LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Verdraaien?
'Jij valt mij aan op mijn sarcastische humor.
Ik vraag daarom waarom jij vind dat ik dit niet zo mag plaatsen - of anders gezegd - waarom meld jij dat dit NIET grappig is.

Humor is subjectief.

of ben jij van die thuiswerkaanbieders?
Want dan kan je in je wiek geschoten zijn.

Als je een grap niet leuk vind, prima - maar val mensen dan er niet op aan.

Wat mij betreft is deze discussie gesloten - echt grappig is het niet meer zo.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door antileugens »

Als je over dergelijke gevoelige onderwerpen grapjes maakt die makkelijk verkeerd geinterpreteerd kunnen worden ben je verkeerd bezig.

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door RTD-Z »

thuiswerk een gevoelig onderwerp ?!?!! Doe normaal man ,als je zo naief/dom bent om 0900 nummers ed te bellen en dan ook nog een s2 uur ofzo aan de lijn blijft dan ben je echt wel simpel van geest hoor.

Geeft niet als je er van leert en daarna niet weer een starterspakket aanschaft ofzo heb je ook nog..

En humor is zeker wel ok maarja sommige hebben helemaal geen humor inzich helaas :D

En waarom sjoegel op de rand van forumregels ?? hij zegt niks verkeerd heeft gewoon gelijk maak toch niet zo probleem van alles ppff

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door antileugens »

Hij heeft inmiddels zijn post aangepast daarom zie je niet meer hoe hij op de rand van de forumregels balanceerde.

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door RTD-Z »

ah ok vandaar :-) vond al vreemd

Banjoliefhebber
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2009 16:43

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door Banjoliefhebber »

Ik zie regelmatig "positieve reacties" van mensen die 'toch wel' positieve ervaringen hebben opgedaan met bepaalde thuiswerkcentrales. Mensen laat je door dat soort "positieve eraringen"' niet belazeren. De mensen die er belang bij hebben houden ook dit forum in de gaten om als Jantje, Pietje of Klaasje twijfel te zaaien over de negatieve berichten. per slot van rekening moet hun dik door bedrog belegde boterham door blijven gaah, moeten ze de hypotheek van hun dure huis en financiering van hun dure auto blijven betalen. Dus moeten ze enige arbeid verrichten door op dit forum hun zegje te doen tussen de bonafide mensen door.

pippi70
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2009 09:30

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door pippi70 »

Ik was de afgelopen jaren regelmatig op internet op zoek naar een thuiswerkbaan. Ik vond echter alles wat ik tegenkwam onbetrouwbaar overkomen. Ik was absoluut niet van plan om dure 0900-nummers te gaan bellen en het verhaal hield bij mij al op wanneer er een bedrag voor een informatiepakket werd verlangd. :twisted: Ik wil immers van te voren weten waar ik mijn geld aan uitgeef!
Toen ik inmiddels de moed al had opgegeven kwam ik bij toeval op de site terecht van een Amerikaans bedrijf waarbij direct duidelijk was wat de bedoeling was van het programma en wat er van je verwacht werd als je je bij hen aanmeld. Voor deze informatie heb ik nooit een cent hoeven betalen of dure telefoonnummers hoeven bellen. Sceptisch als ik was ben ik het internet gaan afzoeken naar slechte ervaringen met dit bedrijf, maar ik heb ze nog niet kunnen vinden. Toen heb ik me dus uiteindelijk aangemeld. Er zijn ook geen inschrijfkosten of andere onverwachte bedragen verschuldigd.
Ik betaal $ 10,- per maand (is ongeveer € 7,50) en die betaal ik voor mijn eigen domeinnaam, webhosting, tot 10 e-mailadressen en het gebruik van een online webeditor om mijn website mee te bouwen. Voor het aanbrengen van nieuwe aanmeldingen (en aanmeldingen van aanmeldingen..tot 5 lagen) ontvang ik $ 1,- per maand voor de tijd dat het domein geregistreerd staat.( Dat kan in veel gevallen een leven lang zijn.) $ 1,- per maand lijkt in eerste instantie niet veel maar als je ervan uit gaat dat je bijvoorbeeld 5 leden aanbrengt en die 5 ook weer 5 etc. tot 5 lagen dan zit je al op $ 3125,- per maand.
Laatst gewijzigd door pippi70 op 29 mei 2009 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door gravedigger »

(en aanmeldingen van aanmeldingen..tot 5 lagen)
Je geeft zelf al aan, dat het een piramidespel is. Hoe dom denk je dat mensen zijn??

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door antileugens »

Dat is dus géén piramidespel omdat er iets geleverd word waarvan de prijs in verhouding staat tot het product/de dienst.

Hoe dom kunnen mensen zijn?! Lees er de wet eens op na.

Maar pippi78: Je bent wél in overtreding van de forumregels door het vermelden van het internet- en email adres. Je mag deze site namelijk niet gebruiken voor commerciele doeleinden dus als je geen ban van de moderator wilt moet je je post even aanpassen en die links weghalen.

pippi70
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2009 09:30

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door pippi70 »

:oops: Oeps! Heb het al aangepast.

Nee dit is GEEN piramidespel. Je weet waarvoor je betaalt, het is volledig transparant. Niemand koopt toch graag een doos waarvan hij de inhoud niet kent.
Ik wil hiermee zeggen dat er wel degelijk betrouwbaar thuiswerk bestaat, maar dat je wel heel goed het kaf van het koren moet weten te scheiden.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door antileugens »

Het maakt in principe NIET uit of je wat geleverd krijgt, maar wel of de waarde in verhouding staat tot het geleverde of dat er enkel maar wat van veel te lage waarde geleverd word om de indruk te wekken dat het om een legale onderneming gaat. In dit geval is de waarde redelijk en is er niets aan de hand.

De wet op de piramidespelen is hier vrij duidelijk in al is de handhaving een heel andere kwestie.

kidcar29
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2007 14:52

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door kidcar29 »

Ik werk zelf voor twc westfriesland en het is een eerlijk bedrijf.
En het heeft niets te maken met all handling gelukkig want ook daar heb ik voor gewerkt.
Natuurlijk verdien ik de ene maand meer als de andere maand, maar ik zit gemiddeld toch wel op een paar honderd euro.
We krijgen het geld een maand later keurig met een strook waar alle klussen opstaan.
Aangezien je het zelf ook bij houd wat aangeraden word door de eigenaar kan er niets fout gaan.

rianne19612
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 sep 2008 11:03

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door rianne19612 »

Enige tijd geleden heb ik thuiswerk gevonden via internet.
Het is callcenterwerk vanuit huis.
De telefoon en router krijg je van het bedrijf in bruikleen en iedere maand rond de 10de heb je het salaris op je rekening staan.
Ok je zal er niet stinkendrijk van worden maar in deze tijden zijn alle kleinere beetjes toch ook al welkom lijkt me.
Je kan er als je voor dit bedrijf aan het werk bent zelf je brutoinkomsten in de gaten houden van dag tot dag.
Er word van je verwacht dat je minimaal 12 uur per week beschikbaar bent....deze uren kan je zelf inplannen.
Bij ieder project liggen de bonussen weer iets anders,je hebt dus geen vast salaris per maand.
Iedere maand netjes op tijd salaris op de rekening en een salarisspecificatie in de brievenbus.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: is er dan echt geen betrouwbaar thuiswerk????

Ongelezen bericht door ron1 »

[Off-topic bericht verwijderd door de moderator]

Gesloten