LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte Opel dealers.

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

slappe smoes, de vrouw heeft de wagen mee....

ding staat al maanden bij de dealert omdat men het gebakje met geen mogelijkheid meer aan de praat krijgt

mocht ik dealer zijn en je een ruilauto meegeven bij de onderhoudsbeurt van je citroen (wat gemiddeld zon dag of 3 kost omdat alles ruk is en kapot) dan was het 100 % zeker een slopel
:D

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Ali B,
Nu doe je me tekort want je vergeet nog wat, nl. de toevoeging PLUS, zijn extra's zoals bijv. airco met klimaatregeling, electr. verwarmde buitenspiegels, regensensor, hoofdsteunen voor en achter, andere vering, enz. enz. :lol:
In ieder geval de moeite waard, voor mij althans en vele anderen met mij.

Joyyyyy,
Jij weet wel beter! :lol: Koning, keizer ADMIRAAL, gesloopt worden ze allemaal. (herhaling, voordat jij het zegt. :lol: )

We gaan maar eens werken, stukje schrijven over de sl(opel), dat wordt me toch een lang artikel. Positief over de sl(opel), ben bang van niet! :twisted: Zal het maar niet aan m'n sl(opel)collega laten lezen, dan wordt het lopen voor mij. :lol:
Gr.

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

van mij part schrijf je de hele opelgechiedenis genadeloos de grond in, whatever makes u happy :D

admiral idd, nog 1 trapje omhoog en ik heb de auto van mijn leven, de diplomat v8, en die doe ik nooit meer weg, want gaat een leven lang mee :D

(koop anno 2007 maar eens een auto die het 30 jaar volhoud)

en betrefd die waslijst, je ken gewoon geen autorijden, ken er meer die hun wagen verknallen omdat ze hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen

en dan op de vuurpijl snachts nog bij moeten werken om al die reparaties te betalen

en maar klagen, jaja

leer mij ze kennen :wink:
Laatst gewijzigd door Joyyyyy op 05 sep 2007 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

In ieder geval de moeite waard, voor mij althans en vele anderen met mij
Moet toch een beetje plezier hebben van je 30% continuetoeslag :wink:
Al is naar de autodealer brengen niet de beste zet; welke dealer/merk dan ook :idea:

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Ali B,

Het ligt er maar aan over welk uurloon je 30 pct. toeslag krijgt, mij zou je niet horen klagen, Integendeel! :lol:


Joyyyyy,

s'Nachts bij moeten werken :?: Komt het niet in je sl(opel) -gedachten op, dat er beroepen zijn waar bij toerbeurt s'nachts gewerkt wordt.
Bijv. een krant maken, die s'morgens om 07.00 uur bij de abonnees op de deurmat moet liggen! :lol:

Ps. Ik lust geen boter. :wink: Was toen geen rijbewijs bij. Kon er wel een sl(opel) bijkrijgen, daar heb ik dus vriendelijk voor bedankt!
Die kregen de sl(opel)-rijders, de redenatie hier achter was, of dat ze hem nu zelf in elkaar rijden, of dat dit vervoermiddel (meer is het niet) kapot gaat, veel onkostenvrije kilometers met de sl(opel) halen ze toch niet. Hoe dan ook! :lol:
Dat was trouwens een actie van de sl(opel)-dealers.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Ali B en Joyyyyy, wat zijn jullie stil, sl(opel) kapot? :lol:

Kan je op wachten!

Jullie krijgen rust, morgen lekker op vakantie!

O veral
P ech
E n
L eed

Groetjes uit sl(opel)-arm Hilversum. :P

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

vakantie?met dat citroendingus?

leg de anwb pas dan maar vast klaar met die koektrommel

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Joyyyyy,

Ja, naar Portugal, maar ik maak een ruime omweg door Germany, (het land van de sl(opels) zoals jij wel weet!) Dat kan met de Xantia! Zodra de sl(opel) over de grens gaat, (als hij het haalt) krijgt hij al heimwee naar de garage! :lol:
Kunnen ze daar in Germany ook eens zien wat een comfortabele auto's die Fransozen maken. Daar kan die stugge sl(opel) niet aan tippen! :wink: :lol:
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 06 sep 2007 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

succes, en nie gaan zeuren als je straks een vakantie moet afbreken omdat je koekblik het heeft begeven en er - terecht - geen enkel bedrijf te vinden is in germany die dat koekblik wil repareren :D

citroen comfortabel? zal best, citroen degelijk? ........

rest my case

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Zeer comfortabel! Gaat best lukken allemaal! :lol:
Wat heb je aan zogenaamde degelijke sl(opel), als deze alsmaar met pech langs de weg staat!
Laat de Fransoos iets minder degelijk zijn, maar rijdt altijd! En nogmaals zeeeeeeer comfortabel deze WAGEN.:lol:

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

ik vraag me toch steeds af over welke opel jij het heb, ik rijd al jaten opel (let wel, niet ouder dan 1978 )

ik sta zelden langs de kant, en als ik langs de kant sta dan is dat omdat ik ontzettend moet pissen, om types zoals jij :D

