Zou ik bijna vergeten, bij de 13 s was na plm.
80.000 km ![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
de nokkenas versleten, toen heb ik hem eruit getrapt, na alle ellende die ik met deze auto al had meegemaakt.
Misschien kan je nu begrijpen, dat ik niet al te positief kan zijn over dit merk.
Afkloppen, met alle drie de Citroens heb ik geen idiote dingen mee gemaakt, behalve regulier onderhoud, accu, uitlaat, banden en lampjes.
Ik rijd nu al 16 jaar Citroen, nog nooit spijt gehad.
(6 jaar BX, 6 jaar Xantia 18I en nu dus de Xantia 18I 16V PLUS al vier jaar, alle auto's tweedehands gekocht, leeftijd tussen 2.5 en 3 jaar oud bij aankoop, wel bij de dealer, geen handelaar. En geen last gehad van het roestduiveltje.
Oh ja, bij de 1900 moest de auto ook
regelmatig worden uitgelijnd! Trok naar links. Beide auto's waren in onderhoud bij de officiele (sl)opel-dealer die nu failliet is gegaan in Hilversum.
Ook bij beide sl(opels) olielekkage gehad. (oliekeerring) en bij de 13s tot tweemaal toe thermostaat vervangen, bleef open staan dus kwam niet op temperatuur.
Nee, voor mij NOOIT meer een sl(opel)
Gr.