LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NKL Duitse Staatsloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
dientje83
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 okt 2008 11:44

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door dientje83 »

Ik heb dit nummer ( 0900 4636655 ) trouwens ook gekregen van hun, maar ik krijg ook te horen dat dit nummer niet meer geldig is. :?

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Geachte forum bezoekers,

Alle mooie aanbiedingen per telefoon, geloof ze a.u.b. nooit, maar wantrouw deze allemaal.
Ze beloven koeien met gouden hoorns, mooie reizen, mooie geldbedragen, laat ze a.u.b. lekker kletsen, en beëindig het telefoon gesprek zo snel mogelijk.
Ze zijn enkel en alleen op uw zuur verdiende centjes uit, en het is al een zo dure tijd.
Als u dan toch wilt gokken, zet dan elke maand een vast bedrag op uw spaarrekening, dan heeft u altijd prijs, en u verliest immers geen cent.
U ontvangt er zelfs nog rente over.
Tenmiste, als de banken niet failliet gaan, maar daar hoeft u zich geen zorgen over te maken.
Jammer genoeg zijn er helaas weer te goedgelovige mensen ingetuind.
En dat vind ik nu zo erg jammer.
Je kunt op de dag van vandaag niet elk telefoon gesprek, met te mooie aanbiedingen meer geloven, je word regelrecht beduveld, in feite waar jezelf bij bent.
Wantrouw deze zaken en praktijken, laat ze kletsen.

Ik hoop dat u deze raad aan zal nemen.

Ik wens u allen veel sterkte toe.

Met vriendelijke groet,

Ad

cavanhelden
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 okt 2008 10:57

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door cavanhelden »

Hoi allemaal voor die gene. Die een telefoonnummer zoeken voor
deze skl loterij kunnen terecht op dit telefoon nummer,
0049 40278880
Ik heb er zelf om 14:10 u Naar toe gebeld om te annuleren van deze loterij. Succes.
groetjes cavanhelden

Verholen
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jul 2005 11:20

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Verholen »

Ik werd zojuist gebeld door iemand van de NKL Duitse Staatsloterij. Toen ik hem erop wees dat we bij infofilter ons hebben afgemeld voor dit soort telefoontjes zei hij dat men juist van infofilter de telefoonnummers inkocht.
Dat kan toch niet?
Hoe kan dit en is iemand hiermee op de hoogte?

Trouwens, verschrikkelijk onbeschoft en gewoon brutale vent van het de Staatsloterij. En maar zwaaien met de term "overheid". DAAR TRAP IK NATUURLIJK NIET IN.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

@cavabnheldem

Het nummer wat je gebeld hebt, is van de NKL!!! Die hebben niets met de SKL te maken. Weet je wat je Annahmestelle is?

cavanhelden
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 okt 2008 10:57

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door cavanhelden »

nee dat weet ik niet wat is dat dan

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

Heb je nooit een bevestigingsbrief gehad? Of weet je waar je loten vandaan komen? Envelop?

Marco1964
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2008 21:05

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Marco1964 »

Hoi,
Jawel hoor ik was ook een van de gelukkige winnaars die mee mocht gaan spelen met de NKL. Ik mocht maar liefst 6 maanden GRATIS mee spelen met 4 1/8 loten. Dit was sowieso al een prijs van 72,50 per maand dus 435 euro!! In 1e instantie zag ik het niet zitten maar toen vertelde de mevrouw aan de telefoon dat er iedere maand de 24e dit geld op mijn rekening werd gestort en vervolgens zou dit de 1e eraf gaan. Nou geen vuiltje aan de lucht leek me dus. Mijn gesprek werd daarna op band opgenomen en op moment dat ik wat anders zei dan JA stopte de band want ik vermelde dat er niet werd genoemd dat het geld de 24e op mijn rekening zou worden gestort. Nou dat kon niet omdat het een prijs was en dit was voor de formaliteit, ik kreeg toen al twijfels. Vervolgens ben ik terug gekomen van vakantie en zag dat de NKL 72,50 had afgeschreven maar dat er de 24e niets gestort was...HELP!! Vandaag dus gebeld naar een nummer in Duitsland waar ik een mevrouw sprak en die wist niets vanaf dat er iets GRATIS was, **** dus! Maar ik kon vanaf volgende maand gewoon stopppen, maar ja die 72,50 was ik dus kwijt. Ik ga dus onmiddelijk het geld storneren en zie dan wel wate r volgende maand gebeurt. Dus voor de volgende naons, laat je niet beetnemen want dit is een puur OPLICHTERS-zootje!!!