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Joyyyyy,

sl(opel) Ascona 13 S en sl(opel) Ascona 1900. Om te huilen! :cry: :cry:

Dat pissen komt mij bekent voor, heb ik ook last van als ik een sl(opel) zie staan met de motorkap omhoog! Ik pis heel wat af.:lol:

De s staat voor SLECHT, de 1900 staat voor het MODELJAAR! :wink:
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 07 sep 2007 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

laten we de semi-discussie even serieus nemen en naar een iets hoger plan tillen :wink:

onderbouw je kritiek eens met feiten over die ascona's die je hebt ervaren

wat was er slecht en wat was er goed aan

ben benieuwd

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Slechte lak, roest onderkant portieren en koplampen, lekkage bij voorportier, voorwiellagers twee maal vervangen in nog geen 50000 km! Startproblemen vooral in de winter, Bij de 13 S had ik regelmatig dat er 2 van de 4 bougies vet sloegen met als gevolg onregelmatig lopen van de motor.
De 1900 had ook last van roest, en beide sl(opels) hadden last van irritante rammeltjes!

Nu even serieus, ik ben begonnen met Fiat 128,( slecht), Toyota Carina 1600 (goed), sl(opel Ascona 13 s (slecht), sl(opel) Ascona 1900 (iets minder slecht dan de 13 S, Citroen BX 14RE )goed, Citroen Xantia 18 I, goed, alleen vaak kleppen stellen, om de 15000 km. En nu dus de Citroen Xantia 18 I 16V PLUS, zelfstellende kleppen. De beste auto die ik tot nu toe gehad heb! 100 % tevreden. :lol:

Ik hoop echt voor jou, dat je met de (sl)opels meer geluk hebt, dan ik heb gehad!

Ik ga er mee stoppen, de vakantie staat te roepen, ben benieuwd hoeveel slopels ik onderweg zie staan met hun bek open.
Ik gok op minimaal 20 stuks, over een afstand van 2300 km. naar Lissabon.

Gr.

Toch succes gewenst met je auto´s! :D
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 07 sep 2007 10:07, 2 keer totaal gewijzigd.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Zou ik bijna vergeten, bij de 13 s was na plm. 80.000 km :!: de nokkenas versleten, toen heb ik hem eruit getrapt, na alle ellende die ik met deze auto al had meegemaakt.

Misschien kan je nu begrijpen, dat ik niet al te positief kan zijn over dit merk.

Afkloppen, met alle drie de Citroens heb ik geen idiote dingen mee gemaakt, behalve regulier onderhoud, accu, uitlaat, banden en lampjes.
Ik rijd nu al 16 jaar Citroen, nog nooit spijt gehad.
(6 jaar BX, 6 jaar Xantia 18I en nu dus de Xantia 18I 16V PLUS al vier jaar, alle auto's tweedehands gekocht, leeftijd tussen 2.5 en 3 jaar oud bij aankoop, wel bij de dealer, geen handelaar. En geen last gehad van het roestduiveltje.

Oh ja, bij de 1900 moest de auto ook regelmatig worden uitgelijnd! Trok naar links. Beide auto's waren in onderhoud bij de officiele (sl)opel-dealer die nu failliet is gegaan in Hilversum.

Ook bij beide sl(opels) olielekkage gehad. (oliekeerring) en bij de 13s tot tweemaal toe thermostaat vervangen, bleef open staan dus kwam niet op temperatuur.

Nee, voor mij NOOIT meer een sl(opel) :!: :!:

Gr.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Joyyyyy,

Terug van vakantie, Ik zou je nog laten weten hoeveel (sl)opels met pech (bek open) ik onderweg naar Lissabon en Cascais zou tegenkomen.
Komt ie, 3!!
Valt mij niet tegen, ik had op 20 gegokt.
Evengoed voor mij nooit meer een (sl)opel!

PS. De Xantia heeft het probleemloos gedaan, al die 5500 km. (heen en terug) :lol:

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

ik ben blij voor je, ik vraag me echter af of je niets beters te doen hebt dan te gaan lopen spotten hoeveel opels je tegenkomt langs de weg (met je turfboek en potloodje de hele vakantie in je hand, want je zou er toch eens een missen! :wink:

getuigt van een in mijn optiek aardig armoederige vakantie, maar hey, als jou dat blij maakt, fine with me! :wink:

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Joyyyyy,

Hahahahahahahahah,

Lees ik hier een ondertoon van afgunst?
Was een schitterende vakantie in Portugal, met een uitstekend rijdende auto, PROBLEEMLOOS, vanzelfsprekend was dit geen (sl)opel, dan had ik de grens niet eens gehaald. Ik heb in ieder geval niet de hele tijd bij de (sl)opel dealer op de stoep gestaan omdat de (sl)opel weer eens een gebrek had. (een van de vele):lol:

Een enthousiaste en gelukkge Citroen Xantia rijder! :lol:

PS. Had ik een (sl)opel gereden, was ik niet eens op vakantie gegaan,
dit merk verpest de vakantie!

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

afgunst?

zit je nu nog stees met je hoofd in die droom? :wink:

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Dat is een snel antwoord, was de (sl)opel maar zo snel! :lol:

Gesloten