Neem aan dat je bedoelt: wie heeft ervaring....
Effe rondneuzen hier en je vind er verschillende....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NUON,,,DRAMA!!!!!
Re: NUON,,,DRAMA!!!!!
Ik heb ervaring met medewerker en die heeft alles goed opgelost, zo ook het geval met Darcy. Medewerker verdient een pluim voor de inzet en heeft dingen rechtgezet die zelfs mijn bewindvoerster niet voor elkaar kreeg. Alle loze kreten over onbetrouwbaarheid en integeriteit jegens medewerker zijn uit de lucht gegrepen en beledigend. Medewerker koppelt de ontstane misverstanden terug naar de nuon zodat klanten beter geholpen kunnen worden en problemen opgelost kunnen worden. Kon dat maar van meer instantie`s gezegt worden.
Kan goed begrijpen medewerker door dit soort aantijgingen de handdoek in de ring gooit. Medewerker is niet de nuon maar is werknemer.
Ronald.
Kan goed begrijpen medewerker door dit soort aantijgingen de handdoek in de ring gooit. Medewerker is niet de nuon maar is werknemer.
Ronald.
Welk soort aantijgingen bedoel je eigenlijk?Kan goed begrijpen medewerker door dit soort aantijgingen de handdoek in de ring gooit.
Ik lees hier alleen maar positieve berichten over de medewerker.
Alleen het feit dat het nodig is (en de helpdesks het dus niet zelf kunnen oplossen) wordt vaak ter diskussie gesteld, en volkomen terecht vind ik.
Medewerker werdt in vorige berichten vaak in twijfel getrokken. dat bedoel ik.
Ronald.
Ronald.