LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het gaat gebeuren DEXIA WIL GELD ZIEN
-
Re: Het gaat gebeuren DEXIA WIL GELD ZIEN
Net als Oom Dagobert zijn we aangesloten bij de stichting LeaseLeed.
Dus dit kan het verschil niet zijn.
Het lijkt meer een reactie op het insturen van de OPT-OUT.
De standpunten zijn duidelijk, we hebben een verschil van inzicht en de rechter mag beslissen. Inmiddels zijn er al jaren verstreken en zitten we in de laatste fase van de marathon.
Alle vertrouwen in de uitspraak.
Dus dit kan het verschil niet zijn.
Het lijkt meer een reactie op het insturen van de OPT-OUT.
De standpunten zijn duidelijk, we hebben een verschil van inzicht en de rechter mag beslissen. Inmiddels zijn er al jaren verstreken en zitten we in de laatste fase van de marathon.
Alle vertrouwen in de uitspraak.
nou zoals ik al dacht het is een dreigbrief aangetekend van dexia of ik per direct wil betalen zo niet wordt er zonder aankondiging incasso bureau ingeschakeld als er mensen intresse hebben om hem in te zien zet ik die brief forum
Graag zelfs...
Ben benieuwd naar het schrijven van Dexia..
Ben benieuwd naar het schrijven van Dexia..
Ik heb dezelfde aangetekende brieven van Dexia gekregen.
Heb Dexia maar even gebeld en gevraagd wat de bedoeling was van dit schrijven want Dexia krijgt geen geld van mij maar ik van Dexia.
De vriendelijke dame aan de andere kant zei dat er een schikkingsvoorstel lag en dat deze brief het voorstel waarschijnlijk had gekruist.
Ik heb haar toen verteld dat er geen sprake is van een schikkingsvoorstel.
De rechtbank haqd Dexia op 27 april veroordeeld om al mijn geld terug te betalen en op 11 mei stuurt Dexia mij twee aangetekende brieven.
Na wat beter zoeken (het is wel een groot dossier zei ze) zag zij dat dit inderdaad zo was en bood haar excuses aan dat deze brieven ten onrechte waren verstuurd.
Ik heb er toen gevraagd of ik nu met een gerust hart naar de Bahama's kon gaan en dat ik er van uit ging dat ik geen brieven meer kreeg van Dexia.
Na nogmaals haar excuses te hebben aangeboden wenste ze mij veel plezier op de Bahama's....
Ach, een geintje af en toe moet kunnen en een beetje zout in de Dexia wond strooien geeft wel een goed gevoel.
We gaan gewoon door en ik hoop dat er nog veel gunstige uitspraken zullen komen.
Een gunstige uitspraak kan alleen komen als je doorzet en je niet (weer) laat intimideren en manipuleren door Dexia.
We zijn al ver gekomen en de laatste loodjes wegen zwaar maar kunnen straks goud waard zijn.
Groeten,
Piet
Heb Dexia maar even gebeld en gevraagd wat de bedoeling was van dit schrijven want Dexia krijgt geen geld van mij maar ik van Dexia.
De vriendelijke dame aan de andere kant zei dat er een schikkingsvoorstel lag en dat deze brief het voorstel waarschijnlijk had gekruist.
Ik heb haar toen verteld dat er geen sprake is van een schikkingsvoorstel.
De rechtbank haqd Dexia op 27 april veroordeeld om al mijn geld terug te betalen en op 11 mei stuurt Dexia mij twee aangetekende brieven.
Na wat beter zoeken (het is wel een groot dossier zei ze) zag zij dat dit inderdaad zo was en bood haar excuses aan dat deze brieven ten onrechte waren verstuurd.
Ik heb er toen gevraagd of ik nu met een gerust hart naar de Bahama's kon gaan en dat ik er van uit ging dat ik geen brieven meer kreeg van Dexia.
Na nogmaals haar excuses te hebben aangeboden wenste ze mij veel plezier op de Bahama's....
Ach, een geintje af en toe moet kunnen en een beetje zout in de Dexia wond strooien geeft wel een goed gevoel.
We gaan gewoon door en ik hoop dat er nog veel gunstige uitspraken zullen komen.
