LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door So be it »

Verdacht stil in de "op een rijtje" onderwerpen......... :twisted:

Moet ik er uit begrijpen dat nu mlm opeens niet meer "rot" is maar dat de deelnemers "rot" zijn...? :roll:

SBI

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door Walter van V »

nee, die hebben geen zin in het trekken aan een dood paard...

Dat jij ten behoeve van je eigen ego alles "op een tijtje" gezet hebt (was blijkbaar heel hard nodig..bleek ook wel uit je bijdrages..) betekent niet dat de rest van ons de zaken niet op een rijtje heeft !

overigens staan er nog steeds enekle zaken open waarop door jou niet gereageerd is! o.a. of je nu dan wel of niet dezelfde persoon bent als JvE?

Je l%lt wel weer heel makkelijk langs zaken heen waar je geen zin in hebt, weer ernstig gebrek aan ruggegraat, erg slap.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door So be it »

nee, die hebben geen zin in het trekken aan een dood paard...

Dat jij ten behoeve van je eigen ego alles "op een tijtje" gezet hebt (was blijkbaar heel hard nodig..bleek ook wel uit je bijdrages..) betekent niet dat de rest van ons de zaken niet op een rijtje heeft !

overigens staan er nog steeds enekle zaken open waarop door jou niet gereageerd is! o.a. of je nu dan wel of niet dezelfde persoon bent als JvE?

Je l%lt wel weer heel makkelijk langs zaken heen waar je geen zin in hebt, weer ernstig gebrek aan ruggegraat, erg slap.
Beetje onbegrijpelijk gebrabbel...., maar voortaan verwijs naar dit topic wanneer er weer zo'n keutel beweert dat "de bovenste altijd het meest verdient in mlm".....?
Mooi. Dan is dat helder!

Verder heb je een fobie, wie wie is?
Kan je er niet verder mee helpen, Kees de vreter......, of was het Walter Boersma????

Maar verder heb je het naar je zin????

SBI

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door Econometrist »

Beetje onbegrijpelijk gebrabbel....
Ja, er staan teveel woorden in met meer dan twee lettergrepen. Het is bekend dat jij dan allereerst alle zeilen moet bijzetten om de syntactische betekenis te achterhalen waarna het doorgronden van de semantische waarde helemaal te veel gevraagd is.
Kunnen we niet afspreken op jij op teksten die je niet begrijpt, ook niet meer reageert?
maar voortaan verwijs naar dit topic wanneer er weer zo'n keutel beweert dat "de bovenste altijd het meest verdient in mlm".....?
Mooi. Dan is dat helder!
Vooral doen. Dan concluderen we gelijk even dat bij jullie bij amway Jay van Andel aan de top staat die de scam heeft georganiseerd. En aangezien er van elk flesje geen distributeur is die een hoger percentage ontvangt dan hij, en hij bovendien ALLE distributeurs in zijn downline heeft, is hij het die per definitie het meest verdient.

En dat is gelijk ook de reden dat hij een enorm landgoed bewoont, en de distributeurs met hun boterhammetjes naar hun echte werk gaan om de centjes te verdienen waarmee ze hun mlm-hobby kunnen bekostigen. Behalve de bandjes&boekjesverkopers natuurlijk, die verdienen er ook grof mee, met zo'n enorm leger onnozele 'zelfstandigen'.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door So be it »

@ duck3....,
Ja, er staan teveel woorden in met meer dan twee lettergrepen. Het is bekend dat jij dan allereerst alle zeilen moet bijzetten om de syntactische betekenis te achterhalen waarna het doorgronden van de semantische waarde helemaal te veel gevraagd is.
Kunnen we niet afspreken op jij op teksten die je niet begrijpt, ook niet meer reageert?

Blablabla? (Wat een dombo...... :? )
Vooral doen. Dan concluderen we gelijk even dat bij jullie bij amway Jay van Andel aan de top staat die de scam heeft georganiseerd.
En waarom trek je deze conclusie?
Omdat -ie al een jaartje of zo overleden is?
Hij sinds de oprichting helemaal geen distributeur meer was????
Net zoals zijn vriend en medeoprichter Rich Devos.....?

Je moet je eens wat minder verlaten op uitlatingen van onze Radarspammer........ :shock:
Daar heb je die onzin van...... :lol:
En aangezien er van elk flesje geen distributeur is die een hoger percentage ontvangt dan hij, en hij bovendien ALLE distributeurs in zijn downline heeft, is hij het die per definitie het meest verdient.

