Pagina 4 van 4

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Geplaatst: 30 nov 2012 10:40
door RikBiesheuvel
Ik heb prima ervaringen met Goossens. Al 2x voor veel geld spullen besteld en geleverd gekregen, totaal geen problemen gehad. Geen beschadigingen, vriendelijke monteurs, geen vertraging mbt leverweken. Ik zou mijn volgende meubels zonder na te denken weer daar kopen. Ik heb nog geen contact gehad met de klantenservice, dat is nog niet nodig geweest.

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Geplaatst: 30 nov 2012 17:52
door Har45
door RikBiesheuvel » 30 nov 2012 10:40
Ik heb prima ervaringen met Goossens. Al 2x voor veel geld spullen besteld en geleverd gekregen, totaal geen problemen gehad. Geen beschadigingen, vriendelijke monteurs, geen vertraging mbt leverweken. Ik zou mijn volgende meubels zonder na te denken weer daar kopen. Ik heb nog geen contact gehad met de klantenservice, dat is nog niet nodig geweest.
Had daar ook je bankstel maar gekocht dan had je de topic Sanders Meubelstad - verkeerde bank niet hoeven op te starten. :wink:

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Geplaatst: 30 nov 2012 21:20
door rozemarijntje
Ik heb er ook al 2 x al mijn meubels gekocht,alles bankstellen,stoelen.nou volledige inrichting ook alles oke gegaan!! Heel netjes e zeer goede kwaliteit

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Geplaatst: 12 dec 2012 20:14
door Tubantia1983
Meerdere keren wat besteld bij verschillende vestigingen van Goossens. Uitermate correct behandeld in de verschillende filialen door de aanwezige verkoopsmedewerkers. Bestellingen zijn via internet op een gewenst tijdstip te bezorgen, en verzetten van afspraken is geen probleem als het tijdig gebeurt. Alle waren precies zo geleverd als besteld. Een keer is een kleine (toen nog niet betaalde) bestelling iets langer blijven liggen, omdat medewerkers van Goossens ons niet kon bereiken om te vragen of we de bestelling wilden komen ophalen (zoals afgesproken). Nee, niets dan lof over Goossens.

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Geplaatst: 12 dec 2012 21:20
door rozemarijntje
Ik ook eerlijk gezegd!

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Geplaatst: 06 jan 2013 23:05
door daxhuiberts
Het valt mij op dat alle negatieve reacties van accounts komen die maar één of enkele reacties hebben. Is dit gebruikelijk op dit forum? Bij de accounts met maar één reactie is het ook nog eens zo dat de tijd van registratie en de tijd van laatste bezoek enkele minuten is, alsof het bericht al vooraf geschreven is.

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Geplaatst: 07 jan 2013 08:01
door berndv
daxhuiberts schreef:Het valt mij op dat alle negatieve reacties van accounts komen die maar één of enkele reacties hebben. Is dit gebruikelijk op dit forum? Bij de accounts met maar één reactie is het ook nog eens zo dat de tijd van registratie en de tijd van laatste bezoek enkele minuten is, alsof het bericht al vooraf geschreven is.
Sommige mensen plaatsen hun bericht zowel hier als op het forum van bijvoorbeeld kassa. Dat verandert aan hun verhaal niet zo heel veel, dus kunnen ze kopiëren en plakken.

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Geplaatst: 07 jan 2013 10:39
door sjoegel
Sommige mensen zijn zo gigantisch boos op Goossens dat ze het op het Kassaforum plaatsen en vele andere klachtensites. Dat is gewoon kopiëren en plakken.
Als ze al die berichten geplaatst hebben is de stoom van de ketel en zie je ze hier vaak niet meer terug.

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Geplaatst: 05 nov 2013 23:58
door MPeemen
Jammer dat Beter Meubel inmiddels Goossens, zo’n verschrikkelijk slechte service heeft. Ze hebben leuke spullen en mooie filialen maar dan houd het echt op. We hebben in crisis tijd voor meer dan € 8000,- aan spullen gekocht, dus wat onderhandeld over de prijs. Hier met veel pijn en moeite € 400,- van af gekregen en ze hebben twee design trommeltjes beloofd. Één week later komen we terug voor een paar lampen en die trommeltjes en dan blijkt dat de we die trommeltjes mogen kopen. Terwijl toch echt afgesproken was dat we ze erbij zouden krijgen. Zegt de manager “ben Sinterklaas niet”, maar ik zie toch een verband tussen de leugen achter het Sinterklaas verhaal en de leugens van BeterMeubel of Goossens. Dus voor iedereen die daar iets koopt zet alles zwart op wit want de verkopers en managers zijn zeker niet op hun woord te vertrouwen.

Wat maanden later worden de meubels geleverd door erg sacherijnige bezorgers. Ik had net een nieuwe gietvloer gelegd, dus was erg voorzichtig. Ik vroeg of ze de spullen op sokken binnen wilden zetten maar dat mochten ze niet. Gelukkig had ik plastic hoesjes voor over hun schoenen, maar deze gebruikte ze alleen als ik ze er op bleef wijzen. Maar iedere keer als ik even niet keek dan gingen ze weer met zand schoenen over de vloer. Na het plaatsen van de kast hadden de bezorgers het voor elkaar, een grote beschadiging aan de vloer. Maar zij wisten niet hoe die daar ineens kon zitten, na aandringen accepteerde zij hun fout en werd een klacht melding gemaakt. Ik had die dag ook de bezorgers van Woonboulevard Poortvliet, dit was totaal tegenover gesteld. Aardige gasten, die voorzichtig te werk gingen en hun vak verstaan. Dus ik heb gezien hoe het ook kan, als je twijfelt over een aankoop ga dan naar Poortvliet ipv Goossens. Goossens zou de bezorg service echt moeten verbeter door zich te ontdoen van zulke incompetente bezorgers.

