Oxxio blijft star, zijn niet voor rede vatbaar en hopen dat ze met hun intimidaties toch het beoogde bedrag binnenkrijgen.
Ik wil niet weten hoeveel mensen zich inderdaad door Oxxio laten intimideren en er niets tegen (durven) doen
Maar aan mij hebben ze toch echt de verkeerde.
Ik heb Intrum ook al gezegd dat zij eens om zich heen moeten kijken, dat zij ook een slechte naam krijgen door Oxxio.
Maar ja, zij verdienen er weer aan dus zal het hen worst wezen.
Maar zoals ik al eerder zei, het zegt meer over Intrum dan over mij
En mijn moeder heeft ondertussen haar eerste betalingsherinnering ontvangen
Ze heeft Oxxio opgebeld en die gozer aan de telefoon zei: inderdaad, u bent per blabla geen klant meer bij ons. U mag dit als niet verzonden beschouwen......
Ik heb m'n moeder gewaarschuwd dat ze het toch in de gaten moet houden want ik vertrouw hen voor geen meter meer.
Wat mij betreft...mijn 19,30 euro zijn inmiddels 81,93 euro geworden (groeide mijn geld maar zo snel
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
), maar het doet me niks.
Ik heb Intrum uitgenodigd om eens op bezoek te komen en het dossier Oxxio/SGC eens door te lezen.
Geloof me, dat is zo'n pak papieren dat ze daar wel een dag voor nodig hebben hahahahaha.
Mensen, ik zeg het nog één keer...hou alle correspondentie bij elkaar, maak een dossier en stuur het naar SGC...des te groter jouw dossier is, des te zwakker staat Oxxio.
Het duurt even en je moet een keer naar Utrecht, maar het loont zich.
Doe je niks, trek je altijd aan het kortste eind en dat gun je Oxxio echt niet.
Daarbij is het nog lachen ook, zo'n zitting bij de SGC, vooral als je ziet dat Oxxio niks kan aantonen
Geen mooier vermaak dan leedvermaak zeggen ze wel eens...dat is in het geval van Oxxio echt zo
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)