LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat is mlm

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it

Re: wat is mlm

Ongelezen bericht door So be it »

Dat heb ik gelezen. Maar hiermee ontkracht je de stelling niet dat meer dan 99% niets verdient.
Er is alleen aangetoond dat sommigen wel iets verdienen. Deze sommigen kunnen heel goed in die 1% vallen.
Chipssssss, wat kan JIJ een H..... zijn, Maarschalk......
We zijn DAGEN bezig geweest je verschompelde hersentjes uit te leggen dat ongeveer van ELKE euro inkomsten.... de helft naar downline gaat......!!

Weet je nog....?
HUN OMZET ZIT IN JOUW OMZET..........
WAAR ZIT HUN BONUS DAN IN????
JUIST!!! IN JOUW BONUS!!!!!!!

Hemeltergend!!
Had je vroeger ook zo'n moeite in de klas met opletten!!!

Je bent nu het dombo-tje van dit forum aan het worden, jongen!!!

Zelfs mlmangel heeft, denk ik, niet meer het lef om te beweren dat 99% niks verdient!!!

Nu heb ik, vermoed ik, dat hele betoog ergens bij elkaar staan..., dus ik denk dat ik het hier nogeens een keer vermeldt!
Kun je aan je neefje van 10 jaar vragen of hij het even uitlegt?? :twisted:

So be it

So be it

Zie net dat het.... mlmangel was die die stupide kreet weer neerzette.....!!
1%..... :roll:

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

We zijn DAGEN bezig geweest je verschompelde hersentjes uit te leggen dat ongeveer van ELKE euro inkomsten.... de helft naar downline gaat......!!

Weet je nog....?
HUN OMZET ZIT IN JOUW OMZET..........
WAAR ZIT HUN BONUS DAN IN????
JUIST!!! IN JOUW BONUS!!!!!!!
Ja en. Hoe bewijst dit dat meer dan 1% iets verdient?

So be it

Ja en. Hoe bewijst dit dat meer dan 1% iets verdient?
treed je ook op in ziekenhuizen, Maarschalk?

SBI

Kun je echt de logica er niet van inzien???

:shock:

Maarschalk

sobeit, blijf je kinds doen of ga je mijn vraag beantwoorden?

So be it

Ga nu de deur weer uit....

zal het (zeer binnenkort) nog's neer poten hier.....

Vraag je wel je neefje er bij voor uitleg???

SBI
Echt volkomen onbegrijpelijk de vorige uitleg niet tot je doorgedrongen is.....
Let maar op .... Ik verander niets aan de originele teksten!!!)

(Je mag er om zeuren...., als het niet snel genoeg komt....! :roll: )

Maarschalk

En daar gaan we weer. Kinderachtig doen. Maar antwoord geven op de vraag, ho maar.

Met dit soort mensen actief in de mlm zal het nooit doorbreken.

So be it

Maar antwoord geven op de vraag, ho maar.
Eigenlijk WIL je het helemaal niet weten, hè??? :roll:

SBI

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

Geplaatst op 17 Mei 2007 20:21 door Suncity
Maarschalk, JIJ bent van mening dat 99% van de mlm'ers niets verdient, terwijl er al meerdere malen het tegendeel is bewezen hier op het forum.
En waar dan wel, Suncity? Hoe dan?

So be it

En waar dan wel, Suncity? Hoe dan?
Gut meid......, heb je daar wat aan dan?
De éérste keer begreep je het óók al niet....! :wink:

Wél ben ik benieuwd of onze Econometrist óók durft te beweren dat 99% niets, ik herhaal, niets verdient????????? 8)

So be it........ :?:

Suncity

Ongelezen bericht door Suncity »

Maarschalk, jij vindt het blijkbaar ook niet nodig om op vragen in te gaan die aan jou gesteld zijn.

Onderstaande namelijk:
Maarschalk, wat houdt jou nou tegen om AL je wensen in vervulling te laten gaan? Tuurlijk geef je als tegenargumenten "ik heb een goede baan, ik ben tevreden, ik verdien genoeg, ik woon mooi, ik kan met mijn welverdiende geld heel veel mensen helpen "
Maar heb je nou écht alles wat je hartje begeert?? Geniet je nou écht van heel veel vrijheid, heb je nou écht een passief inkomen waar je na een paar jaar ploeteren, toch écht van kunt genieten en ben je werkelijk succesvol?

