LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat een blamage voor vele gedupeerden

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
pluutje

Re: Wat een blamage voor vele gedupeerden

Ongelezen bericht door pluutje »

Willem S.,

Hoe is het met die monteur? :) :D :lol:

idem

Ongelezen bericht door idem »

Hij is even naar de slager om te vragen of deze een gelukkige schikker is.

HAHAHAHA

De hofnar van dexia. :D :lol:

pluutje

Zal hij ook nog wel naar de bakker moeten! :idea: :D

Van Dalen

Ongelezen bericht door Van Dalen »

Willem Schandaal, ik maak me ook nergens druk over. Ik heb geduld, heel veel geduld zelfs om rustig de gang van zaken af te wachten. Mijn advocaat is betaald en ik wacht alleen nog op het groene licht om mijn procedure tegen jouw geliefde oplichtersbank te kunnen voortzetten. De rente loopt ondertussen toch gewoon door en winnen doe ik zeker. Daarna ga ik mijn herwonnen geld lekker (en rustig) natellen. :lol:

Willem S. van Dalen

Ongelezen bericht door Willem S. van Dalen »

ik zal je vast helpen van dalen 2x niks is niks, wordt een makkie dus want dat kan jij zelfs ook nog wel.

Met die monteur is alles kits pluutje, beter dan met jou volgzaam schaapje. :lol:

Zo jongens ik ga me weer eens even met andere zaken bezighouden, jullie houden elkaar nog wel ff gezelschap he? Vergeet niet zo om de 5 minuten te klagen hoor anders gaan jullie nog trillen van de ontwenningsverschijnselen. :lol:

idem

Zijn werkdag bij dexia zit erop.
Gaat zijn herendiensten verzilveren bij knuppel

pluutje

:idea: :lol:

Van Dalen

Ongelezen bericht door Van Dalen »

Willem Schandaal zal zich wel om 17.00 uur aan de poort van de gevangenis moeten melden om zijn straf 's nachts uit te kunnen zitten ...

Eugene Cernan

Ongelezen bericht door Eugene Cernan »

Wanneer Legio-Lease/Dexia op het moment dat de eerste berichten naar buiten kwamen dat de contracten niet zo eerlijk waren als ons werd voorgespiegeld, direct een correct voorstel tot herstel had gedaan,
Janny.

De contracten zijn echt wel eerlijk uitgevoerd, jij verwijt Dexia dat ze de beurs niet hebben kunnen laten stijgen. Maar het is meer voor het opperwezen om zoiets te doen. Dexia had geen invloed op de beurs.

Eugene Cernan

Waarom moest de overheid zo laks optreden? Zij had het voortouw kunnen nemen om een oplossing te zoeken. Zij waren de toezichthouders en hebben de zaak schromelijk verwaarloost.
Janny,

Juist omdat we in een vrij land leven, daarin mag de burger zelf beslissen hoe hij/zij met z'n geld omgaat. En de overheid wist ook niet dat de beurs omlaag zou gaan, dat wist alleen het opperwezen...

pluutje

dat wist alleen het opperwezen...
Eugene Cernan :idea:

8)

Willem S. van Dalen

Ongelezen bericht door Willem S. van Dalen »

idem

Geplaatst op 27 Nov 2006 16:47 door idem

--------------------------------------------------------------------------------

Zijn werkdag bij dexia zit erop.
Gaat zijn herendiensten verzilveren bij knuppel
snerpo Geplaatst op 04 Okt 2006 06:12 door snerpo

Bep K is geen vrouw maar een miezerig mannetje.
Hij verleent bepaalde herendiensten aan Knuppe(l).
Vandaar
snerpo Geplaatst op 03 Okt 2006 21:59 door snerpo

Quote:
Van Dalen ouwe l.l duidelijk dat je ook Snerpo bent

hahaha je weet helemaal niets vazalletje.
Ga numaar snel een herendienst verzorgen.

