Ik dacht dat ik de enigste was met klachten over GLS.
Mijn man had een paar maanden geleden een xenonkit voor zijn auto besteld.
Alles was betaald en hij zou het zo snel mogelijk thuisbezorgd krijgen.
Die dag dat het bezorgd zouworden had ik een ochtend vrij genomen, mijn man zou s'middag vrij nemen om elkaar af te wisselen zodat we het pakketje in ieder geval niet mis konden lopen.
Die ochtend kwam er niets, toen mijn man s'middags thuis was om 12 uur keek ie voor dat ie naar boven ging ( flatgebouw ) in de brievenbus.
Helemaal leeg.
Diezelfde middag moest ie de hond uitlaten ( 14:00 ), toch maar even kijken in de brevenbus na het wandelen. Nee weer niets.
Rond 16:00 even snel boodschapje halen bij de c1000 ( 20 meter verderop ). Na terugkomst weer even kijken in de brievenbus.
Ja daar lag een briefje van GLS dat ie om 13:00!!!!!!!!!!!!! geweest was en dat er niemand thuis was. Erg vreemd ( zeker als je na 13:00 zogezegd iets van 5 heb gekeken of er niets lag ). Maar goed,
dus nieuwe afspraak maken.
Bij de nieuwe afspraak kwam die helemaal niet opdagen ( weer voor niets vrijgenomen ).
Boos belde ik om 16:00 diezelfde dag naar GLS of ie nog wel kwam, want mijn voorgevoel klopte toch. Bijna hetzelfde verhaal.
Hij zal nog komen en het zal wel druk zijn op de route.
Hij was die dag nooit gekomen, maar het pakketje werd wel weer teruggestuurd naar de verzender.
Met als gevolg dat mijn man verplicht was om dubbele verzendkosten te gaan betalen.
Toen ben ik zo uit me pannetje gegaan tegen GLS dat ze het pakketje alsnog een paar dagen later hebben bezorgd zonder het eerst terug te sturen naar de verzender.
Ik heb de bestuurder die als enigste deze route heeft elke keer erop aangesproken dat ie geen onzin briefjes in de brievenbus moet gooien.
Hierop kreeg ik een grote mond en hij liep zo weg naar beneden. Ik heb tegen GLS gezegd dat de bestuurder hierop aangesproken moet worden. Dat zou wel gebeuren ( maar ik denk niet dat dat ook echt gebeurd is ).
Op 24 april had ik bij Witjes verzendhuis een bestelling gedaan voor een blafband, vooraf betalen en 5 euro verzendkosten.
Nooit gedacht dat ik weer zon caotische rotzooi met GLS zou moeten meemaken.
Na een twee weken had ik nog niets binnen, ik mail gestuurd naar Witjes.
Zij hebben mij een pakketnummer gegeven en telefoonnummer.
Ik GLS gebeld.
HIeruit bleek dat mijn adres niet overeenkwam met de machine die adressen scant bij GLS zelf, dus ze hadden dat pakketje gewoon zonder dat ik van iets wist liggen in het filiaal van Amsterdam.
Ze noemde het adres op en kwam precies overeen.
Dus ik snapte niet wat er fout was gegaan.
Ik kreeg ook een mail terug van Witjes dat het pakketje teruggestuurd was naar hun.
Ze beloofde mij dat het maandag bij mij bezorgd zou worden ( na dik drie weken ). Dit was op een donderdag dat ik die mail kreeg.
Ik zat vrijdag op mij werk toen ik om 17:00 thuis kwam.
En doodleuk in de brievenbus een briefje van GLS zag liggen.
He!!!! Het was toch teruggestuurd???
Ik had nog 1 kans anders zou het weer teruggestuurd worden naar de verzender.
Ik had een afspraak gemaakt worden voor woensdag, omdat ik maadag en dinsdag echt niet kon.
Woensdag vrij genomen, en weer niets.
Donderdag weer naar werk en na thuiskomst Thadaaaaa, jaa.
Daar lag ie weer het briefje.
Ik heb GLS gebeld, en in de computer stond nergens dat ik voor woensdag een afspraak had, kortom ik had het maar verzonnen en was een leugenaar.
Ik zou zelfs naar het verkeerde nummer hebben gebeld toen ik die afspraak had gemaakt.
Nu heb ik de verzender een mail gestuurd dat ik het pakketje nu teruglaat sturen en dat ik me volledige bedrag inc verzendkosten terug wil hebben.
Ik heb een ontzettend kinderachtige en boze mail terug gehad.
Dat ik niet mee zou hebben gewerkt aan het ontvangen van mijn pakketje en dat het mijn schuld is en dat ik het bedrag MIN de onkosten van de verzender terug krijg.
Dus HARTELIJK NIET BEDANKT GLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK zal NIEMAND GLS aanprijzen.