LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat een blamage voor vele gedupeerden
Re: Wat een blamage voor vele gedupeerden
Willem S.,
Hoe is het met die monteur?
Hoe is het met die monteur?
Hij is even naar de slager om te vragen of deze een gelukkige schikker is.
HAHAHAHA
De hofnar van dexia.
HAHAHAHA
De hofnar van dexia.
Zal hij ook nog wel naar de bakker moeten!
Willem Schandaal, ik maak me ook nergens druk over. Ik heb geduld, heel veel geduld zelfs om rustig de gang van zaken af te wachten. Mijn advocaat is betaald en ik wacht alleen nog op het groene licht om mijn procedure tegen jouw geliefde oplichtersbank te kunnen voortzetten. De rente loopt ondertussen toch gewoon door en winnen doe ik zeker. Daarna ga ik mijn herwonnen geld lekker (en rustig) natellen.
-
ik zal je vast helpen van dalen 2x niks is niks, wordt een makkie dus want dat kan jij zelfs ook nog wel.
Met die monteur is alles kits pluutje, beter dan met jou volgzaam schaapje.
Zo jongens ik ga me weer eens even met andere zaken bezighouden, jullie houden elkaar nog wel ff gezelschap he? Vergeet niet zo om de 5 minuten te klagen hoor anders gaan jullie nog trillen van de ontwenningsverschijnselen.
Met die monteur is alles kits pluutje, beter dan met jou volgzaam schaapje.
Zo jongens ik ga me weer eens even met andere zaken bezighouden, jullie houden elkaar nog wel ff gezelschap he? Vergeet niet zo om de 5 minuten te klagen hoor anders gaan jullie nog trillen van de ontwenningsverschijnselen.
Zijn werkdag bij dexia zit erop.
Gaat zijn herendiensten verzilveren bij knuppel
Willem Schandaal zal zich wel om 17.00 uur aan de poort van de gevangenis moeten melden om zijn straf 's nachts uit te kunnen zitten ...
-
Janny.Wanneer Legio-Lease/Dexia op het moment dat de eerste berichten naar buiten kwamen dat de contracten niet zo eerlijk waren als ons werd voorgespiegeld, direct een correct voorstel tot herstel had gedaan,
De contracten zijn echt wel eerlijk uitgevoerd, jij verwijt Dexia dat ze de beurs niet hebben kunnen laten stijgen. Maar het is meer voor het opperwezen om zoiets te doen. Dexia had geen invloed op de beurs.
-
Janny,Waarom moest de overheid zo laks optreden? Zij had het voortouw kunnen nemen om een oplossing te zoeken. Zij waren de toezichthouders en hebben de zaak schromelijk verwaarloost.
Juist omdat we in een vrij land leven, daarin mag de burger zelf beslissen hoe hij/zij met z'n geld omgaat. En de overheid wist ook niet dat de beurs omlaag zou gaan, dat wist alleen het opperwezen...
Eugene Cernandat wist alleen het opperwezen...
-
idem
Geplaatst op 27 Nov 2006 16:47 door idem
--------------------------------------------------------------------------------
Zijn werkdag bij dexia zit erop.
snerpo Geplaatst op 04 Okt 2006 06:12 door snerpo
Bep K is geen vrouw maar een miezerig mannetje.
Hij verleent bepaalde herendiensten aan Knuppe(l).
Vandaar
snerpo Geplaatst op 03 Okt 2006 21:59 door snerpo
Quote:
Van Dalen ouwe l.l duidelijk dat je ook Snerpo bent
hahaha je weet helemaal niets vazalletje.
Ga numaar snel een herendienst verzorgen.
Truste
Hoe dom kun je zijnsnerpo Geplaatst op 16 Okt 2006 10:11 door snerpo
Quote:
Het beste is als die hele doortrapte palkliek hier eens zou opsodemieteren
Ik heb toch liever dat dexia vazal, cenzuur, joop- en bep k, (uit minachting ZONDER hoofdletters), zich bij knuppe meldt voor het ontvangen van bepaalde herendiensten en ons hier met rust laat.
Heerlijk he idem-snerpo-impact enz. die fantasie van je laat je gaan zou ik zeggen. maar niet jouw fantasie projecteren op een ander hoor, gewoon maar eens proberen zou ik zeggen.
wie weet vind pluutje het wat, die volgt wel hoor
Nee hoor. Nix gezien.
Verdomd,
Onze dexia KGB'er bewaard alles op zijn pc'tje.
Ik wil hem hierbij uitnodigen om een stukkie sushi mee te prikken.
Onze dexia KGB'er bewaard alles op zijn pc'tje.
Ik wil hem hierbij uitnodigen om een stukkie sushi mee te prikken.
eugene Cernan,
Ik sprak niet over de koersval!