jet1963
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2008 13:00

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door jet1963 »

hier met jet ik ben er ook ingetuind met de duitse staatsloterij. Ze hebben mij gebeld om mee te spelen voo 17,50 per maand met vier loten. ik krijg geen loten maar wordt wel 71euro van mijn bank gehaald. dus ik heb dat laten terug boeken en laten blokeren. en nu krijg ik een rekening van 145,00 euro. ik heb ze gebeld en gezegd dat ik niet meer mee doet en ze krijgen niks. krijg je zo,n duitse vrouw aan de lijn. de gene die dit doet was op vakantie. ik zij stop dit maar ik doe niet meer mee en het geld krijgen jullie niet. geen loten wel geld er afhalen. en dat zou ze doen

stampgek
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 okt 2008 13:15

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door stampgek »

ook ik ben benadederd voor deze loterij en heb ook toegezegt.
zei zouden mij de papieren meteen de volgende dag opsturen, maar na 2 weken kreeg ik nog niks en werd ik agterdochtig.
dus ging ik op zoek naar antwoorden en kwam hier. na een paar van jullie berichten te lezen moes ik wel even slikken.
ben ik nu ook belazert? was mijn eerste gedachte. ik ben meteen gaan bellen naar het nr 0900-4636655 maar zonder geluk. dat nr bestond namelijk niet meer. ik ben door gaan zoeken naar het juiste nr want ik wilde het hoe dan ook stopzetten zo kwam ik bij het nr 004940278880 te danken aan cavanhelden. ik heb daar naartoe gebeld en kreeg de een medewerker uit duitsland van de nkl loterij aan de lijn.
zij heeft inderdaad bevestigd dat ik bij hun stond ingeschreven en heb het daar nu stop kunnen zetten. ik blijf alleen deze maand meespelen omdat het bedrag al is afgeboekt maar volgende maand moet het af zijn. dus ben benieuwd.

maar tog even een vraag aan jullie. toen ze mij benaderde met dat telefoontje hebben ze gevraagt waneer je het bedrag zou willen laten afboeken. je kon uit vier datums kiezen. ik heb de 28 van de maand gekozen en het blijkt al 2 weken eerder afgeboekt te zijn. dat vind ik onterecht moeten ze ook niet naar een datum vragen. nu is de vraag hebben jullie dat ook gehad?

stampgek
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 okt 2008 13:15

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door stampgek »

ik kijk net op mijn rekening en er is gewoon helemaal niks afgeboekt. terwijl die mevrouw zij dat ze het deze maand n ie kan stop zetten want het bedrag is allang afgeboekt. ze heeft me zelfs het afboekings nr geven, maar niks. weet het nu ook niet meer hoor

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

Buitenlandse overbpoekingen zie je pas een paar dagen later.

stampgek
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 okt 2008 13:15

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door stampgek »

***** dat ga je niet menen. ik dagt ga zometeen meteen na bank en laat hun blokeren ma dan dan al blijkbaak te laat voor DEZE x.
maargoed ga het tog nog wel doen voor het geval ze nog meer willen afboeken.

maar waarom moet je dan in hemelnaam een afboekingsdatum opgeven. die is gewoon pas over 2 weken.

wat een klotezooi echt waar

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

Ok denk dat er sprake is van een spraakverwarring. De NKL (en SKL) werkt met 4 klassen. Je kan in elke klasse instappen. Dus voor de trekking na de 28e wordt 2 weken van te voren afgeboekt. Ik denk dat dat de oplossing is. Je kan dus idd beter even naar de bank gaan voor een selectieve blokkade vanaf komende maand.

kawagirl28
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2008 13:45

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door kawagirl28 »

@ MIZZGURL

ik heb het reknr voor je komt ie: 680646450 en het wordt afgeschreven via GM Consult.
Ze hebben dat vandaag bij me afgeschreven en ik heb helemaal niks ontvangen van ze.
Heb de bank meteen gebeld en het geld terug laten halen en het nr laten blokkeren.
Heb ook het 0900 nr gebeld maar die is uit de lucht die werkt dus niet meer nu zit ik!!!!

wat moet ik nu????? sowieso krijgen ze mijn geld niet.
Want dat nr heb ik gekregen van die callcentre medewerker met daarbij dat het van NKL was, ik gezocht naar het nr van NKL hier op de site heb vervolgens gebeld en ik sta niet bij hun in het systeem!!! UHM HOE KUNNEN JULLIE DAN GELD VAN MIJ AFSCHRIJVEN?????

MAAR GOED IK HOOP DAT JE HIER WAT AAN HEB EN DAT JE HET SNEL KAN LATEN BLOKKEN DAT NR.