Mispoes...... :)
Leuke, wat stomme poging....! :oops:
En dat is gelijk ook de reden dat hij een enorm landgoed bewoont, en de distributeurs met hun boterhammetjes naar hun echte werk gaan om de centjes te verdienen waarmee ze hun mlm-hobby kunnen bekostigen. Behalve de bandjes&boekjesverkopers natuurlijk, die verdienen er ook grof mee, met zo'n enorm leger onnozele 'zelfstandigen'.
Gut, meid...., leg eens uit....!
"Het "klok en klepel" verhaal?
En jij hebt wat te dicht bij de bel gezeten met oorwarmers op ipv gehoorbescherming??? :roll:

Slaapze.......

SBI.
(Word je het ECHT niet zat steeds zo af te gaan, Econixtrix....? :P )

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door Walter van V »

:roll: gaaaaaaaapppppppppppp!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door So be it »

Ja..., dat vond ik nu ook......!

Dus voortaan géén sprookjes meer vertellen.........

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door So be it »

syntactische.......semantische .........?

En daar ga jij van gapen?
Wij lagen in een deuk....! :lol:

SBI

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door Walter van V »

Dus voortaan géén sprookjes meer vertellen.........

Oooo, stop je ermee SBI?? of ga je ze gebundeld uitgeven?

Moet je dan wel doen op de aloude MLM methode ! Heee! en dan sta jezelf bovenaan de piramide! moet je doen joh! de kans van je leven!!

En graag dan ook nog wel even antwoord geven dan op al die vragen waar je hier stelselmatig omheen blijft draaien. Dan worden het ongetwijfeld bestsellers!

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

http://www.mlmwatch.org voor de waarheid en niets dan de waarheid.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door So be it »

Vond de volgende uitleg op een forum.......
Sorry dat ik het nioet vertaal....
There are tens of thousands of platinums around the world, who are in many different cultures, and speak many different languages. I think we would all agree that going platinum is achieving a certain level of success in our business. To say that the business is not set up so that people can succeed is idiotic at best. Is it easy? No. But success never is. I also have a traditional business and becoming successful has been a painful process. We made very little income when we started out and we worked all the time. But now the business is successful. If someone started a business like my traditional business and worked it like 99% (to use a common made up statistic people use when talking about Q* failure rates)of the people in Quixtar work their businesses, they would fail and lose money in my industry as well.

The Quixtar business is a great business opportunity. The biggest problem with it is the simplicity of it, b/c people mistake simplicity for easy-ness . It's not the lottery, it's not get-rich-quick. It's a business, and if you work it like one, you WILL make money.
SBI

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door jor »

Zonder bronvermelding niets waard. En je maakt jezelf er wel gemakkelijk vanaf. Dat is dus in ieder geval niet de manier om iets uit te leggen. Even vertalen en/of een bron.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door So be it »

Zonder bronvermelding niets waard
Wat zou het waard MOETEN zijn Jor?

Het is gewoon van iemand die op een forum uitleg geeft.


SBI
(Weet niet wanneer ik er weer ben, want ons netwerk ligt deels plat. Nieuwe server.)

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door jor »

Zodra ik hetzelfde zou doen maar dan niet met argumenten Voor mlm maar met hetzelfde soort verhaaltje tegen mlm zou jij de eerste zijn die mij die met de vraag zou komen wie wat en waar! Ook jij dient de zaken goed te onderbouwen anders is zo een soort reactie dus niets waard. Gewoon een privemening van een voorstander die maar wat roept.Ben niet perse tegen mlm ,maar hier hebben we weinig ( niets ) aan.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door So be it »

Zodra ik hetzelfde zou doen maar dan niet met argumenten Voor mlm maar met hetzelfde soort verhaaltje tegen mlm zou jij de eerste zijn die mij die met de vraag zou komen wie wat en waar! Ook jij dient de zaken goed te onderbouwen anders is zo een soort reactie dus niets waard. Gewoon een privemening van een voorstander die maar wat roept.Ben niet perse tegen mlm ,maar hier hebben we weinig ( niets ) aan.
Ik plaatste het, Jor, omdat het laat zien dat binnen serieuze mlm, men WEET dat het serieus hard werken is (WEL parttime, de tijdelijke uitzondering daar gelaten) wanneer je beslist een organisatie te bouwen.....!

Dat jij "er dan niks aan hebt", is jammer voor jou.
Maar je mag er vragen over stellen. Geen punt.

mvg, SBI
Gewoon een privemening van een voorstander die maar wat roept
En dat slaat nergens op, dat weet je ook wel...

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ik plaatste het, Jor, omdat het laat zien dat binnen serieuze mlm, men WEET dat het serieus hard werken is (WEL parttime, de tijdelijke uitzondering daar gelaten)
Dit is een interessante opmerking, kan je daar wat nader op ingaan? Vanwaar die restrictie "WEL parttime"??

Van sommige beroepen bestaat wel alleen een full-time versie. Een minister president of soldaat voor halve dagen, daar is niks bij voor te stellen. Maar kan niet ELK beroep full-time worden beoefend? Is het werk dat 5 man met één dag werken per week verzetten niet ook te doen door één man die er de hele week mee bezig is?