Truste
snerpo Geplaatst op 16 Okt 2006 10:11 door snerpo

Quote:
Het beste is als die hele doortrapte palkliek hier eens zou opsodemieteren

Ik heb toch liever dat dexia vazal, cenzuur, joop- en bep k, (uit minachting ZONDER hoofdletters), zich bij knuppe meldt voor het ontvangen van bepaalde herendiensten en ons hier met rust laat.
Hoe dom kun je zijn :lol:
Heerlijk he idem-snerpo-impact enz. die fantasie van je laat je gaan zou ik zeggen. maar niet jouw fantasie projecteren op een ander hoor, gewoon maar eens proberen zou ik zeggen. :lol:

wie weet vind pluutje het wat, die volgt wel hoor :wink:

pluutje

Nee hoor. :roll: Nix gezien. 8)

idem

Verdomd,

Onze dexia KGB'er bewaard alles op zijn pc'tje.
Ik wil hem hierbij uitnodigen om een stukkie sushi mee te prikken.
:lol: :lol:

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

eugene Cernan,

Ik sprak niet over de koersval!
Ik sprak over de samenstelling van de contracten.
Wanneer Legio-Lease/Dexia op het moment dat de eerste berichten naar buiten kwamen dat de contracten niet zo eerlijk waren als ons werd voorgespiegeld, direct een correct voorstel tot herstel had gedaan,
Ik spreek hierin niet over de koersval maar over de berichten en waarnemingen van de constructie van de contracten
Voor mij duidelijk twee verschillende feiten.Maar als we op deze wijze blijven converseren zullen we nooit over dezelfde feiten spreken. want u bent bewust bezig steeds de feiten/woorden te verdraaien.
Verder veel plezier met gedupeerden pesten.
Janny

Eugene Cernan

toen de koersen begonnen te dalen, waren de contracten al gesloten, en contract=contract.

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

De contracten zijn echt wel eerlijk uitgevoerd, jij verwijt Dexia dat ze de beurs niet hebben kunnen laten stijgen. Maar het is meer voor het opperwezen om zoiets te doen. Dexia had geen invloed op de beurs.
Beste Eugene,

AEGON/Dexia hebben de dagkoersen weldegelijk beinvloedt. 3.2 (1 t/m 9) Immers zij stelde zelf een grote bulk/verzamel order op tegen een bepaalde koers. Vervolgens werd deze aangekocht waardoor de koersprijssteeg. Na levering werd tegen de dan geldende koersprijs de contracten opgesteld.
Hoezo eerlijk uitgevoerd? Koersverschillen niet aangetoond? jawel hoor dat is al door Trosradar aan het licht gekomen bij de eerste roemruchte uitzending. Echter toen was de onderliggende reden nog niet bekend namenlijk "frontrunning" en nu aangetoond wordt door AFM deskundige bericht.
toen de koersen begonnen te dalen, waren de contracten al gesloten, en contract=contract.
Mag ik dit pareren naar de zijde van AEGON/Dexia,
namelijk AEGON/Dexia zijn haar contractvoorwaarden artikel 2 niet nagekomen.

Een fictieve lenning op basis van te hoge afrekenkoersen en vervolgens komt AEGON/Dexia haar eigen contractvoorwaarden niet na.

Zie verder deze link van alle door het AFM geconstateerde feiten die AEGON/Dexia hebben gepleegd.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Pieter.

Soms vraag ik me wel eens af, hoe je het op kunt brengen om zo'n figuur als Eugene C te voorzien van een antwoord.
Maar misschien heb je een hoger doel voor ogen, b.v. om de gelegenheid te grijpen om zinnige dingen te zeggen.
En dat doe je dan ook.

Petje af

Ps: jammer van de vete tussen............!

CB

Ongelezen bericht door CB »

Geplaatst op 27 Nov 2006 18:49 door Eugene Cernan

--------------------------------------------------------------------------------

Janny.

], jij verwijt Dexia dat ze de beurs niet hebben kunnen laten stijgen. Maar het is meer voor het opperwezen om zoiets te doen. Dexia had geen invloed op de beurs.
Nee, natuurlijk had Dexia geen invloed op de Beurs, maar wel op:

De contracten zijn echt wel eerlijk uitgevoerd

Hoe wil je dit hard maken? In het contract staat dat de aandelen op naam worden gekocht. Dit is, naar nu blijkt, dus niet gebeurd.
Eugene Cernan

Geplaatst op 28 Nov 2006 00:23 door Eugene Cernan

Inderdaad Dubio:

Contract = Contract
Zorgplicht = Zorgplicht
Huurkoop = Huurkoop
WCK = WCK

In alle bovenstaande punten is Dexia (cq de voorganger van Dexia tekort geschoten).

Blijf vooral ontkennen en jezelf hiermee belachelijk maken. Je bent net zo arrogant, als Dexia.

Gesloten