LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toppers in concert

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door bot321 »

Ticketpoint geen stijl hoe jullie mensen behandelen, jullie maken een fout en
Zullen ze wel een fout gemaakt hebben.
Vind het nml. wel vreemd dat het alleen gebeurd
bij mensen die via c1000 een gratis ticket erbij
hebben.!ste rang is natuurlijk duurder en scheelt
c1000 in de poen al die mensen op de tweede of
derde rang te plaatsen.

Floortje9
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 feb 2007 14:48

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Floortje9 »

Beetje naieve gedachte zeg als je je afvraagt of ze wel een fout gemaakt hebben. Ze geven het ten eerste gewoon toe, alleen hebben ze zichzelf in hun voorwaarden dusdanig ingedekt dat je als consument ALTIJD de dupe bent. Ten tweede is het zo dat als je 20000 kaartjes te vergeven hebt, je er toch niet 30000 gaat aanbieden??????
Het is echt in 1 woord een schandalige actie van Ticketpoint. En ik hoop dat dit verhaal nog een staartje krijgt, want als consument heb je rechten en plichten maar Ticketpoint schijnt compleet geen plichten te hoeven nakomen. Een bevestiging zegt nog niks.
[/quote]

albatros76
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2007 20:51

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door albatros76 »

Heb eind vorige week kaarten besteld.... Maar nog geen reactie... Ook niet het mailtje met de melding dat het mislukt is.... Wacht met spanning.....

djkip
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jan 2007 14:54

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door djkip »

Hallo Topper vrienden,

Ik vind het op zich al raar dat je nog kon reserveren voor vrijdag 8 juni want die avond was 2 weken terug al volledig uitverkocht. Ik heb zelf ruim een week geleden mijn kaart ingeleverd en mij werd gemeld dat 8 juni al uitverkocht was en de 1e rang ook. Tot mijn verbazing kon ik echter gewoon 1e rang boeken op internet ( stond wel onduidelijk aangegeven welk percentage nu nog beschikbaar was of juist al vol maar er was nog plek 1e rang. ) Ik heb de bevestiging ontvangen voor 1e rang kaarten en verder nog geen email gehad dat dit niet goed is. Maar als ik dit allemaal zo lees dan komt die vast nog wel :( Ik vind wel dat ze de mensen die 1e rang hadden geboekt en waarvan blijkt dat dit nu niet kan dat ze die 2e rang moeten zetten en niet 3e of 4e. laten ze het dan maar doen op volgorde van aanvraag niet dan? Dat is wel zo eerlijk het is hun fout dan hebben ze er ook maar wat zoekwerk voor over!! Succes allemaal

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 26 Feb 2007 13:41 door Floortje9


--------------------------------------------------------------------------------

Beetje naieve gedachte zeg als je je afvraagt of ze wel een fout gemaakt hebben. Ze geven het ten eerste gewoon toe, alleen hebben ze zichzelf in hun voorwaarden dusdanig ingedekt dat je als consument ALTIJD de dupe bent. Ten tweede is
Ik bedoel dus of het niet met voorbedachte rade is gedaan.
Kan dus personen die vorige week nog eerste rang konden krijgen
en ook hebben.Ze hebben alleen de volle poet betaald niks geen
gratis C1000 kaartje.

linni
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2007 22:00

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door linni »

Nou, wij hebben dus precies hetzelfde gehad voor het concert van 8 juni.
4 kaarten besteld, de BEVESTIGING uitgeprint en al!
En nu een mailtje op 20 februari dat er iets is mis gegaan met het bestellen.

Volkomen belachelijk dit! Ik hoop ten zeerste dat Radar hier een onderwerp aan wijdt in de uitzending, want dit is niet netjes.
Wat een reclame voor C1000 en de Toppers zeg...

En ik hoef geen nieuwe kaart op de 3e rang ofzo, wij wouden graag op de eerste rang zitten. Dus dat zijn geen goedmakertjes, vind ik.

Groet Linda

drominique
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2007 20:29

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door drominique »