Ik sprak over de samenstelling van de contracten.
Voor mij duidelijk twee verschillende feiten.Maar als we op deze wijze blijven converseren zullen we nooit over dezelfde feiten spreken. want u bent bewust bezig steeds de feiten/woorden te verdraaien.
Verder veel plezier met gedupeerden pesten.
Janny
Ik sprak niet over de koersval!
Ik sprak over de samenstelling van de contracten.
Ik spreek hierin niet over de koersval maar over de berichten en waarnemingen van de constructie van de contractenWanneer Legio-Lease/Dexia op het moment dat de eerste berichten naar buiten kwamen dat de contracten niet zo eerlijk waren als ons werd voorgespiegeld, direct een correct voorstel tot herstel had gedaan,
Voor mij duidelijk twee verschillende feiten.Maar als we op deze wijze blijven converseren zullen we nooit over dezelfde feiten spreken. want u bent bewust bezig steeds de feiten/woorden te verdraaien.
Verder veel plezier met gedupeerden pesten.
Janny
-
toen de koersen begonnen te dalen, waren de contracten al gesloten, en contract=contract.
Beste Eugene,De contracten zijn echt wel eerlijk uitgevoerd, jij verwijt Dexia dat ze de beurs niet hebben kunnen laten stijgen. Maar het is meer voor het opperwezen om zoiets te doen. Dexia had geen invloed op de beurs.
AEGON/Dexia hebben de dagkoersen weldegelijk beinvloedt. 3.2 (1 t/m 9) Immers zij stelde zelf een grote bulk/verzamel order op tegen een bepaalde koers. Vervolgens werd deze aangekocht waardoor de koersprijssteeg. Na levering werd tegen de dan geldende koersprijs de contracten opgesteld.
Hoezo eerlijk uitgevoerd? Koersverschillen niet aangetoond? jawel hoor dat is al door Trosradar aan het licht gekomen bij de eerste roemruchte uitzending. Echter toen was de onderliggende reden nog niet bekend namenlijk "frontrunning" en nu aangetoond wordt door AFM deskundige bericht.
Mag ik dit pareren naar de zijde van AEGON/Dexia,toen de koersen begonnen te dalen, waren de contracten al gesloten, en contract=contract.
namelijk AEGON/Dexia zijn haar contractvoorwaarden artikel 2 niet nagekomen.
Een fictieve lenning op basis van te hoge afrekenkoersen en vervolgens komt AEGON/Dexia haar eigen contractvoorwaarden niet na.
Zie verder deze link van alle door het AFM geconstateerde feiten die AEGON/Dexia hebben gepleegd.
Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback
-
Pieter.
Soms vraag ik me wel eens af, hoe je het op kunt brengen om zo'n figuur als Eugene C te voorzien van een antwoord.
Maar misschien heb je een hoger doel voor ogen, b.v. om de gelegenheid te grijpen om zinnige dingen te zeggen.
En dat doe je dan ook.
Petje af
Ps: jammer van de vete tussen............!
Soms vraag ik me wel eens af, hoe je het op kunt brengen om zo'n figuur als Eugene C te voorzien van een antwoord.
Maar misschien heb je een hoger doel voor ogen, b.v. om de gelegenheid te grijpen om zinnige dingen te zeggen.
En dat doe je dan ook.
Petje af
Ps: jammer van de vete tussen............!
Nee, natuurlijk had Dexia geen invloed op de Beurs, maar wel op:Geplaatst op 27 Nov 2006 18:49 door Eugene Cernan
--------------------------------------------------------------------------------
Wanneer Legio-Lease/Dexia op het moment dat de eerste berichten naar buiten kwamen dat de contracten niet zo eerlijk waren als ons werd voorgespiegeld, direct een correct voorstel tot herstel had gedaan,
Janny.
], jij verwijt Dexia dat ze de beurs niet hebben kunnen laten stijgen. Maar het is meer voor het opperwezen om zoiets te doen. Dexia had geen invloed op de beurs.
De contracten zijn echt wel eerlijk uitgevoerd
Hoe wil je dit hard maken? In het contract staat dat de aandelen op naam worden gekocht. Dit is, naar nu blijkt, dus niet gebeurd.
Eugene Cernan
Geplaatst op 28 Nov 2006 00:23 door Eugene Cernan
toen de koersen begonnen te dalen, waren de contracten al gesloten, en contract=contract.
Inderdaad Dubio:
Contract = Contract
Zorgplicht = Zorgplicht
Huurkoop = Huurkoop
WCK = WCK
In alle bovenstaande punten is Dexia (cq de voorganger van Dexia tekort geschoten).
Blijf vooral ontkennen en jezelf hiermee belachelijk maken. Je bent net zo arrogant, als Dexia.