LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afschaf gratis betaalpas Postbank

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Afschaf gratis betaalpas Postbank

Ongelezen bericht door bot321 »

Ach wij kunnen ook alles betalen en hebben geen
schulden,maar eind van de mnd hebben we ook geen
stuiver meer over.Ben als AOWer drie dagen in de week
gaan werken dus dan kunnen we ook nog met vakantie.
Heb dus niet te klagen maar klaag soms om het klagen
zodat ik kan zeggen wat een geklaag ja.
Een vraagje heb ik nog.Noem mij eens een ding op
wat nog gratis is.Zefs de zon komt niet meer gratis op
want ik betaal me eigen rot om die wolken weg te houden :wink:

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Afschaf gratis betaalpas Postbank

Ongelezen bericht door Walter van V »

nu ja...de maan?? en de sterrenhemel (wolken of geen wolken, die planeten zijn er toch wel hoor!) En er zijn nog steeds plaatsen waar parkeren gratis is (de wegenbelasting laat ik uiteraard buiten beschouwing) en ik kan nog wel even doorgaan hoor!

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Afschaf gratis betaalpas Postbank

Ongelezen bericht door bot321 »

Ja zo kan ik het ook wel.
Ik laat al mijn betalingen buiten beschouwing
dan heb ik alles gratis.Lijkt Oxio wel. :evil:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Afschaf gratis betaalpas Postbank

Ongelezen bericht door G7 »

Zo kun je het ook bekijken bot321. :D Zelfs ik doe dan nog veel voor niks, maar dat even terzijde. 8)

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Afschaf gratis betaalpas Postbank

Ongelezen bericht door Walter van V »

ach het is gewoon maar hoe je tegen zaken aankijkt, positief of negatief.

En wegenbelasting laat ik buiten beschouwing, want die kosten verschillen per auto. En voor auto`s ouder dan 25 jaar is dat ook echt gratis en voor niks, daar hoef je geen wegenbelasting voor te betalen. (kijk weer 1!).

Het is hier gewoon klagen om het klagen, en daar is volgnes mij dit forum echt niet voor bedoeld.

Het is ook toegestaan positieve zaken te plaatsen hoor!

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Afschaf gratis betaalpas Postbank

Ongelezen bericht door G7 »

Het is hier gewoon klagen om het klagen
Dus als mensen het hier ergens niet mee eens zijn, heet dat "klagen" ?

Als mensen een andere mening hebben als Walter, Dilbert enz. zijn het "klagers"?

Als mensen hier hun ervaringen vertellen en soms om raad vragen, zijn het "klagers"?

Wij mogen die "klagers" dan niet even even een hart onder riem steken?

Nou, gelukkig maak ik dat allemaal zelf nog wel uit.

En iets posifief ???????? Goed zoeken, staan er ook op hoor! 8)

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: Afschaf gratis betaalpas Postbank

Ongelezen bericht door FerryG »

@Dilbert:
Argenta bestaat al 50 jaar!

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Afschaf gratis betaalpas Postbank

Ongelezen bericht door Noble »

@ Fiore:

Als je NIET begrijpt waar het om gaat...

LEES dan alleen.. en PROBEER te snappen....

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Afschaf gratis betaalpas Postbank

Ongelezen bericht door Fiore »

huh? is het weer zo ver?

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Afschaf gratis betaalpas Postbank

Ongelezen bericht door Walter van V »

Dus als mensen het hier ergens niet mee eens zijn, heet dat "klagen" ?

Als mensen een andere mening hebben als Walter, Dilbert enz. zijn het "klagers"?

Als mensen hier hun ervaringen vertellen en soms om raad vragen, zijn het "klagers"?
nou nee hoor, u noemt nu net een paar zaken waar het forum WEL voor bedoeld is, ook naar mijn mening.

wanneer u het ergens niet mee eens bent is dat uiteraard uw goed recht. Wanneer u uw mening niet wenst bij te stellen na klip en klare duidelijke uitleg is dat ook nog steeds uw goed recht hoor!

En wanneer ik het ergens niet mee eens ben, ook als ik het niet met u eens ben, is dat ook mijn goed recht.

Grappig dat ineens zaken eenrichtingsverkeer worden wanneer iemand zijn zin niet krijgt. Gelijke monniken, gelijke kappen. Oftewel laat iemand anders ook gewoon recht hebben op zijn mening? Ook al bent u het er niet mee eens.