ik heb 21 februari 4 tickets gereserveerd voor 8 juni 2de rang
ik kreeg meteen een bevestiging van de reservering per mail.
precies 1 week later bel ik naar ticketpoint omdat er buiten dat ik
de bevestigingsmail had gekregen verder nog niks was gebeurd.
er werd mij verteld dat de reservering goed doorgekomen was, en
dat de automatische incasso nog plaats moest vinden..binnen 2weken
werd er gezegd...dus dat houd voor mij in dat het uiterlijk 6 maart nog afgeschreven kan worden..oke..dan wachten we nog even af..
tot dat ik afgelopen donderdag avond per toeval op dit forum terecht kwam..
en opeens niet meer zo vrolijk was..
aangezien ik niet meer naar ticketpoint kon bellen..was al na 20:30 uur
besloot ik om vrijdag meteen te bellen.want ik wilde weten of ik daad
werkelijk nog verzekerd was van de tickets..niet dat ik..zoals ik eerder las op het forum..andere tickets krijg als waar ik om gevraagd heb..
ik ben dus vrijdagmiddag bezig geweest om ze te pakken te krijgen..helaasssssssssss of ik had nog 6 bellers voor me......vervolgens krijg je te horen dat het er nog 1 is..en dan krijg je direct erachter aan..dat alles bezet is en het beter is op een later tijdstip terug te bellen..of er werd me meteen verteld dat het beter was op een ander tijdstip te bellen..
ik ga maandag weer een poging wagen om te bellen...want wil gewoon
weten of ik wel verzekerd ben van de tickets die ik gereserveerd heb..
kunne ze dat niet garanderen..dan is de keus snel gemaakt..mogen ze de tickets houden...want ga niet naar een concert om achter aan te zitten..en vervolgens naar schermen te gaan zitten kijken....ken je net zo goed op de dvd wachten...

drominique

kayleigh10
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2007 19:36

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door kayleigh10 »

ik weet niet of ik per ongeluk op verzend heb geklikt maar dan nog maar eens geprobeerd.Ook ik voel me zwaar belazerd.Op 15 februari heb ik mijn code geactiveerd.Meteen kreeg ik een mailtje dat ik de tickets had gereserveerd.Maar zou binnen 7 dagen ook nog een bevestiging krijgen.Ik wilde op 8 juni en er waren nog genoeg dure plaatsen.Op 20 februari kreeg ik dit mailtje terug.
Tijdens het verwerken van uw order is een fout opgetreden, uw reservering is
hierdoor komen te vervallen.

Onderstaande codes van de door u ingevoerde C1000 concertvouchers zijn
daarom weer opnieuw geactiveerd.

Wij verzoeken u met onderstaande codes opnieuw een reservering te plaatsen
op www.ticketpoint.nl/C1000
Meteen weer de nieuwe code geactiveerd maar ik kon niet meer op 8 juni dus dan maar 7 juni.Het is nu 3 maart ik heb nog niets gehoord alle dure plaatsen zijn inmiddels weg.Ik voel me zwaar belazerd :oops: .Als dit klantenbinding is. Hoewel ik ook wel begrijp dat c 1000 daar zelf niets aan kan doen.Vergeet niet dat je voor veel geld boodschappen moet doen .Ook heb ik mailtje naar ticketpoint gestuurd dat is helemaal onmogelijk krijg het meteen weer terug met deze mededeling

Your message

To: [email protected]
Subject: Re: Reserveringsoverzicht
Sent: Thu, 1 Mar 2007 19:30:46 +0100

did not reach the following recipient(s):

nienhuis30
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2007 15:02

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door nienhuis30 »

wij hebben ook geboekt 9 februari voor het concert op 8 juni 1 ste rang.
Deze boeking is goed gegaan, het goede geld bedrag is afgeschreven en het ticket is klaargezet op 1 zo staat het op mijn bankafschrift.
Ik had dus nog een spaarkaart gespaart en dacht mijn broer te verassen, die hebben geen C-1000 in Tilburg maar deze boeking ging dus fout (geen 1 ste rang) :x opnieuw geboekt 2de rang dan maar, alleen nog maar een bevestiging gehad van de reservering, verder niets
Ik baal hier behoorlijk van :twisted:

inavanotten
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2007 18:24

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door inavanotten »

Ook ik heb met 2 vouchers de code geaktiveerd 2 weken geleden. Volgens internet alles prima verlopen. maar heb nog steeds geen bevestiging ontvangen.
Ook nog geen bericht dat er iets mis was met de bestelling.
En op geen enkele manier is er contact te krijgen met de ticketline.
VERSCHRIKKELIJK BALEN.
gr ivo

hroelofs
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2007 19:45

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door hroelofs »

Ik krijg zelfs de code niet geactiveerd. Doe precies wat erop staat maar dat annuleerd de site gewoon. En nu staat er helaas uw voucher wordt geannuleerd. Dat vind ik helemaal erg, ik heb ze met zoveel moeite bij elkaar gespaard!!!!!!! Hier moet ik toch iets aan kunnen doen.

hofma
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 mar 2007 21:24

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door hofma »

ben vanmiddag gebeld door ticketpoint en als het goed is krijg ik deze week al het geld terug....Ze hadden opnieuw 2 kaartjes gereserveerd maar ik durf het niet meer aan...Straks weer 71,25 van de rekening. Wil nu eerst die 356,75 euro weleens terug zien. Ben ik wat op het internet aan het rondkijken zie ik dat bij budgetticket nog wel eerste rang kaartjes à 145,00 euro te koop zijn. Hoezo uitverkocht??????Eigenlijk zou iedereen het moeten gaan annuleren en ticketpoint hier verantwoordelijk voor moeten stellen. C1000 kan hier echt niets aan doen en hebben voor mij alles gedaan wat ze konden en zijn ook erg ontevreden over ticketpoint. Marjan Bedankt!

