LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] glazenwaaser

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
mastertjuh
Berichten: 60
Lid geworden op: 12 apr 2007 22:21

Re: glazenwaaser

Ongelezen bericht door mastertjuh »

Ik weet dat ik gelijk heb ! :D

emma61
Berichten: 278
Lid geworden op: 20 nov 2005 13:31

Re: glazenwaaser

Ongelezen bericht door emma61 »

..
Laatst gewijzigd door emma61 op 20 nov 2007 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Mike009
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 sep 2006 20:02

Re: glazenwaaser

Ongelezen bericht door Mike009 »

Wat zijn we allemaal toch kortzichtig!

Het is toch heel normaal dat alle bedrijven elkaar te lijf gaan.
Toen ik mijn huis liet verbouwen en ik verschillende offertes had aangvraagd, was het leed niet te overzien....
De 1 vond het zijn recht omdat hij het ook al bij de buren had verbouwd,
de ander omdat hij maar 5 klm verderop zijn pand had staan,,,,

Matten wat ze deden voor mijn deur.... :P

Mijn huis is nog niet verbouwd en ik heb er een sport van gemaakt om offertes te blijven opvragen....vooral aan die bedrijven die dicht in de buurt zitten...geweldig dat geweld :wink:

mastertjuh
Berichten: 60
Lid geworden op: 12 apr 2007 22:21

Re: glazenwaaser

Ongelezen bericht door mastertjuh »

Het is dus NIET normaal.

Maar als je niet kunt praten dan kun je dat leren.
Voor sommige lieden niet natuurlijk die zullen altijd primitief blijven leven.
Geweld is een primitief overblijfsel uit de oudheid.
iK HEB GEZEGD.

ANR glazenwasserij Zeist
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 sep 2008 17:03

Re: glazenwaaser

Ongelezen bericht door ANR glazenwasserij Zeist »

ik ben zelf glazenwasser in zeist en vind dat elke klant zelf moet bepalen welke glazenwasser hij/zij neemt.
en als je altijd je werk goed doet heeft de klant geen rede om over te stappen naar een ander dus in mijn wijk mogen ze komen!!!
ik ben niet bang dat ik mijn klanten kwijtraak aan ze want werk netjes,en kom altijd op tijd,weer of geen weer.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: glazenwaaser

Ongelezen bericht door ron1 »

Alles doorgelezen en uitzending bekeken,het lijkt er op dat de glazenwasserij bijna hetzelfde imago gaat krijgen als de grote taxibedrijven in de grote steden.Die gunnen elkaar ook vaak het licht niet in de ogen.Doodzonde voor de mensen die wel het hart op de goede plek hebben.Nu vindt ik 8 euro 50 voor 2 raampjes zemen in 8 minuten werk ook wat overdreven dus doen we dit lekker zelf,maar dit terzijde.

ANR glazenwasserij Zeist
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 sep 2008 17:03

Re: glazenwaaser

Ongelezen bericht door ANR glazenwasserij Zeist »

hou er rekening mee dat hij voor die 2 raampjes wel een risico loopt
op ongelukken en als het idd een "legale glazenwasser"is hij ook zn btw en inkomsten belasting heeft.dat is bij elkaar zo'n 50%.Dus hij verdient uiteindelijk maar 4,25.dus dat valt wel mee toch...

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: glazenwaaser

Ongelezen bericht door ron1 »

Nee,dit vindt ik niet meevallen.Maar hier hoort en leest een consument ook weer zaken die in feite niet het probleem zijn voor de consument,in elk vak zitten risico's.

Bij de taxi's hoor je over:verzekeringen,brandstof,sjouwen van koffers......bij de burger kings op luchthavens lees je over concurrentiegevaar etc en in de horece gaat het over...nah pffff laat maar...:

Dat zijn allemaal zaken waar de consument niets mee te maken heeft in feite,men weet dit als je bij zo'n bedrijf gaat werken.

8,50 voor 2 gemiddelde afmetingen ramen zemen vindt ik niet normaal.Maar goed,dit is persoonlijk,wat andere mensen doen moeten ze natuurlijk zelf weten.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: glazenwaaser

Ongelezen bericht door ron1 »

Concreet: het is NIET vreemd dat er misschien snorders zijn, taxichauffeurs die handje contantje en voor de helft naar schiphol rijden,glazenwassers die ook zwart werken etc...ik zeg NIET dat dit goed is en prijs het ook dus niet goed,maar vreemd vindt ik het niet,spijt me.Maar goed,je ziet dit in alle branches bijna dus wat dat betreft is het eigenlijk allemaal te duur.

glith
Berichten: 241
Lid geworden op: 27 mar 2008 10:42

Re: glazenwaaser

Ongelezen bericht door glith »

25,50 per uur is toch niet slecht betaald :wink: na aftrek van alle kosten hou IK dat niet over :wink:

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: glazenwaaser

Ongelezen bericht door ron1 »

Iedereen mag goed verdienen,maar geef openheid van zaken en *** er niet omheen.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: glazenwaaser

Ongelezen bericht door gravedigger »

Dan wordt het toch eens tijd, dat jij openheid van zaken geeft over NONI en daar ook niet onheen l*lt!

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: glazenwaaser

Ongelezen bericht door ron1 »

Wilt u niet twee topics door elkaar heen gooien,ik heb me daar ook eens in vergist,dit schept verwarring voor bezoekers en is tegen de forumregels,bedankt alvast.

kitchenking
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2009 12:03

Re: glazenwaaser

Ongelezen bericht door kitchenking »

Als je als huis eigenaren nu gewoon een vve op richten is er niks aan de hand.
En dan kan de glazenwasser er ook geen aanspraak op maken.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: glazenwaaser

Ongelezen bericht door ron1 »

Ook huiseigenaren bepalen tenslotte ZELF wie en OF hun ramen gewassen worden door een glazenwassersbedrijf, dus niet het type sportschool bepaald dat.

Gesloten