Re: Selektvracht
Geplaatst: 07 jan 2009 14:55
Op 22 december had ik een bestelling geplaatst via drogistij.net.
23 december zou ik het pakket binnen moeten krijgen, maar zij hadden hem nog niet gesorteerd. Dus ik wachten op de volgende dag.
Wij zijn op 24 december de hele dag thuis, maar wat gebeurt er aan het einde van de dag? Geadresseerde was niet thuis op moment van bezorging, pakje wordt eerstvolgende bezorgdag gebracht!!!!!!!!!
Eerstvolgende dag is kerstdag 1 en 2. Dan is het weekend. Op zaterdagen bezorgen zij ook, maar na kerst niet.
Op maandagen bezorgen ze vreemd genoeg ook niet.
Dus wordt het dinsdag 30 december. Weer de hele dag thuis en weer hetzelfde verhaal:
Geadresseerde was niet thuis op moment van bezorging, pakje wordt eerstvolgende bezorgdag gebracht!!!!!!!!!
31 december woensdag ook niemand langs geweest en dan komt nog 1 en 2 januari er tussen omdat ze blijkbaar de dag na nieuwjaar ook niet werken.
3 januari zaterdag 2009: weer de hele dag thuis en weer tussen 12:00 en 18:00. Weer geen pakket binnen. Maar dit keer gaan ze echt te ver want, dit staat er dan op hun site:
Geadresseerde was niet thuis op moment van bezorging.
03-01 2009
Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag gebracht.
03-01 2009
Pakje is bezorgd
03-01 2009
Dit is echt diep triest, wanneer ik ze mail geven ze geen antwoord meer. Met de klantenservice van 40 cent per minuut kom ik ook niet ver, want ze kunnen mij niets vertellen. Ze kunnen en/of mogen niet contact opnemen met de desbetreffende chauffeur en kunnen ook niet in hun routeplanning kijken.
Enige wat ze hebben geleerd is: "we hebben het heel erg druk op dit moment"- smoesje en "het is uw woord tegenover die van de bezorger".
Dus zij hebben zogenaamd mijn pakket bij mij bezorgd.
Nu heeft drogisterij.net een onderzoek gestart en het zal nog een paar dagen duren. Het enige wat ze moeten achterhalen is: op exact welke locatie heeft de zogenaamde chauffeur mijn pakket bezorgd?
Namelijk niet bij mij thuis en al helemaal niet bij de buren die ik jarenlang heel goed ken.
Ik denk dat ze mijn pakket kwijt zijn geraakt en daarom de boel proberen te belazeren door telkens te liegen dat er niemand thuis was op moment van bezorging.
De klant hoort koning te zijn, maar bij selectvracht ben je een slaaf.
Wat kunnen wij doen tegen deze corrupte bedrijf genaamd selectvracht?
Ik ga in ieder geval niet meer bij drogisterij.net bestellen zolang zij selectvracht gebruiken.
23 december zou ik het pakket binnen moeten krijgen, maar zij hadden hem nog niet gesorteerd. Dus ik wachten op de volgende dag.
Wij zijn op 24 december de hele dag thuis, maar wat gebeurt er aan het einde van de dag? Geadresseerde was niet thuis op moment van bezorging, pakje wordt eerstvolgende bezorgdag gebracht!!!!!!!!!
Eerstvolgende dag is kerstdag 1 en 2. Dan is het weekend. Op zaterdagen bezorgen zij ook, maar na kerst niet.
Op maandagen bezorgen ze vreemd genoeg ook niet.
Dus wordt het dinsdag 30 december. Weer de hele dag thuis en weer hetzelfde verhaal:
Geadresseerde was niet thuis op moment van bezorging, pakje wordt eerstvolgende bezorgdag gebracht!!!!!!!!!
31 december woensdag ook niemand langs geweest en dan komt nog 1 en 2 januari er tussen omdat ze blijkbaar de dag na nieuwjaar ook niet werken.
3 januari zaterdag 2009: weer de hele dag thuis en weer tussen 12:00 en 18:00. Weer geen pakket binnen. Maar dit keer gaan ze echt te ver want, dit staat er dan op hun site:
Geadresseerde was niet thuis op moment van bezorging.
03-01 2009
Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag gebracht.
03-01 2009
Pakje is bezorgd
03-01 2009
Dit is echt diep triest, wanneer ik ze mail geven ze geen antwoord meer. Met de klantenservice van 40 cent per minuut kom ik ook niet ver, want ze kunnen mij niets vertellen. Ze kunnen en/of mogen niet contact opnemen met de desbetreffende chauffeur en kunnen ook niet in hun routeplanning kijken.
Enige wat ze hebben geleerd is: "we hebben het heel erg druk op dit moment"- smoesje en "het is uw woord tegenover die van de bezorger".
Dus zij hebben zogenaamd mijn pakket bij mij bezorgd.
Nu heeft drogisterij.net een onderzoek gestart en het zal nog een paar dagen duren. Het enige wat ze moeten achterhalen is: op exact welke locatie heeft de zogenaamde chauffeur mijn pakket bezorgd?
Namelijk niet bij mij thuis en al helemaal niet bij de buren die ik jarenlang heel goed ken.
Ik denk dat ze mijn pakket kwijt zijn geraakt en daarom de boel proberen te belazeren door telkens te liegen dat er niemand thuis was op moment van bezorging.
De klant hoort koning te zijn, maar bij selectvracht ben je een slaaf.
Wat kunnen wij doen tegen deze corrupte bedrijf genaamd selectvracht?
Ik ga in ieder geval niet meer bij drogisterij.net bestellen zolang zij selectvracht gebruiken.