Steffie87
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2007 12:23

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Steffie87 »

Hoi allemaal,

Echt balen dat het bij jullie zo verkeerd is gelopen. Balen is nog zacht uitgedrukt.
Ik heb 22 februari 2 kaartjes besteld. Vandaag kreeg ik een mailtje met mijn boekingsgegevens. Binnen een week wordt het geld van mijn rekening afgeschreven. Bij mij is het dus wel allemaal goed gegaan.
Ik hoop dat het bij jullie alsnog goed komt. Succes ermee!

Ikke dus
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mar 2007 00:19

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Ikke dus »

Ik denk dus niet dat dit aan de C1000 ligt.
Ik schaam het om het te moeten zeggen, maar ik heb bij ticketpoint gewerkt, een jaar geleden met de Frans Bauer concerten, ik werd een min of meer misbruikt. Hoe meer mensen je kon afhandelen, hoe eerder je een telefoontje kon verdienen. En ja mensen worden gewoon aan de lijn gehouden met kletspraatjes, zo niet afgezeken.
Omdat ik hier niet mee kon omgaan kreeg ik mijn ontslag... via EMAIL..

De concerten van alle artiesten zijn al lang van te voren bekend, en diegene die bij ticketpoint werken, boeken familie en vrienden en natuurlijk eerst de familie en bekende van de optredende artiesten eerst.

Dus weinig kans op een eerste rangs plaats, dit is echt een staaltje ticketpoint... ik ken ze niet anders. En die meneer MArcel die met vrouw Yvonne alles gaat om communiceren ... dat is klinkklare klets

Voor diegene die nu wel goede kaartjes hebben, dat is geluk. Voor diegene die afgewezen zijn.. dit is normaal bij TICKETPOINT

Mensen worden gewoon bewust langer aan de lijn gehouden als ze klachten hebben, en hoezo geen klachtenlijn, die willen ze niet hebben denk ik of ze hebben weer een callcentre ingeschakeld en die kunnen niks met klachten.

:evil: :twisted:

nancypeeters
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mar 2007 09:24

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door nancypeeters »

hoi allemaal,

nou ik heb ook al zo'n probleem met ticketpoint......

toen ik van de week met een vriendin de kaarten aan het bestellen was via internet, had ik 1 code ingevoerd daarna de tweede, ik voerde de gegevens in, ik wou later een pagina terug gaan wat niet ging, en toen gooide hij me eruit!!!!! en aangezien je de code maar 1 keer kunt invoeren stond ik toen heel beteuterd te kijken!!!

ik proberen te bellen, maar ik krijg uberhaupt geen gehoor!!!??
wat is dat daar in godsnaam, ik ben al 3 dagen aan het bellen!!!

nou hadden we het geluk dat een bekenbde van ons ook 2 kaarten vol had, weer codes ingevoerd, 3 keer de goede code ingevoerd, maar hij gafd steeds aan dat die fout was, je mag maar 3 keer proeren en hop gooit ons er weer uit....dus nou ben ik 4 kaarten kwijt, dat zijn voor 16oo euro boodschappen!!!!!!

makkelijk geld verdienen wat die allemaal doen, met hun acties, ik vind het een grof schandaal, las ik dit geweten had, had ik gewoon zelf kaarten gekocht lekker eerste rang ,en gewoon de volle mep betaald!!!!

ik vind t niet normaal!!!

hamduc
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2007 15:43

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door hamduc »

heb op 2-2-2007 een reserveringsoverzicht per e-mail ontvangen,op 22-2-2007 een bevestigings e-mail ontvangen. Heb een keer gebeld kosten 30 euro dat er nog steeds geen geld van mijn rekening was afgeboekt.Heb op 8-3-2007 een mail gestuurd naar ticketpoint daar zou zo spoedig mogelijk op gereageerd worden, het is nu 20-3-2007 en nog geen geld van de rekening en ook geen antwoord van ticketpoint.
denk dat we kunnen fluiten naar de tickets.


















































































































op

sabrina26
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2007 17:25

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door sabrina26 »

hallo

ik heb 4 kaartjes besteld en ze hebben de rekening ook al afgehouden..hebben dit misschhien nog meer mensen??vind het raar omdat ik verder geen bericht van hun krijg en dus ook geen kaartjes :?

groetjes sabrina

Gesloten