Een gunstige uitspraak kan alleen komen als je doorzet en je niet (weer) laat intimideren en manipuleren door Dexia.
We zijn al ver gekomen en de laatste loodjes wegen zwaar maar kunnen straks goud waard zijn.
Groeten,
Piet
de brief die van dexia heb gekregen heb ik gescand en wou ik hier toevoegen maar dat lukte niet weet iemand oplossing
Ik heb enkele weken terug een brief van DEXIA gekregen met het dringende verzoek om toch maar alles te betalen en anders .................. bla bla ...... BKR ...... incasso .......... enz.
Deze week kwam een arme stakker van de TNT met een aangetekend stuk van DEXIA. Hij keek me aan van die zul je toch wel niet aanpakken. Nee die hoef ik niet zei ik. Dacht ik al was zijn antwoord. De zoveelste van die dag denk ik.
Ik ben bezig met procederen en de zaak staat op de rol. Het is dan ook onbeschoft van DEXIA om maar door te gaan met dreigen e.d. om toch te proberen weer iemand om te halen.
Normaal is dat als er een rechtszaak loopt dat de partij die denkt geld te goed te hebben stopt met aanmanen en dreigen.
Ik heb geld te goed van DEXIA en ik stuur ze toch ook niet bij voorbaat al brieven met vorderingen en dreig toch ook niet met een incassobureau.
Maar ja wat kun je anders verwachten van een organisatie die geleid wordt door een roofvogel genaamd Knuppe.
Deze week kwam een arme stakker van de TNT met een aangetekend stuk van DEXIA. Hij keek me aan van die zul je toch wel niet aanpakken. Nee die hoef ik niet zei ik. Dacht ik al was zijn antwoord. De zoveelste van die dag denk ik.
Ik ben bezig met procederen en de zaak staat op de rol. Het is dan ook onbeschoft van DEXIA om maar door te gaan met dreigen e.d. om toch te proberen weer iemand om te halen.
Normaal is dat als er een rechtszaak loopt dat de partij die denkt geld te goed te hebben stopt met aanmanen en dreigen.
Ik heb geld te goed van DEXIA en ik stuur ze toch ook niet bij voorbaat al brieven met vorderingen en dreig toch ook niet met een incassobureau.
Maar ja wat kun je anders verwachten van een organisatie die geleid wordt door een roofvogel genaamd Knuppe.
Ho Ho Brabander,
breng zo'n prachtig en edel dier als een roofvogel niet in discrediet aub.......
breng zo'n prachtig en edel dier als een roofvogel niet in discrediet aub.......
-
Ze hebben wel scherpe snavels en klauwen, dat is voor de uitverkoren prooien geen feest hoorbreng zo'n prachtig en edel dier als een roofvogel niet in discrediet
Edel hoor zo'n gier. Gierig komt ook van gier
En Ding-Dong, daar stond de postbode vanmiddag met een tweetal aangetekende brieven bij mijn voordeur. Voor elke overeenkomst één.
Ik zei: "Jammer, meid - die kan ik niet aannemen".
Zij: "Geen probleem hoor, het is al de derde vandaag die terug moet".
Wij beiden: "hahaha" (wel wetend wie de zielige afzender van de brieven was)
Ik nog even: "Dat is afkomstig van die vieze Belgische bankiers die wurgcontracten hebben verkocht en er trots op zijn om gezinnen met schoolgaande kinderen te dwingen tot het leven met een minimaal inkomen. Terwijl die knuppels zelf een steeds dikkere pens krijgen."
Toen lachtte ze niet meer.
Ik zei: "Jammer, meid - die kan ik niet aannemen".
Zij: "Geen probleem hoor, het is al de derde vandaag die terug moet".
Wij beiden: "hahaha" (wel wetend wie de zielige afzender van de brieven was)
Ik nog even: "Dat is afkomstig van die vieze Belgische bankiers die wurgcontracten hebben verkocht en er trots op zijn om gezinnen met schoolgaande kinderen te dwingen tot het leven met een minimaal inkomen. Terwijl die knuppels zelf een steeds dikkere pens krijgen."
Toen lachtte ze niet meer.
En wat heeft die postbode ermee te maken?
