Re: sony tv stuk (reparatie duurt al 3 maanden)
Geplaatst: 30 jan 2007 02:31
Ik ben zelf een servicepunt van HP.
Dus als je in Amsterdam een printer van HP koopt, dan en ik zit bijvoorbeeld in Eindhoven, dan hoef je tussen de 2e maand en de 12e maand niet bij problemen helemaal naar Amsterdam, maar dan kun je ook bij mij terecht voor de fabrieksgarantieafwikkeling.
De printer wordt dan opgestuurd en een gereviseerde printer die voldoet aan de hoogste fabriekseisen (en die zijn niet mis) dan kun je die dan na 3 dagen bij mij afhalen of ik kom de printer bij je thuis afleveren.
Als dan de printer opgestuurd wordt, dienen alle accessoires e.d. wel van de printer afgehaald worden. Ik was toen vergeten van het toetsenpaneel de afdekraam met de Nederlandse bewoording eraf te halen.
Dus toen ik de andere printer ontving, ontbrak dat raampje.
Dus de printer ging naar de klant terug zonder dat raampje.
Ik heb wel gelijk de dezelfde dag dat raampje bij HP besteld.
De klant was hiervan op de hoogte.
Ik heb wel 3 maanden op dat raampje moeten wachten, voordat die binnenkwam.
Dus in al die tijd heeft dus de klant zonder dat raampje moeten doen.
Dat raampje ben ik dus vergeten van de printer af te halen (stom en dom, maar dat kan iedereen overkomen) en ik heb zelf alle kosten voor het nieuwe raampje voor mijn rekening genomen.
Ik had een vergissing gemaakt, dus ik heb daarom ook alle kosten op mij genomen.
Volgens wat alfatrion zegt, had ik de klant nooit zo lang mogen laten wachten en had ik dus voor een andere oplossing moeten zoeken.
Aangezien de klant die printer niet bij mij gekocht had, kan ik dus zijn aankoopbedrag dus ook niet terugbetalen.
Je spreekt alsof de winkelier de klanten express laten wachten en bewust de tijd van ongemak oprekken!
Ik hoop echt dat je dat niet meent!
Dus als je in Amsterdam een printer van HP koopt, dan en ik zit bijvoorbeeld in Eindhoven, dan hoef je tussen de 2e maand en de 12e maand niet bij problemen helemaal naar Amsterdam, maar dan kun je ook bij mij terecht voor de fabrieksgarantieafwikkeling.
De printer wordt dan opgestuurd en een gereviseerde printer die voldoet aan de hoogste fabriekseisen (en die zijn niet mis) dan kun je die dan na 3 dagen bij mij afhalen of ik kom de printer bij je thuis afleveren.
Als dan de printer opgestuurd wordt, dienen alle accessoires e.d. wel van de printer afgehaald worden. Ik was toen vergeten van het toetsenpaneel de afdekraam met de Nederlandse bewoording eraf te halen.
Dus toen ik de andere printer ontving, ontbrak dat raampje.
Dus de printer ging naar de klant terug zonder dat raampje.
Ik heb wel gelijk de dezelfde dag dat raampje bij HP besteld.
De klant was hiervan op de hoogte.
Ik heb wel 3 maanden op dat raampje moeten wachten, voordat die binnenkwam.
Dus in al die tijd heeft dus de klant zonder dat raampje moeten doen.
Dat raampje ben ik dus vergeten van de printer af te halen (stom en dom, maar dat kan iedereen overkomen) en ik heb zelf alle kosten voor het nieuwe raampje voor mijn rekening genomen.
Ik had een vergissing gemaakt, dus ik heb daarom ook alle kosten op mij genomen.
Volgens wat alfatrion zegt, had ik de klant nooit zo lang mogen laten wachten en had ik dus voor een andere oplossing moeten zoeken.
Aangezien de klant die printer niet bij mij gekocht had, kan ik dus zijn aankoopbedrag dus ook niet terugbetalen.
Als een product ouder is dan 2 jaar wordt nooit de koop ongedaan gemaakt.De winkelier is verplicht het product binnen een redelijke termijn te herstellen. Doet deze dat niet dan kun je de koop ontbinden.
Je spreekt alsof de winkelier de klanten express laten wachten en bewust de tijd van ongemak oprekken!
Ik hoop echt dat je dat niet meent!