, ik heb geen valse naam gegeven als ik iemand inschreef, doe geen kunstgrepen, maak niemand wat afhandig, stel geen gegevens ter beschikking voor handelsverkeer. Volgens dit artikel doe ik niets verkeerd. Misschien een ander artikel volgens het strafrecht?
Mijn wetb van Strafrecht is al wat aan de oude kant, ik heb een poging gedaan om te kijken of er begrippen in stonden als mlm, netwerk, marketing (combinaties er van) multi level, maar ik kon niets vinden. Zou het dan toch legaal zijn?
Dat mlm zich binnen de wetgeving beweegt (een stokpaardje van veel pro mlmers) en jij daarom nooit met de politie in aanraking gekomen bent, wil niet zeggen dat de handelswijze binnen mlm netjes is en geen slachtoffers maakt.
Veel louche autohandelaren zijn ook gewoon binnen de wet actief, wil dat zeggen dat ze geen rotzooi verkopen en de boel niet tillen?
Het is bovendien erg opvallend dat pro mlmers wel erg vaak aanhalen dat mlm niet illegaal is, dat is toch niet nodig in zo'n bloeiende bedrijfstak?
Ook heb ik hier vergelijkingen gelezen met franchise bedrijven als mc donalds.
Het verschil met mlm is duidelijk, het gros van deze franchisenemers slaagt en verdient (op temijn) een aanzienlijke boterham.
Ik geef toe dat niet iedereen franchisenemer kan worden, de investering is groot, de slagingskans is dat evenwel ook.
Gewoon eerlijk zijn en toegeven dat er voor zeer weinigen succes in mlm is weggelegd is er niet bij.
ook bestaat er bij veel pro-mlmers irritatie over het aanhalen van de foto's en verhalen over dure auto's en villa's, vertoond op seminars.
Jullie weten dat dit gewoon feiten zijn, ik heb zoals eerder vermeld meerdere seminars van verschillende mlm bijgewoond en zonder uitzondering gebeurde dit op ieder seminar.
Waarom gebeurt dit nog steeds terwijl deze zaken alleen zijn weggelegd voor de top.
Geen enkele andere handel drijft op het aanboren van je ''warme'' contacten, simpelweg omdat dit alleen op de korte termijn werkt, of erger helemaal niet.
Ik heb zelf aan der lijfe ondervonden hoe irritant het is als iemand in je directe omgeving zich bezig houd met mlm, 4 x vriendelijk nee was nog niet genoeg, waarna je genoodzaakt bent om het dan maar eens wat minder vriendelijk te zeggen.
Niet prettig voor beide partijen kan ik jullie melden.
Als je dan ook nog ziet gebeuren dat zo'n persoon financieel flink het schip in gaat is het helemaal triest.
Neem eens een kijkje op de diverse handelsites en je zult zijn dat het er wemelt van mlm-producten onder de inkoopprijs.Dit zegt genoeg.
(dit is al eerder gemeld door joopadaa en klopt gewoon, of zullen die producten erop gezet zijn door anti-mlmers??)
Ik heb geen enkel financieel gewin bij mijn anti-mlm standpunt, heb geen eigen site of iets dergelijks, ben niet gefrustreerd (gezonde eigen zaak), ben niet laf of dom en al helemaal niet onwetend over het mlm gebeuren.
Ik vind het alleen erg voor mensen die in hun goedgelovigheid met deze bedrijven in zee gaan.
JJ,
Weet je niet hoe je kunt "quoten"?
Arceren en dan op vierkantje "quote" drukken.
Maakt het wat leesbaarder!
?
Weet je wat mondreclame is?
Is het faillisement al op geheven, omdat die honderd euro niet inbaar was?
Goh..., wat kost tegenwoordig "glister" tandpasta bij Appie?
En SA-8?
Hoeveel kost dat bij de C1000?
Nou, nou.... nou ga je zitten zwammen...!
Hoe is het met oma?????
Het beste, SBI
Weet je niet hoe je kunt "quoten"?
Arceren en dan op vierkantje "quote" drukken.
Maakt het wat leesbaarder!
Probeer je nu interessant te doen?Veel louche autohandelaren zijn ook gewoon binnen de wet actief, wil dat zeggen dat ze geen rotzooi verkopen en de boel niet tillen?
Ben je te lui om te werken dan?Gewoon eerlijk zijn en toegeven dat er voor zeer weinigen succes in mlm is weggelegd is er niet bij.
?
Je kletst uit je nek.Geen enkele andere handel drijft op het aanboren van je ''warme'' contacten, simpelweg omdat dit alleen op de korte termijn werkt, of erger helemaal niet.
Weet je wat mondreclame is?
Je houdt wel van sprookjes?Als je dan ook nog ziet gebeuren dat zo'n persoon financieel flink het schip in gaat is het helemaal triest.
Is het faillisement al op geheven, omdat die honderd euro niet inbaar was?
Goh..., wat kost tegenwoordig "glister" tandpasta bij Appie?
Jaha! Laat maar zien!(dit is al eerder gemeld door joopadaa en klopt gewoon, of zullen die producten erop gezet zijn door anti-mlmers??)
En SA-8?
Hoeveel kost dat bij de C1000?
Ja?Ik heb geen enkel financieel gewin bij mijn anti-mlm standpunt, heb geen eigen site of iets dergelijks,
ben niet gefrustreerd (gezonde eigen zaak), ben niet laf of dom en al helemaal niet onwetend over het mlm gebeuren.
Nou, nou.... nou ga je zitten zwammen...!
Dat vind ik toch lief van je.....!Ik vind het alleen erg voor mensen die in hun goedgelovigheid met deze bedrijven in zee gaan.
Hoe is het met oma?????
Het beste, SBI
Jongens wat zijn jullie kinderachtig bezig zeg.
Laat iedereen toch in zijn waarde. Oordeel niet zo.
Wat verstaan jullie onder rijk worden? Rijk in geld.Ik ben persoonlijk erg gegroeid en dat is voor mij rijkdom.
En mlm is fantastisch. Je kunt er mij werken, maar niemand hoeft.
En waarom maar zo weinig mensen erin slagen?
Dat is volgens mij, omdat er maar weinig echte doorzetters zijn.
Bij de eerste de beste tegenslag haken de meesten af en ja dan krijgt mlm de schuld. Maar zou het niet zo kunnen zijn, dat het bij de mensen zelf ligt? Ik denk namelijk van wel. Maar goed, niemand is het zelfde, en iedereen denkt gelukkig dus ook anders.
Maar deze discussie tussen jullie, is echt niet prettig om te lezen en slaat volgens mij ook echt nergens op.
Groetjes een tevreden mlmmer
Laat iedereen toch in zijn waarde. Oordeel niet zo.
Wat verstaan jullie onder rijk worden? Rijk in geld.Ik ben persoonlijk erg gegroeid en dat is voor mij rijkdom.
En mlm is fantastisch. Je kunt er mij werken, maar niemand hoeft.
En waarom maar zo weinig mensen erin slagen?
Dat is volgens mij, omdat er maar weinig echte doorzetters zijn.
Bij de eerste de beste tegenslag haken de meesten af en ja dan krijgt mlm de schuld. Maar zou het niet zo kunnen zijn, dat het bij de mensen zelf ligt? Ik denk namelijk van wel. Maar goed, niemand is het zelfde, en iedereen denkt gelukkig dus ook anders.
Maar deze discussie tussen jullie, is echt niet prettig om te lezen en slaat volgens mij ook echt nergens op.
Groetjes een tevreden mlmmer