LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Buren klagen over sigarettenrookoverlast..
-
Re: Buren klagen over sigarettenrookoverlast..
Ik zal het standpunt van een roker die zijn smerige verslaving verdedigt nooit ondersteunen, het valt op geen enkele manier goed te praten, al is het alleen maar vanwege de centen die je uitspaart als je een jaar lang niet rookt. Daarvan kan een flinke roker een week all-in naar de Costa met het hele gezin! En gezond ook!
Maar als je dan moet kiezen tussen twee kwaden staan die bovenburen er ook wel gekleurd op hoor! Dat soort zeikmensen moet je echt kapottreiteren.
Maar als je dan moet kiezen tussen twee kwaden staan die bovenburen er ook wel gekleurd op hoor! Dat soort zeikmensen moet je echt kapottreiteren.
Ik denk niet dat jij je druk moet maken om de centen die een roker daar aan kwijt is.
En iedereen heeft recht op zijn/haar verslaving he.
En iedereen heeft recht op zijn/haar verslaving he.
Hond heb ik erop gezet hoef je niet naar internet te klikken.Geplaatst op 17 Mei 2007 21:37 door Nita
Hallo BOT 321 ik lees geen reactie ,zie alleen een grote hond.Heb jij die er uitvergroot op gezet?Mijn reactie naar jou....we zitten nog steeds bij de sigarettenrook en ....de boze buurman hoor.groetjes van Nita.
denk wel aan jullie hoor
Nita bij de boze buurman klagen dat je 'snachts wakker
wordt van hun gekreun en gehijg.Wedden dat je ze dan
niet meer hoort over dat roken.
Of ben ik te optimistisch met dat gekreun en gehijg
Laatst gewijzigd door bot321 op 18 mei 2007 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Kijk NijMeGeN,daar heb je nou gelijk in.
verwijderd
Laatst gewijzigd door Nita op 31 mei 2007 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja zeg lekker gezond in het vliegtuig! Als er iets luchtvervuiling veroorzaakt zijn het de vliegtuigen wel.al is het alleen maar vanwege de centen die je uitspaart als je een jaar lang niet rookt. Daarvan kan een flinke roker een week all-in naar de Costa met het hele gezin! En gezond ook!
Verder leven we toch (nog) in een redelijk vrij land waar iedereen zijn/haar eigen keuzes mag maken. Daar hoort de keuze om wel of niet te roken ook bij naar mijn mening.
Geplaatst op 18 Mei 2007 16:15 door bartman
Ja zeg lekker gezond in het vliegtuig! Als er iets luchtvervuiling veroorzaakt zijn het de vliegtuigen wel.
Verder leven we toch (nog) in een redelijk vrij land waar iedereen zijn/haar eigen keuzes mag maken. Daar hoort de keuze om wel of niet te roken ook bij naar mijn mening.
Niet kwaad worden hoor bartman je hebt gewoon gelijk.
Laat ze maar aanlullen.
En Nita gewoon door blijven roken laat ze maar aanlullen.
Heb zelf ook gerookt dus kan me plaatsen in jou situatie.
Moet wel zeggen dat ik al 20 jaar niet meer rook en er wel
blij om ben.Rookte nml.pakkie Zware Vannelle per dag.
Heb veel in het Midden Oosten gewerkt steeds voor drie mnd.
nam 95 pakkies mee en ging precies op tijd weer naar huis
alles schoon op.Van een op andere dag gestopt.
Oh Bot321 ,dus daarom wist je zo goed dat de buurman van 10 witte staafjes uitlaatgassen geen radijsjes kan tellen.Knap dat je bent gestopt en het hebt volgehouden .Maar uh........ik rook niet hoor.Ik heb andere verslavingen ,zoute drop,spa water en....koffie natuurlijk.Je moest waarschijnlijk in het Midden Oosten wel een compensatie zoeken ,want daar hebben ze geen cassis.Heb je nu zelf geen problemen met SIGARETTEN ROOK of een boze buurman?. De enige die op mij boos kan zijn is de juf.van klantenservice Dong voorheen Intergas.Ik snap echt niet waarom hoor want ik ben pas 3 mnd.aan het bellen en mailen om te vragen WAAR BLIJFT MIJN EINDAFREKENING.
Okido en dank jeNiet kwaad worden hoor bartman je hebt gewoon gelijk.
Laat ze maar aanlullen.
Maar kan me zo irriteren aan dat rokertje pesten van sommige mensen.
Natuurlijk weet ik ook wel dat roken niet gezond is en dat misschien ooit de premie voor ziektekosten omhoog zal gaan.... maarrrrrrr... wat te denken van alle "gezonde" mensen die wekelijks sporten en regelmatig blessures oplopen en daardoor niet kunnen werken. Kost dat dan geen geld? Kortom als de premie voor rokers omhoog moet dan zal dat ook voor sporters moeten!