Ik kan slechts proberen mijn mening te ventileren, onderbouwd met argumenten, liefst zonder een stempel als "elite" of iets dergelijks op mijn voorhoofd gestempeld te krijgen terwijl u mij en mijn financiele positie niet eens kent....Met dit soort kwalificaties zet u voornamelijk uw eigen manier van denken te kijk, niet die van degene die u tracht te denigreren, want dat is het uiteindelijk wat u doet. En die handelswijze, ja daar kan ik niet zo goed tegen nee :roll: , excuse me, I`m human! :wink:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Afschaf gratis betaalpas Postbank

Ongelezen bericht door G7 »

Je mag best een hoop moelijke woorden gaan gebruiken hoor.! Ik voel me er niet door aangesproken, maar jij waarschijnlijk wel. Zegt ook wat over jezelf en niet over mij.

Ik laat een ieder zeer zeker wel in zijn/haar waarde, maar jij vat dan weer anders op en breid daar weer een heel verhaal omheen. Lekker belangrijk!

Maar zullen we doorgaan met het onderwerp en niet op de persoon spelen?

En je mag, als je tegen mij spreekt, normaal jij zeggen. U zeg je maar tegen anderen. Ach, dat moet jij natuurlijk ook zelf weten! :roll:

:wink:

yvon wdb
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 jun 2005 21:20

Re: Afschaf gratis betaalpas Postbank

Ongelezen bericht door yvon wdb »

Er staat nu op rtl teletekst dat het helemaal niet nodig is om de gratis passen af te schaffen. Dus blijkbaar zijn er toch meer mensen wakker aan het worden. :wink:

breed052
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 sep 2004 12:30

Re: Afschaf gratis betaalpas Postbank

Ongelezen bericht door breed052 »

De postbank verteld dat de banken de verplichting hebben overal dus ook in het buitenland te kunnen pinnen volgens de EU is dit absoluut niet waar wie spreekt de waarheid ?

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Afschaf gratis betaalpas Postbank

Ongelezen bericht door bot321 »

Artikel 1. De Postbank heeft altijd gelijk.
Artikel 2.Heeft de Postbank ongelijk dan treed
automatisch artikel 1 in werking. :!:

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Afschaf gratis betaalpas Postbank

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Wij moeten nu 10,95 PER JAAR gaan betalen voor de (voorheen) gratis betaalpas.
SJONGE JONGE JONGE

Dat is 1 Snickers per maand!

Als ik bij de Postbank zou werken, en ik las dit topic, zou ik meteen jouw geld in een envelop doen, toesturen en de rekening opheffen. Dat zulke krenterige mensen nog bestaan. 10 euro, per jaar. Geeezzzzzzzz :roll:

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: Afschaf gratis betaalpas Postbank

Ongelezen bericht door gerland »

GRATIS bestaat niet :!:

mr T.
Berichten: 976
Lid geworden op: 02 sep 2005 14:50

Re: Afschaf gratis betaalpas Postbank

Ongelezen bericht door mr T. »

Als ik bij de Postbank zou werken, en ik las dit topic, zou ik meteen jouw geld in een envelop doen, toesturen en de rekening opheffen. Dat zulke krenterige mensen nog bestaan. 10 euro, per jaar. Geeezzzzzzzz
Vergeet niet dat men de pas (ook de gewone giropas) eigenlijk al betaalt door het niet ontvangen van rente op het rekening couranttegoed, op een lage rentevergoeding op spaargeld en door het zelf uitvoeren van betaalopdrachten? Kortom: wie is er eigenlijk krenterig: de klant of de P-Bank? Hebben we het nog niet gehad over het onterecht gebruikte argument dat het moest van 'Europa'.

snowboy
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2006 20:27

Re: Afschaf gratis betaalpas Postbank

Ongelezen bericht door snowboy »

MMMMmmmm heeft niemand in de gaten dat we gewoon in de maling worden genomen.....
13 dec 2006: Politici zijn het niet een met afschaffen pas postbank
Europarlementsleden bestrijden dat Europese regels de Postbank zouden dwingen de gratis Girobasispas af te schaffen. De Postbank meldde een week geleden dat de gratis pas van 1,5 miljoen klanten verdwijnt.

"De Europese betalingsmarkt in 2008 verplicht de banken helemaal niet om nationale passen te schrappen'', zegt Max van den Berg, PvdA-leider in het Europees Parlement, woensdag. ,,Banken in Nederland of Duitsland kunnen gewoon hun eigen passen houden.''

CDA-Europarlementslid Corien Wortmann heeft de indruk dat de Postbank "een beetje misbruik maakt van de invoering van Europese regels''. Ze wil voorkomen dat klanten meer moeten betalen door de komst van een efficiënter systeem.

Bron : ANP

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Afschaf gratis betaalpas Postbank

Ongelezen bericht door Noble »

@ Dilbert

Zeg, wát studeer jij eigenlijk???

laat ik 's raden 99% zeker... GEEN Economie... :P

Gesloten