Pagina 4 van 5
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 31 jan 2007 10:25
door mariska666
Als je eenmaal klant ben, hebben hun de buit binnen toch? En dat merkt de klant. Dat hele internet en bellen werkt gewoon nog niet zo goed, en ik denk dat dat nog even duurt aangezien er zoveel mensen in een korte periode een abonnement aangaan. En of het nou upc, kpn of speedlinq is, je moet maar gewoon geluk hebben. Ik heb een jaar lang kpn planet (internetplusbellen) gehad en was prima, maar omdat HetNet voordeliger was dacht ik over te stappen. Nou dat ging helemaal fout. Planet sloot mij af van alles maar HetNet sloot mij dus niet aan. Na 3 mnd zonder te hebben gezeten heb ik het kunnen annuleren en daarna belde Hetnet dat mijn aansluiting nog 6 mnd. ging duren!! HAHA, nou daar wacht ik niet op. Toen ben ik op advies van iemand naar speedlinq gegaan, nou die raad ik niemand aan. ALs je daar een probleem heb moet je de helpdesk bellen van 70 cent p.m. en wordt je eerst 15 รก 20 min. in de wacht gezet. Eer ik het internet op kon en telefoon had was ik dus ook 60 euro aan wachtkosten kwijt en dan was er nog niks gedaan door hun.
Dus mensen het is een pot nat, allemaal kl... dus!!!
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 31 jan 2007 10:36
door Maartjenu
Wij zijn zeer tevreden over UPC.
In het begin 1 klein probleem gehad, dit is echter tot volle tevredenheid opgelost.
Geen klachten over uitval van telefonie en internet.
Prima kontakt met klantenservice.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 31 jan 2007 10:37
door mariska666
ja anastasia, tevreden klanten zoeken hier ook niet, die kunnen genieten van internetten en bellen. Pas als je rot ervaringen heb ga je hier toch zoeken?
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 31 jan 2007 10:38
door agro
Wij zijn zeer tevreden over UPC.
Prima kontakt met klantenservice.
Tja GEEN problemen maar wel de klanten service nodig???????
En waarvoor heb je dat prima contact met de klantenservice dan nodig als je geen problemen hebt?????????
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 31 jan 2007 10:46
door Anastasia
Allen de negative komen hier, en dus lijkt het of de grootste het slechtste zijn.
Ook heb ik bij Speedlinq gehoord dat ruim 70% van alle klachten door de klanten zelf word veroorzaakt, virussen, spyware en fout aansluiten, dus eerst de draden erin en dan uren zoeken bellen en schelden en zelden eerst goed en letterlijk lezen, vaak doen vrouwen het naukeuriger, en hebben minder klachten, Int+bellen is vaak net even anders als gewoon ADSL en ik ging dus als vrouw ook de fout in!
Na 3 ADSL providers wist ik het zo ook wel, dus niet!
Na alles terug in doos en volgens boekje letterlijk elke regel goed lezen, en als Rus dus extra voorzichtig, want het is niet mijn moerstaal!
Dus zonder dure 0900 Help de helpdesk toch gelukt, maar ik ben ook een van de weinige die wel via mail een vraag beantwoord kreeg van Speedlinq, dus het kan, maar ik mag het niet vermelden, want deze persoon van helpdesk stuurde problemen via prive adres door om te vragen, want hij wilde de beste Helpdesk medewerker zijn, en zo een bonus krijgen!
Deze buurman, is dus nu mede dank zij mijn zoeken op Kassa, Radar, en nog diverse Engelse, Duitse, Franse en Russische site's beter als de rest...
Het is dan wel opvallend dat deze Speedlinq medewerker geen KPN gebonden provider heeft!
Dus elders...
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 31 jan 2007 13:13
door mariska666
Dat hoor je zeker van speedlinq dan. Als ik een wachtwoord voor mijn telefonie krijg ga ik ervan uit dat het wachtwoord goed is. Maarja het zal dan wel aan mij liggen. En als speedlinq jou wel helpt, en de rest laat stikken, nou wat een geweldig bedrijf. Ik had geen telefoon, en belde uit wanhoop met een prepaid toestel opgewaardeerd met 20 euro, ik kreeg na een poos wachten iemand aan de lijn en ik vroeg of deze man mij aub terug wou bellen omdat mijn 20 euro bijna op was. Maar dat kon hij niet, en toen was het tuut tuut tuut. Helpdesk, me reet. Deze helpdesk maakt je over de rooie. [quote][/quote]
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 05 feb 2007 20:50
door cvandestreek
UPC stuurt teminste een monteur als je problemen hebt, KPN stuurt er geen. ik zit al 6 maand met een storing
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 06 feb 2007 12:56
door NijMeGeN
Tja zo werkt KPN dus.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 06 feb 2007 20:30
door Henri42
Ik meen dat de topic over UPC ging,
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 06 feb 2007 20:37
door Beertje02
UPC stuurt soms wel 15 keer een monteur naar dezelfde klant en dan zijn de problemen nog niet opgelost
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 06 feb 2007 20:39
door NijMeGeN
cvandestreek had het wel degelijk over UPC oke dat Kpn er in voor kwam, kan natuurlijk gebeuren.