Bartmans hoe willen ze nu controleren of je al dan niet rookt,of dat je een blessure hebt opgelopen bij het sporten,je kan dan wel zeggen dat je van een stoepje bent afgevallen ofzo.Premie verhoging voor rokers ,nou moet het niet gekker worden ,moeten jullie in je eigen huis stiekem op de wc roken ,daarna snel een mondspray-tje en de Oust op je kleren spuiten.Zijn ze helemaal zot geworden.
Hebben jullie dat verhaal vorige week bij de rijdende rechter gezien, daar was een vrouw die een paar katten liet zeuren op haar toilet, wleiswaar er naast in een kattenbak maar die stonken zo dat de bovenburen gillend gek werden van de penetrante kattenzeikzlucht. Afijn vies mens maar bleek ook dat de luchtventilatie aangelegd in de middeleeuwen voor geen meter werkte en erg slecht was, daar was mooi niets aan te doen maar mevrouw moest wel haar katten op balkon gaan uitlaten ipv in de douche ruimte. Dus luchten bij de buren kunnen vooral in oude huizen wel degelijk bij anderen overlast geven.
Dat je alleen maar rook ruikt bij dit geval kan omdat men denk in de kamer rookt en in de keuken kookt. Waardoor kookluchten niet geroken worden bij de buren daar deze via een ander afzuigsysteem worden afgevoerd. Een bouwtechnisch onderzoek in deze is de enige oplossing om te kijken hoe de luchtventialiatie vanuit het punt van roken is geregeld. Bij wie de fout ligt ( de eigenaar van het ventiliatiegedeelte dat niet naar behoren functioneert) moet gaan betalen let daar wel op...
Dat iedereen weer moet reageren over dat rokers worden gediscrimineerd is weer kinderachtig, stel dat het over kattenzeik was gegaan dan hadden alle katteneigenaren weer gereageerd dat het allemaal wel meevalt en dat je een kat mag houden blablabla....
dus houd je bij het onderwerp, stankoverlast!
Dat je alleen maar rook ruikt bij dit geval kan omdat men denk in de kamer rookt en in de keuken kookt. Waardoor kookluchten niet geroken worden bij de buren daar deze via een ander afzuigsysteem worden afgevoerd. Een bouwtechnisch onderzoek in deze is de enige oplossing om te kijken hoe de luchtventialiatie vanuit het punt van roken is geregeld. Bij wie de fout ligt ( de eigenaar van het ventiliatiegedeelte dat niet naar behoren functioneert) moet gaan betalen let daar wel op...
Dat iedereen weer moet reageren over dat rokers worden gediscrimineerd is weer kinderachtig, stel dat het over kattenzeik was gegaan dan hadden alle katteneigenaren weer gereageerd dat het allemaal wel meevalt en dat je een kat mag houden blablabla....
dus houd je bij het onderwerp, stankoverlast!
eeliane: dit onderwerp heet (buren klagen over sigatettenrookoverlast)
even opletten als je wat zegt.
Mogen rokers zich aangesproken voelen, want hoe hete dit onderwerp ook alweer eeliane??????.
Je kan wel kletsen over kinderachtig maar iemand die zich aangevallen voelt gaat zich verdedigen (een normale menselijke reactie).
even opletten als je wat zegt.
Mogen rokers zich aangesproken voelen, want hoe hete dit onderwerp ook alweer eeliane??????.
Je kan wel kletsen over kinderachtig maar iemand die zich aangevallen voelt gaat zich verdedigen (een normale menselijke reactie).
Juist NijMeGen je bent een echte AmSterDamMer.
Nee nee bot zoals m'n naam al vermeld een echte Nijmegenaar
p.s ben jij wel een Amsterdammer dan.
p.s ben jij wel een Amsterdammer dan.
-
Dan hier speciaal voor de klagers een stukje proza om over na te denken.
Heb je smart, ziet niemand je pijn.
Heb je verdriet, ziet niemand je tranen.
Ben je gelukkig, ziet niemand je glimlach.
Maar laat eens een scheet................!
Vr. Gr. Hans.
Heb je smart, ziet niemand je pijn.
Heb je verdriet, ziet niemand je tranen.
Ben je gelukkig, ziet niemand je glimlach.
Maar laat eens een scheet................!
Vr. Gr. Hans.
verwijderd
Laatst gewijzigd door Nita op 31 mei 2007 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoezo iets mis.Geplaatst op 19 Mei 2007 09:50 door Nita
Bot321,iets mis met A,dammers of juist niet.Maar ....een sigaretje moet kunnen.
Ben zelf Amsterdammer.