LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Systemat keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Sjoerd15
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 sep 2006 00:13

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door Sjoerd15 »

:cry:
Laatst gewijzigd door Sjoerd15 op 07 nov 2007 00:51, 1 keer totaal gewijzigd.

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Beste cocacola81,

Die prijs is niet gek voor die keuken, want het is een systemat (DMG verkoopt de active niet in greeploos).
wat je ook veranderd, je moet bijbetalen, houd daar goed rekening mee! een aanpassing van in jouw gedachten een paar tientjes zal je duur komen te staan! pas dus goed op, de slechte marge op de keuken die ze hebben gemaakt (en dat hebben ze) zullen ze met het wijzigen recht proberen te trekken.

Succes.

(ps, onder een afgeplakt werkblad, geen stomer doen)
Hartelijk dank, dat wordt met de hielen in 't zand bij het afroepgesprek. :) Zoals gezegd, ik laat 't allemaal weten hier, 'k heb goede moed.

Over de stoomoven onder het blad hoor ik veel verschillende dingen, zou een composiet blad beter zijn of gaat het condens dan weer juist inwerken op je kastwerk? Een anti-condesstrip zoals boven vaatwassers gebruikelijk is geen oplossing?
Om ontopic te blijven mbt Systemat; hoe verhoudt zich dat dan in een hoge apparaatkast zoals vaak staat afgebeeld in de folders: heeft het front van het deurtje boven de stomer plus eventueel het kastwerk niet te lijden?

ikkedus2
Berichten: 62
Lid geworden op: 03 okt 2005 21:06

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door ikkedus2 »

Geplaatst op 28 Sep 2007 20:54 door CocaCola81


--------------------------------------------------------------------------------

Extra wijzingen voor afroepgesprek:

- Verder heb ik een drie á vier tientjes (netto) goedkopere Siemens plaat gezien (zie topic "wokbrander")
- En de oven naar een HB86K570N, voor een fraaiere Panorama look. Verschilt netto nauwelijks, paar Euro tot vier tientjes.
- En een 50cm onderkast staat per vergissing als 60cm onderkast in de voorlopige overeenkomst, maar de 50cm wandkast wordt na het inmeten zeer waarschijnlijk 60cm zodat er netjes driemaal 60cm hangt.. klein/bijna geen prijsverschil neem ik aan?
- Het blad aan de kookzijde wil ik graag 65cm diep ipv standaard 60, is ook wel uit te komen.
- Stelpost kraan van 300,- wordt chromen Grohe Essence (met uittrekbare handdouche), iets bijleggen waarschijnlijk.
- deur op deur uitvoering van vriezer en koelkast, minimaal meerprijsje.



Ter info bij een Systemat Edition wordt standaard een blad van 63,5 diep
gebruikt, ook bij DMG

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Ter info bij een Systemat Edition wordt standaard een blad van 63,5 diep gebruikt, ook bij DMG
Thanks! Dit is goede info, niet gehoord bij verkoop! :)

Zit er naast het prijsverschil in apparaten (tientjeswerk), voor de vrieskast en koelkast, nog een daadwerkelijk groot verschil als je voor deur-op-deur gaat in plaats van sleep?

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Loesjes, nu ik je weer actief zie op het forum: zou jij svp naar eea willen kijken? Bvd!

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door loesjes »

Ja zal ik evne doen, maar als je het niet al te erg vind doe ik het morgen even, ik ga nu even voor de komende uurtjes mijn ogen dicht doen......

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

I don't mind. :D Overigens is de opstelling uit zoals standaard in mijn "Hoe zou jij het doen?" topic.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door loesjes »

ik snap het niet helemaal, zzou je misschien mij even duidelijk aan kunnen geven waar ik naar moet kijken???

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Excuus.

Het gaat om mijn post van 28 Sep 2007 20:48 in dit onderwerp, daar staat een opsomming plus prijs waar ik voor getekend heb.
Deze opsomming van kastwerk etc. (plus wat wijzigingen die ik nog steeds wil/moet doorvoeren) vormen een L-vorm keuken (zoals uit het Hoe Zou Jij Het Doen? onderwerp verderop).

-knip-
Laatst gewijzigd door CocaCola81 op 08 jan 2008 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door loesjes »

oke ga ik even kijken.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door loesjes »

Nou ik heb even gekeken, maar ik moet zeggen dat ik de prijs heel scherp eigenlijk vindt, ik "kan" of wil is misschien beter het er niet voor doen. Niet dat dat een graadmeter is, maar over het algemeen liggen mijn offertes toch op een redelijk zelfde niveau als mijn collega's en ik zou toch echt wel wat hoger uitkomen met jou opgave.

vraag is en blijft natuurlijk voldoet alles aan jouw wensen met dit bedrijf? denk aan levering, inmeten, betalingsvoorwaarden etc.
Prijs is belangrijk begrijp ik ook wel, maar hou ook je oog op de andere dingen.

succes.

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Thanks voor je tijd en moeite. Ik zou inderdaad zéér zeker niet mijn demente oma met een zak geld naar deze jongens sturen voor een nieuw keukentje. De 81 in mijn nick is mijn geboortejaar, dus het is en blijft een starterskeuken, als ik zonder al te veel gekkigheden (aangepaste offerte doordruk bijv.) er inderdaad een Systemat Edition in deze vorm uit kan halen ben ik zeer content.
Ik zal dan ook zeer zeker iedereen op de hoogte houden hier, het afroepgesprek zal binnenkort plaatsvinden (eerst nog toestemming van de bouwer voor inmeten).

De meerprijs van sleepdeur naar deur op deur is niet zo gek veel toch?

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door loesjes »

meestal 50 eurootjes ofzo

vermoeiend
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 nov 2007 03:53

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door vermoeiend »

cocacola81: heb je de systemat inderdaad voor de prijs die je in je bericht zet (rond 8100) kunnen kopen?

vermoeiend
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 nov 2007 03:53

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door vermoeiend »

waar slaat deze reactie op??

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

@ vermoeiend: Nog niet ivm vertraging bouw

vermoeiend
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 nov 2007 03:53

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door vermoeiend »

cocacola: bij welk bedrijf had je de offerte ook al weer gekregen? Was het brugman?

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

KK :)

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

cocacola81: heb je de systemat inderdaad voor de prijs die je in je bericht zet (rond 8100) kunnen kopen?
Uiteindelijk perfect geslaagd voor € 8708,- na wat persoonlijke wijzigingen (iets betere apparatuur, RVS-kraan, schouwkap). En door wat ontbrekende centimeters enkele front en passtukken gewijzigd.

De oorspronkelijke totaalprijs was € 8250,-, dus met wat mindere apparatuur genoegen nemen was € 8100,- ook wel gelukt neem ik aan.

Complimenten voor KeukenKampioen Woerden dus, zeker aan te raden. :D

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door GWTE »

Uiteindelijk perfect geslaagd voor € 8708,-
Ik denk het niet hoor :D ......zet maar op deze topic die order! 8)

Gesloten