GROETJES Naomi

stampgek
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 okt 2008 13:15

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door stampgek »

hmm ik ik ben ook naar de bank geweest om hun rekeningnr te blokkeren en ik heb een heel ander nr van mensen die hier ook hebben gereageert....ik heb dit nr: 665663870.
maar blijkbaar kan het dit nr ook zijn. nu snap ik er dus helemaal niks meer van. blijkbaar zijn er dus meerdere bankrekeningnrs.

maar ook heb ik de bank gevraagt als ze al hadden afgeboekt of het weer terug geboekt zou kunnen worden. volgens de bank kan dat niet, omdat het kansspelen zijn. maargoed ze hebben gelukkig NOG niks afgeboekt...maar nu er meerde banknrs zijn heb ik daar ook mun twijfels over,

gr lynn

MJ65
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2008 16:56

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door MJ65 »

Beste mensen,

ik ben er vorige maand ook aan begonnen. Ik voel me echter behoorlijk misleid. Ik werd gebeld omdat ik nooit wat won en nu bij een klein aantal mensen hoorde die daarom nu hogere winkans kregen aangeboden. Dus ik vroeg of het van de Staatsloterij was, waar ik al jaren automatisch meespeelde. Dat werd bevestigd. Mij werd niet verteld dat het om de Duitse staatsloterij ging :? . Dat klopt m.i. al niet. Bij mij werd begin deze maand de eerste keer 37,50 afgeschreven, dat ging naar bankrek.nr 66.56.63.870. Ik heb deze via internetbankieren meteen weer gestorneerd via incasso storneren. Ik heb nu een brief gekregen met een verzoek de reden van de incassoweigering mede te delen. Ik heb ook een acceptgiro ontvangen maar dan gaat het geld naar rek.nr 2943401. Het adres is inderdaad Albert-Schweitzerring 22 in Hamburg. Tel. nr wat op mijn brief staat is 0049-40-66961392. Ik zal afwachten of er nu weer geld van mijn rekening wordt afgeschreven. Weet niet of ik het via de bank helemaal kan stopzetten. Ik heb nog niet gebeld met bovenstaand nr. Weet niet of het zin heeft, omdat alles met een bandje is opgenomen (hun verhaal over dat ik nooit gewonnen had natuurlijk niet...)
Ik ben via de duitse google en wikipedia uiteindelijk op de site van NLK gekomen http://www.nkl.de/nkl/NKL/index.html en wat schetst mijn verbazing. Hier gaat het om een adres (zie helemaal onderaan de site) NKL Nordwestdeutsche Klassenlotterie, Überseering 4, 22297 Hamburg [email protected]. Op mijn brief zie ik Boesche staan, en in een persoonlijk documentencouvert wordt ik gefeliciteerd met mijn beslissing deel te nemen, want sinds de oprichting van het traditiebedrijf BOESCHE, meer dan 200 jaar geleden, hebben ze al miljoenen mensen gelukkige winnaars gemaakt. De NLK bestaat echter pas sinds 1947. Het is allemaal erg onduidelijk en wazig :cry:

MJ

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

@MJ65
Niet zo onduidelijk als je wel denkt. Op de Überseering \it het hoofdkantoor. Boesch is een zogenaamd inleverpunt voor lotto/toto en ze verkopen loten! Telefoon nr. is ook anders: Telefon: 0180 - 5669613
(14 Cent/Min. Festnetz, ggf. andere Preise Mobilfunk)
E-Mail: [email protected]

Durk01
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 dec 2007 13:36

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Durk01 »

Beste Mensen,
Blijkbaar bestaat er nogal wat onduidelijkheid m.b.t. de Duitse Staatsloterij. Ik heb zelf voor een Einnahme Stelle gewerkt en weet dus vrij veel over de SKL en NKL. De winkans van bijv. 98% die geboden wordt bij 4 loten is niets anders dan de kans dat er een prijs valt op 1 van die 4 loten gedurende de periode van 6 maanden. Het is dus een WINkans en geen WINSTkans. Verder mogen de NKL alsook de SKL sinds de Europeesche Unie (vrij verkeer van goederen en diensten)gewoon in Nederland aangeboden worden, mits het verkoopkantoor in het land van herkomst (duitsland dus) een vergunning heeft. op de site http://www.nkl.de/nkl/NKL/ueber-die-nkl ... ahmen.html kan je alle officiele verkooppunten vinden voor de NKL. Overigens bestaat de NKL al sinds 1612 --> http://www.nkl.de/nkl/NKL/ueber-die-nkl ... r-uns.html
Mijn advies aan alle mensen die weleens willen meespelen is: speel alleen mee met officiele aanbieders. Dus niet bijvoorbeeld via GM services maar via Boesche, Günther, Ebbertz etc. En neem bij vragen altijd contact op met de Einnahme Stelle via welke je meespeelt en bel geen 0900 nummers. Alle nummers zijn te vinden via de site van de NKL of SKL ( www.nkl.de -www.skl.de )

Willem van Dijck
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jan 2009 19:26

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Willem van Dijck »

Weet iemand het bank nr van NKL (mogelijk dat het op iemands afschrift staat )alvast bedankt!!

Gesloten