So be it

Zoals beloofd:

Houdt bij berekeningen ook altijd in de gaten dat de omzet van jouw mensen (downline) IN jouw omzet zit..... dus de premie waar zijn recht op hebben..... zit in JOUW premie!!! (alleen rekent de PC dat tegenwoordig uit... en vroeger werd dat naar beneden uitbetaald! (zeer bewerkelijk.....! )

So be it

111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
VRAAG VAN ECONOMETRIST..., dacht ik.....:
“Uitgaande van een structuur waar ik in het midden sta met 8 levels boven mij en acht levels onder mij, en IEDEREEN zet voor precies 1000 euro om per maand. Wat hebben deze mensen dan verdiend?”
Het gegeven voorbeeld is een situatie die NOOIT, maar dan ook NOOIT voor zal komen...., maar het is maar een rekenvoorbeeld!!!!

Nou, daar gaat -ie....:
We gaan er maar vanuit dat deze persoon, hiernavolgend “je”genoemd, 8 diep bedoelt met telkens maar één persoon op dat niveau, want anders is de vraagstelling verkeerd.
De 8 boven je, heb je niks mee te maken want dat heeft geen invloed op jouw inkomen of op het inkomen van jouw “downline”.....
Er wordt gewerkt met een bijbehorende staffel, en een bepaalde omzet levert een bepaalt percentage op.

Level 1 (één "onder" jou) totale omzet € 8.000 à 18%= € 1.440
Er blijft voor jou zélf dus maar € 180,00 over!!! (€ 1620 min € 1440...)

Maar….level2 ("onder" jou) heeft een omzet van € 7.000. en heeft recht op 18% (de grens tussen 15% en 18% ligt bij € 7.000)= € 1260 en er blijft dus voor "level 1" ook maar...... € 180,00 over!!!
Level 3 heeft een omzet veroorzaakt van € 6000...... 15%= € 900.
Maar... level 4 heeft een omzet veroorzaakt van € 5.000 en dus ook 15%... over € 5000 is € 750.00... en er blijft dus voor level 3 € 150 over....
Etc…., etc…., etc……

Natuurlijk kun je dan de opmerking maken:
Dan wordt er per individu óók niet veel verdiend!!!
Dat klopt!
Want "jij" dacht even gauw slapend rijk te worden over één persoontje (level 1).... en zoals je ziet... levert dat niet veel op!!!

Maar doe ditzelfde maar eens met 4 lijntjes......... of met 6........ of met 20.......!
Kijk, slapend rijk worden en de kantjes eraf lopen doe je maar bij je baas...!
Daar krijg je TOCH wel betaald!
In mlm moet hard gewerkt worden, want het is loon naar hard, en slim werken!!!

23 mei 2007
Naast deze info heeft elk ook nog "winst over eigen omzet".
Bijv:
Voor € 300,00 gebruikt de persoon zelf of verkoopt hij aan familie voor inkoopsprijs.
Op de overige verkoop van € 700 verdient hij pakumbeet € 180 á €200.

Komt het weer een beetje terug?

NOG een voorbeeld?
JIJ zet om € 1000
Één persoon onder je zet om € 4000
Samen € 5.000

ZIJN omzet zit in jouw omzet... dus ZIJN bonus zit in jouw bonus!

JIJ:
15% over 5000= € 750,00
HIJ:
15% over 4000= € 600,00

JIJ houdt dus maar € 150 aan bonus over.... want HIJ heeft het meeste werk gedaan......

Commentaar krijgen we tóch weer..., maar ik heb gedaan wat ik beloofde.

So be it

jor

Ongelezen bericht door jor »

heb je nou écht een passief inkomen waar je na een paar jaar ploeteren, toch écht van kunt genieten en ben je werkelijk succesvol?

Beetje vreemd gezegd, Een passief inkomen!! en waar je dan een paar jaar voor moet ploeteren?? Volgens mij zou je voor een passief inkomen helemaal niets hoeven doen, Vandaar de naam passief toch.?Ik heb echt wel gemerkt dat wil je succesvol zijn in zaken en dus ook mlm, Grote inzet word verwacht als je meer wilt dan een bijverdienste ,Geeft niets maar zoals jij het zegt is het gewoon niet.

So be it

Volgens mij zou je voor een passief inkomen helemaal niets hoeven doen, Vandaar de naam passief toch.?
Wat je dus pas kunt bereiken NA een paar jaar ploeteren......
DAT bedoelde hij ook, Jor.