Overigens is het niet verstandig om aangetekende stukken te weigeren. Als Dexia bewijst dat de postbode het stuk op de juiste wijze heeft aangeboden dan geldt het als ontvangen. De postbode zal op het stuk aantekenen dat het is geweigerd en dan heb je het aan jezelf te danken dat je het stuk niet in je bezit hebt.
Beter is het stuk gewoon in ontvangst nemen en aan je advocaat geven.
Overigens is het niet verstandig om aangetekende stukken te weigeren. Als Dexia bewijst dat de postbode het stuk op de juiste wijze heeft aangeboden dan geldt het als ontvangen. De postbode zal op het stuk aantekenen dat het is geweigerd en dan heb je het aan jezelf te danken dat je het stuk niet in je bezit hebt.
Beter is het stuk gewoon in ontvangst nemen en aan je advocaat geven.
Maakt niet uit, ik heb aan Dexia laten weten dat alle correspondentie via Leaseproces dient te verlopen en ik weet toch wel zo'n beetje wat er in die brieven staat dus het interesseert mij allemaal niets meer. Op het weigeren van deze brieven ga ik mijn zaak echt niet meer ineens verliezen.
Het weigeren van brieven heeft totaal geen invloed op het verloop van een rechtszaak.
Als ik iets van de Rechtbank krijg zal ik dat zeker aannemen.
Ik hoef me toch niet iedere keer opnieuw door DEXIA te laten dreigen dat doe ik toch ook niet. Fantsoen kennen ze niet. Wel het woord INTIMIDATIE daar weten ze goed weg mee.
Als ik iets van de Rechtbank krijg zal ik dat zeker aannemen.
Ik hoef me toch niet iedere keer opnieuw door DEXIA te laten dreigen dat doe ik toch ook niet. Fantsoen kennen ze niet. Wel het woord INTIMIDATIE daar weten ze goed weg mee.
Kun je eigenlijk aangifte doen van intimidatie?
Gewoon doen cornelis, dan weet je het gelijk.
Wij staan achter je hoor.
Wij staan achter je hoor.
Idemdito jou antwoord lijkt er wel één van dexia.
Gewoon verkopen dat contract we zien vanzelf wel hoe het afloopt.
En nu maar janken dat het niet in het voordeel van dexia aflloop.
Gewoon verkopen dat contract we zien vanzelf wel hoe het afloopt.
En nu maar janken dat het niet in het voordeel van dexia aflloop.
Wie jankt er nou eigenlijkKun je eigenlijk aangifte doen van intimidatie?
Het jochie voelt zich geintimideerd en wil gaan procederen, kom jongejte beetje flinker worden anders red je het niet in deze harde maatschappij.
@Idemdito
Heb je niks beters te doen, puistenkop? Ga maar snel weer bij je moeder in de zandbak spelen, voordat er vrouwen zijn die zien hoe klein je pik in werkelijkheid is. Of kruip liever terug in je hol, straks zijn er nog mensen die schurft van jou krijgen. Als ik jouw berichtjes lees krijg ik altijd zo'n beeld voor mij van een zielig lelijk jongetje dat vroeger in de klas nooit kon opboksen tegen de stoere jongens en nu alsnog zijn gram probeert te halen.
Tja, sorry hoor. We leven nu eenmaal in een harde maatschappij. Ga iets nuttigs doen, het plantsoen schoffelen ofzo.
Heb je niks beters te doen, puistenkop? Ga maar snel weer bij je moeder in de zandbak spelen, voordat er vrouwen zijn die zien hoe klein je pik in werkelijkheid is. Of kruip liever terug in je hol, straks zijn er nog mensen die schurft van jou krijgen. Als ik jouw berichtjes lees krijg ik altijd zo'n beeld voor mij van een zielig lelijk jongetje dat vroeger in de klas nooit kon opboksen tegen de stoere jongens en nu alsnog zijn gram probeert te halen.
Tja, sorry hoor. We leven nu eenmaal in een harde maatschappij. Ga iets nuttigs doen, het plantsoen schoffelen ofzo.
Tjemie komen alle frustraties er uit jeroen lekker doorgaan hoor, er valt nog genoeg te zeuren en klagen voor je
Gaarne on topic blijven boys we naderen nu de finale