2 weken gingen voorbij zonder een reactie van Goossens, ben toen zelf maar gaan bellen hoe het zit. Het was erg lastig om iemand te pakken te krijgen, na 15:00 uur zijn alle mensen die klachten aan nemen gevlogen. Ook lijkt het of deze mensen part-time werken want ze zijn er echt zelden. Maar naar 3 pogingen plus terug bel verzoeken die niet uitgevoerd worden had ik de persoon in kwestie aan de lijn. Inmiddels ben je weer een week verder. De oplossing die de medewerker van Goossens aanbiedt is een reparatie bedrijf Novanet. Zij zijn gespecialiseerd in reparatie van houd vloeren etc. Voor een giet vloer komt er wat meer bij kijken dan een lokale patch. Dit zijn complexe PU componenten die moeten hechten. Mijn Gietvloer fabrikant kan de vloer correct herstellen voor een erg lage prijs maar dan moeten de meubels er wel uit. Maar [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] gaat hier niet mee akkoord. Het verplaatsen van de meubels geeft volgens hem te veel risico. Wat een onzin zij leveren toch ook de meubels, hoe lastig is het dan om ze even weg te halen en opnieuw te leveren. Nu moet ik dit zelf gaan doen en laat Goossens mij zitten in de ellende. Zulke slechte service is onacceptabel vooral als ze voor zon bedrag meubels bij ze hebt gekocht. Adverteer dan gewoon dat je een internet winkel of prijs vechter bent met garantie tot de deur.

Ik zal niemand meer aanraden bij Goossens meubels te kopen.

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Geplaatst: 06 nov 2013 11:18
door rozemarijntje
Vind het jammer voor u maar stelt u niet iets teveel eissen,
Zei voelen hem al aankomen,halen ze meubels eruit,heeft u weer wat
Nee bezorgers van zware spullen moeten volgens arbo wet schoenen aan,ook aangedacht dat die lui met zware dingen staan en u begint schoenen uit etc....nee die plastic dingen blijven niet zitten als je druk bezig bent..

Over trommeltjes moeilijk doen....mijn hemel,idd had u het in contract moeten laten zette
U heeft al 400 korting dat gebeurd nooit,aangezien u volgend jr een bon krijgt met percentage aankoopbedrag,loopt goed op dat weet ik,excat na jr,dus kunt u terug en daar de trmmeltjes van kopen..

Als de vloer zo gevoelig is,kan je daar wel normaal op lopen dus als bv ambulance komt zegt u...ho ff schoenen uit???

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Geplaatst: 14 apr 2014 15:15
Ook ik baal van Goossens. Eerst de eetkamerstoelen daar gekocht, allemaal prima. Daarna een bank en 2 fauteuils gekocht. Bij de verkoop niets gezegd over de vulling van de bank, bank stond er strak bij en er was geen naad te zien en ook daar werd niets over gezegd. Krijg ik de bank geleverd zit er van die dekbed vulling in die overal op een hoop gaat zitten en heel veel kuilen en bobbels heeft. Ook zit er een naad boven op de chaise longue, waar ik het kussen niet overheen kan zetten. Echt geen gezicht. Ze zijn er nu al 2x bij geweest en dan krijg ik te horen dat het een nonchalante bank is en dat ik de kussens moet opkloppen. Nou ik blijf kloppen, maar de bobbels en kuilen krijg ik er niet mee weg. Over de naad zeggen ze dat dit zo hoort???? Baal echt van deze bank en de verkoopster die van dit alles geen woord heeft gerept. Nu hebben ze als oplossing een stuk schuim bij de kussens in gestopt wat je er zo doorheen ziet zitten. Nou daar staat je bank dan van ruim €1700,- met stukken schuimrubber erin. De chaise longue ligt ook lager dan de andere kussens. De bank ziet er echt uit als een bank die doorgezakt en aan vervanging toe is, wat een miskoop en wat een slechte verkoop en service van GOOSSENS.

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Geplaatst: 24 jan 2015 16:59
door Theo Kuijper
Ik heb slaapkamerkasten gekocht bij Goossens, mooi op tijd geleverd, bij het in gebruik nemen van de kasten blijkt dat er enkele onderdelen fout zijn gemonteerd waardoor de kast niet gebruikt kan worden.
Klacht gemeld bij klantenservice, krijg te horen dat ik maar beter had moeten opletten toen de kast werd overgedragen, monteur komt pas over 3 weken.
Ik heb een en ander ook in de winkel kenbaar gemaakt, krijg hetzelfde te horen, ik had beter moeten opletten, monteur komt pas over 3 weken, na de nodige stennis is dit teruggebracht naar 1 week.
Het is heel jammer dat ik als klant het gevoel krijg, "je hebt betaald en nu wegwezen". daar is echter een heel goede remedie tegen, NOOIT MEER IETS KOPEN BIJ GOOSSENS EN NAAR EEN ZAAK GAAN DIE WEL WEET WAT KLANTVRIENDELIJKHEID IS EN WEL WEET WAT SERVICE IS. :roll:

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Geplaatst: 25 jan 2015 19:08
door crazyme
Maar de vraag blijft : had je het gezien na levering was het waarschijnlijk direct opgelost :mrgreen:

En wat is er misgegaan ? Scharnieren verwisseld ?

Kun je dat misschien zelf oplossen ?

Wel vreemd dat het zo lang moet duren. Woont u ver uit de buurt ?