KPN werd er in dit geval bij gehaald voor een vergelijking, met een beetje begrijpend lezen kom je een heel eind Henri42
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 06 feb 2007 22:26
door Bjarne
Sinds juni hebben we Internet Plus Bellen van KPN/Planet. In september zijn we verhuisd en toen begonnen de problemen. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben bijna 4 maanden zonder internet en telefoon gezeten, duizend keer naar de Helpdesk gebeld, je wordt niet serieus genomen en niet geholpen. De laatste weken is de Helpdesk niet meer te bereiken en de technische dienst al helemaal niet meer. Sinds 11 januari zijn we dan eindelijk weer online, alles heeft twee weken goed gewerkt en afgelopen week hadden we drie keer dat de lijn weer dood was en we weer niks konden.
Nu overwegen we om in juni (als ons abonnement afgelopen is) over te stappen van KPN/Planet Internet Plus Bellen naar UPC (Chello). Is dit een verstandige keuze, of helemaal niet? We willen eigenlijk wel van KPN af, maar UPC heeft ook niet zo'n goede naam. We willen niet dat het hele gedoe dan weer van voren af aan begint. En UPC schijnt ook regelmatig storingen te hebben, dat de lijn dood is, enz. KPN belooft wel beterschap om de techniek de komende tijd te verbeteren, zodat er minder storingen zijn, dat de helpdesk in de toekomst beter bereikbaar is, enz. Wat vinden jullie? Bij KPN blijven en hopen op beterschap of overstappen naar UPC?
Alvast bedankt!
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 07 feb 2007 07:44
door mariska666
Hallo,
Ik zou als ik jullie was lekker even afwachten want als je overstapt worden de problemen nog groter. Ik heb zelf ook de fout gemaakt, nou zit ik hier een jaar aan vast. Ik heb echt spijt.
Ik wens je het beste ermee.
Groetjes
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 07 feb 2007 10:24
door Henri42
Het is duidelijk dat alleen UPC profiteert van het kwalijk gedoe door KPN,hun directeur liet in vandaag in de krant optekenen dat hun problemen nog een maand of 3 aanlopen, je zult ermaar klant zijn.
Beertje 2 heb jij zo,n ervaring met UPC ?, 15 maal een monteur aan de voordeur, het is bijna niet te geloven en nog steeds UPC klant ?.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 07 feb 2007 11:09
door agro
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 07 feb 2007 12:57
door Henri42
Agro , bestel jij ook UPC monteurs zonder een adres te vermelden?.
De UPC monteurs zijn eveneens KPN monteurs in een ander jasje en pet.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 07 feb 2007 13:10
door agro
Agro , bestel jij ook UPC monteurs zonder een adres te vermelden
Monteurs zijn niet te bestellen suffie.
Destijds is mij aangeboden een monteur te sturen, klantnummer naw gegevens waren bekend, maar deze is nog steeds niet aangekomen.
De UPC monteurs zijn eveneens KPN monteurs in een ander jasje en pet
Droom rustig verder, kpn monteurs weten hun klanten wel te vinden, deze hebben namelijk een opleiding gehad.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 07 feb 2007 17:50
door Beertje02
Henri 42,
gelukkig ben ik geen UPC klant maar er zijn mensen die dat wel zijn, lees maar eens op andere forums over UPC.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 07 feb 2007 20:02
door cvandestreek
Quote:
Agro , bestel jij ook UPC monteurs zonder een adres te vermelden
Monteurs zijn niet te bestellen suffie.
Destijds is mij aangeboden een monteur te sturen, klantnummer naw gegevens waren bekend, maar deze is nog steeds niet aangekomen.Quote:
De UPC monteurs zijn eveneens KPN monteurs in een ander jasje en pet
Droom rustig verder, kpn monteurs weten hun klanten wel te vinden, deze hebben namelijk een opleiding gehad.
@ Agro :
Dus je wilt zeggen tot UPC monteurs geen opleiding hebben gehad?
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geplaatst: 08 feb 2007 11:04
door agro
Dus je wilt zeggen tot UPC monteurs geen opleiding hebben gehad
In ieder geval zo weinig, dat ze hun eigen klanten nog niet eens kunnen vinden, en die zullen dan ook nog eens een storing moeten kunnen oplossen???