LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Natuurpost
Re: Natuurpost
ik heb bij natuurpost vermageringstableten besreld het proefpaketje van €4,95. Toen ik dat binnen kreeg op 22-10-2007 heb ik gelij bebeld om het stop te zetten. Nu Kreeg ik afgelopen vrijdag 14-12-2007 een rekening van€39,95 als een herhindering tebetalen voor 25 december 2007. Maar ik zou niet weten waarvoor ik heb niets bestald en niets ontvangen. Bel ik op word er gezegt mevrouw er is een pakje naar u toegestuurd dus dat moet u gehad hebben ik zie nou mevrouw ik heb helemaal niets gehad en i wil helemalniets henbben want ik heb het alop 22-10-2007 stopgezet.toen zeize ik zal het nu gelijk voor u stop zetten. ik mevrouw ik heb het al op 22-10-2007 stop gezet. Toen vroeg ze hoe heeft u dat dan gedaan ik zei via de telefoon. Toenn zei ze noe stuur u mij dan dat bewijs maar op vraag maar om een specivicatie van uw telefoonrekening op en stuur u die maar naar ons op. Ik zei toe nou want er staat hier niet dat u het heeft stopgezet. Ik zei nou dan werken de telefoonnisten wel lekkerzeg als ze niets oteren. toen zei ze u mot nu niet onzetelefoniste de schuld geven. Ik zei nou ze heeft toch het telefoontje niet genoteerd.NU heb ik dus de specificete van mijn telefoonrekening opgevraagt en daar staat het telefoonnummer netje op dat het gebeld is op22-10-2007 dus ga ik het netje naar ze mailen woord de mail niet aanvaard de email bestaat niet . ook heb ik het per post opgestuurd. met het bewijs dat ik het heb stopgezet. wat zijn die mensen vannatuurpost brutaal zeg en je word afbeblafd door de telefoon. nooit ga ik meer een proef pakkeje nemen.