Re: Telfort over gaan naar kpn netwerk
Geplaatst: 04 aug 2007 18:26
Hoi Sijoha,
Ik ben net terug van vakantie, vandaar mijn late reactie. Bij ons zijn de problemen ook opgelost. Wij hadden een klachtbrief gestuurd, aangetekend met ontvangstbevestiging. De avond voor wij de ontvangstbevestiging binnenkregen, deed bij ons GPRS het weer en onze ontvangst was ook weer normaal.
Wij denken toch dat het te maken heeft gehad met de grote storing op 18 juni. Maar dat zullen zij toch nooit toegeven.
Ik heb de dag erop gebeld met hun om te zeggen dat ze de brief als niet verzonden konden beschouwen.
Ik ben allang blij dat alles weer goed functioneerd. Wel vind ik de manier waarop je als klant behandeld wordt schandalig. Als ik mijn abonnement kan verlengen, moet ik toch eerst eens goed nadenken of ik wel bij ze blijf.
Fijn dat het bij jullie ook weer werkt.
Groetjes,
Corine
Ik ben net terug van vakantie, vandaar mijn late reactie. Bij ons zijn de problemen ook opgelost. Wij hadden een klachtbrief gestuurd, aangetekend met ontvangstbevestiging. De avond voor wij de ontvangstbevestiging binnenkregen, deed bij ons GPRS het weer en onze ontvangst was ook weer normaal.
Wij denken toch dat het te maken heeft gehad met de grote storing op 18 juni. Maar dat zullen zij toch nooit toegeven.
Ik heb de dag erop gebeld met hun om te zeggen dat ze de brief als niet verzonden konden beschouwen.
Ik ben allang blij dat alles weer goed functioneerd. Wel vind ik de manier waarop je als klant behandeld wordt schandalig. Als ik mijn abonnement kan verlengen, moet ik toch eerst eens goed nadenken of ik wel bij ze blijf.
Fijn dat het bij jullie ook weer werkt.
Groetjes,
Corine