LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geluid en Vista

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
16again
Berichten: 16404
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: geluid en Vista

Ongelezen bericht door 16again »

Lizz,

Omdat de overige forum bezoekers niet veel verder komen dan negatieve kritiek op de virusscanner, hier een paar tips voor je internet mail probleem:

-Maak een nieuw account aan. Daar werkt mail gewoon, wel moet je alle instelling (favorieten, buroblad etc opnieuw instellen)

of:

-Botte bijl methode:
Bewaar al je mail gegevens (exporteer accountinfo, contactpersonen en berichten)
Verwijder alle bestanden uit c:\users\lizz\appdata\local\microsoft\windowsmail
Eerst volgende keer dat je mail start is internet mail helemaal leeg (geen account, berichten of contactpersonen)

Mijn "vista-milage" is nog niet zo dat ik een betere oplossing heb

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: geluid en Vista

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Negatieve reacties op NAV (Norton) kan ik me best voorstellen: De enigste goede producten die Symantec (Norton) maakt zijn die produkten, welke niets van doen hebben met internet !

AVG, ANTIVIR en AVAST zijn in z.g. FREE versies beschikbaar, welke gemiddeld beter zijn dan NAV.

Vaak wordt verondersteld, dat freeware niet zou deugen. Je kunt echter buiten Windows prima aplicaties vinden in het freewarecircuit, waarmee je de meeste standaard dingen goed mee kunt uitvoeren, zoals tekstverwerken en andere zaken welke ook met Microsoft Office kunnen (Open Office), Antivirus, Anti-Spyware (GEEN Hitman gebruiken overgens),
Fotobewerking, CD/DVD branden, Website maken etc.

Om even op het AV gebeuren terug te komen: veel pc-fabrikanten hebben blijkbaar een contract met Symantec om er NAV op te plaatsen. Verwijder dit direct na aankoop en zet er een freeware variant op. Spaart veel ergernis uit.

ikbenik

Re: geluid en Vista

Ongelezen bericht door ikbenik »

Negatieve reacties op NAV (Norton) kan ik me best voorstellen:
Ik spreek puur uit ervaring als computermonteur.

Gesloten