Maar wanneer jij een paar maanden bezig bent kun je makkelijk óók al een "passief" inkomen hebben......
Het zal misschien nog maar een paar tientjes zijn...., maar het is "passief"....!

SBI :wink:

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Wederom niet met feiten gestaafd. Nee, we moeten maar geloven dat je bent wat je zegt dat je bent. Je uitspraken zijn zeer zeker niet van het niveau van een bedrijfskundige (jammer dan, ik heb meerdere bedrijfskundigen in mijn kennissenkring en niet een is zo laag blijven hangen als controller en allemaal kunnen ze hun betogen staven met feiten, iets wat ik jou nog nooit heb zien doen. Geen van hen heeft het ook nodig om met laster te komen of huilend naar de redactie te rennen als ze menen dat iets reklame is. Iets waar je overigens nog steeds niet inhoudelijk op hebben gereageerd. Geen wonder, want je hebt niet echt verstand van zaken, enkel van het ombuigen van een discussie).

jor

Geplaatst op 23 Mei 2007 09:32 door mrtelecom

---------------------------------------

Wederom niet met feiten gestaafd. Nee, we moeten maar geloven dat je bent wat je zegt dat je bent. Je uitspraken zijn zeer zeker niet van het niveau van een bedrijfskundige (jammer dan, ik heb meerdere bedrijfskundigen in mijn kennissenkring en niet een is zo laag blijven hangen als controller en allemaal kunnen ze hun betogen staven met feiten, iets wat ik jou nog nooit heb zien doen. Geen van hen heeft het ook nodig om met laster te komen of huilend naar de redactie te rennen als ze menen dat iets reklame is. Iets waar je overigens nog steeds niet inhoudelijk op hebben gereageerd. Geen wonder, want je hebt niet echt verstand van zaken, enkel van het ombuigen van een discussie

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.Je plaatste nu 5 stukjes en in geen enkel vertel je iets positiefs en zeur je alleen over anderen.plaats nu weer eens iets waar we over kunnen praten, Onderbouw bv je beweringen over die 5 e plaats in belgie. Ik wil je best geloven maar bewijzen is altijd duidelijker lijkt me.
Maar wanneer jij een paar maanden bezig bent kun je makkelijk óók al een "passief" inkomen hebben......
Het zal misschien nog maar een paar tientjes zijn...., maar het is "passief"....!

SBI

Dat moment is nu al nabij en dat zelfs tegen mijn eigen verwachting in.Over een maandje of twee zal ik je wat meer melden.

mrtelecom

Hoef ik niet te onderbouwen want het wordt in het artikel onderbouwt.

En daar zie je precies wat er hier gebeurt. Ik plaats iets waar heel duidelijk over gesproken kan worden omdat het de theorieen van de tegenstanders compleet onderuit haalt en het is doodstil. Da's geen discussieren maar je gelijk proberen te krijgen, of je het hebt of niet.

En dan krijg je inderdaad een waardeloos forum zoals dit forum nu is en ook hier zal ik de leugenaars continue ontmaskeren. Vinden ze niet leuk maar als je niet eerlijk speelt moet je niet verwachten netjes behandelt te worden.

jor

Geplaatst op 23 Mei 2007 10:34 door mrtelecom

--------------------------------------------------------------------------------

Hoef ik niet te onderbouwen want het wordt in het artikel onderbouwt.

Welk Artikel?? Of is dat teveel gevraagd?. Ik lees echt niet elke reactie hoor, En al zeker niet omdat 90% gewoon Onzin is, Zowel van voor als tegenstanders. :wink:

mrtelecom

Heb ik al meerdere malen geplaatst maar zo zie je, de tegenstanders mekkerren zoveel dat ze bereiken wat ze bereiken willen: De positieve berichten met feiten zijn niet meer te vinden tussen de negatieve berichten zonder feiten. En dan doen ze alsof hun neus bloedt.

Maar goed:
http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... oeiers.pdf

En nog iets over de kwaliteit:
http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... oeiers.pdf

Of als je iets uit Nederland wilt:

http://downloads.euphony.com/Nederland/ ... ed_NDL.pdf

jor

Bedankt voor het plaatsen van de links. En laten we even niet zeuren over spam, tenslotte zette mrtelecom ze neer omdat ik er meermalen om vroeg. :wink: . Zal het eens goed lezen want het lijkt interessant.

Gesloten