Of is dit nu een heel omfloerste manier om duidelijk te maken dat de verdiensten per geïnvesteerde tijdseenheid te wensen over laten? Of heb je naast mlm ook altijd nog een échte baan nodig voor je pensioen, ziektekosten, wia-gerechtigdheid etc. etc.?

Ik kijk vol verwachting uit naar je toelichting hierover...

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Weet niet wanneer ik er weer ben, want ons netwerk ligt deels plat
MLM-orgie bezig?

Sorry, kon het ff niet laten ... :lol:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door So be it »

Dennis schreef:
MLM-orgie bezig?

Sorry, kon het ff niet laten ...
Eerlijk is eerlijk, Dennis....., hij's leuk gevonden.....!
Ik houd wel van woordspelingen....! :lol:


@ Eco,
Dit is een interessante opmerking, kan je daar wat nader op ingaan? Vanwaar die restrictie "WEL parttime"??
Is niet bedoeld als een " restrictie ".......
Maar kan niet ELK beroep full-time worden beoefend?
Iets wat simpel is, niet moeilijk maken aub.
Verreweg de meeste mensen zullen parttime in mlm stappen.

Enig onderzoek maakt het toch wel allemaal duidelijk.
Men HEEFT reeds een inkomen:
De slager, de lopendeband medewerker, de econometrist, de dokter, de monteur, en afhankelijk van het "soort" mlm kom je vrij veel hoger opgeleiden tegen. (MEN maakt geen onderscheid in soort mlm...., ik verkondig dat!)
Een serieuze mlm-er wéét dat naar verhouding juist werkelozen minder snel in mlm stappen. Men maakt dan bijv. het navolgende mee!:

Wanneer men bij de persoon na 1 of 2 dagen terugkomt om bijv. 20.30 uu 's avonds krijgt men van de persoon die voor de TV "ligt", met een flesje bier in de hand, kijkend naar "big brother", te horen.......:
"Nee joh....., ik heb daar toch geen tijd voor"........
En dan is het moeilijk om geen cynische opmerking te maken! :lol:


Men werkt mlm gewoon parttime!
10, 15 Uur per week. De mensen die een "branden verlangen" hebben, misschien wel 20, 25 uur per week!!!
Maar kan me WEL voorstellen dat een vervroegde uittreder, of bijv. een "rentenier", (Die zijn er ook van 30 jaar) "fulltime" aan de gang zou gaan! 25, 30 uur per week! Misschien zelfs wel 35 uur per week! 8)
Maar dit is maar een zéér kleine groep.
Is het werk dat 5 man met één dag werken per week verzetten niet ook te doen door één man die er de hele week mee bezig is?

Nee. Vaak niet.
In de praktijk duurt een doorsnee karwei wat alleen 2 uur duurt, wat korter wanneer men met zijn tweeen is (Maar niet de helft korter, maar dat kun jij mij toch wel verklaren?)
Heeft hier niks mee te maken, natuurlijk.
Of heb je naast mlm ook altijd nog een échte baan nodig voor je pensioen, ziektekosten, wia-gerechtigdheid etc. etc.?
Dat is WEL een voordeel hè? Net zoals 10.000-den mensen in Nederland er iets voor zichzelf bij doen. :lol: (Boekhoudkantoortje, adviesbureau-tje, etc........)
Ik kijk vol verwachting uit naar je toelichting hierover...
Ik heb, dacht ik, je een afdoende antwoord gegeven, maarr, sorry voor mijn cynisme...., je zult wel niet tevreden zijn met de antwoorden? :?
So be it.

So be it
Prettige dag verder.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door So be it »

Amsterdam - Jan Bennink, de bestuursvoorzitter van het babyvoedingsbedrijf Numico, incasseert dit jaar een beloning van naar schatting 14 miljoen euro. In juni krijgt hij een bonus in aandelen met een waarde van 8 miljoen euro. Daarnaast kan hij 4 miljoen aan opties verzilveren. Deze bedragen komen boven op zijn jaarinkomen van 2 miljoen. Met een inkomen van 14 miljoen euro laat Bennink de grootverdieners bij Shell, Philips en Unilever ver achter zich.
Heel normaal toch in de top van de piramide.

Of was hij "de koffiejuffouw" bij Numico die de directeur qua inkomen voorbij is gestreefd?
Is WEL mogelijk... en gebeurd vaak, in mlm!!!! :wink:

So be it

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het mee

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Er is gewoon niets mis aan behalve dat het product veel en veel te duur wordt betaald en dat onderschrijf ik persoonlijk alsmede kan door niemand weerlegd worden. ik daag u uit.

Gesloten